Gå til innhold

Når en på tinder spør om facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan si i fra på en høflig måte at jeg ikke vil bli venn på facebook enda? Virker kanskje litt barnslig, men jeg vil ikke ha en haug av "venner" som ikke er venner/jeg ikke har møtt før.

Anonymous poster hash: a0fcb...76e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger ikke til folk fra tinder. Jeg sier blankt nei. Hvis jeg har møtt en fyr noen ganger, og vi kanskje har noe på gang, så kan vi godt legge hverandre til liksom...

Anonymous poster hash: 00660...13c
Skrevet

Jeg legger ikke til folk fra tinder. Jeg sier blankt nei. Hvis jeg har møtt en fyr noen ganger, og vi kanskje har noe på gang, så kan vi godt legge hverandre til liksom...

Sier du bare nei til de hvis de spør, eller sier du grunnen? Synes det virker litt frekt å bare si "nei".

Skrevet

Sier du bare nei til de hvis de spør, eller sier du grunnen? Synes det virker litt frekt å bare si "nei".

Hva annet skal man si da? Jeg sier at jeg ikke legger til folk jeg ikke kjenner på facebook. Helt legitimt. Ærlig sak. Hvis du synes det er frekt, så kan du heller si at du legger til personen senere etter dere har blitt bedre kjent.

Skrevet

Jeg opplevde at en fyr fra Tinder klarte å spore meg opp på Facebook og legge meg til, uten å vite etternavnet eller noenting... vi hadde ingen felles venner heller. Syntes det er en smule kleint..

Anonymous poster hash: 84e03...748

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...