Gå til innhold

Flere som bare er... Lei av menn og ikke egentlig gidder styre med det lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kommet til en konklusjon om at uansett selv om jeg møter menn som er bra å interessante. Jeg greier ikke å stole på at de vil noe seriøst. Jeg tenker vel egentlig at.. Menn er like innerst inne. De vil ha useriøst til syvende å sist. De vil ikke ha noe som forplikter. Bare ha det moro.

Joda til en viss grad greit men ikke med meg tenker jeg..!

De gir seg ut for å være ute etter noe seriøst, men når de skjønner at de ikke får meg i seng med en gang da er det ikke noe mere interesse. Jeg er møkklei av sånn oppførsel. Jeg har søkt menn som er. Forskjellige både i væremåte, alder, interesser, tid som single og mye annet.

Men ikke vet jeg hva det er.. Det er alltid det samme.

Nå har jeg kontakt med et par stk som virker alrighte. Men forventningen om at de bare skal være som de andre ødelegger. Så nå orker jeg ikke mere.

Stopp på ubestemt tid!!

Anonymous poster hash: 1f43c...526

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda,men det finnes kjærlighet..

Anonymous poster hash: c629a...064
Skrevet

Det du dyrker, det gror. Ikke let etter feil. Gå inn i blikjentfasen som optimist, og vær trygg på at du enten lander på beina eller overlever krasjen om du tok feil likevel.

Det er mange flotte menn der ute!

Skrevet

Det tror ikke jeg lenger på dessverre. Hvertfall ikke for alle.. For noen utvalgte ja.

Men ikke for flertallet. Jeg tror dessverre ikke det.

Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Alle er ikke like, men ja det finnes mange drittsekker. Jeg er den type person som liker å ha det moro, hater å kjede meg, men ikke på den måten at det sårer andre. Jeg har alltid vert ute etter seriøse forhold. Heller damene som har såret meg pga utroskap. Så de damene var jeg frekk mot og gjorde det slutt med selv om de ba på sine kne om å bli tilgitt. Never..

Endret av Hummels
Skrevet

Jeg har det likt som deg ts

Skrevet

Kanskje jeg er feig..

Men jeg kommer til å sende mld til de to jeg har kontakt med nå. At vi ikke passer sammens. Å at jeg ikke er interessert mere. Selv om det ikke er sant. Jeg orker ikke flere skuffelser.

Skrevet

Du virker ikke lei av menn. Du er bare lei av å ikke få viljen din, og for å være ærlig så er det få menn med alternativer som har noe ønske om å binde seg til kvinner i dag. Hvorfor skal de det? Sex kan man få utenfor forhold så hvorfor skal de på død og liv ha noe seriøst? Seriøsiteten er jo uansett bare noe som kommer fra deres side? Hvor mange kvinner plumper ikke plutselig ut med random skillsmisser fordi hun føler et eller annet rart mangler? Menn investerer langt mer følelsesmessig i kvinner enn kvinner gjør i dem. Menn forventer ikke at en kvinne skal bevise sin kjærlghet tritt og ofte eller bortprioritere egen familie og venner til fordel for hans osv. Ikke har menn det samme beskyttende sosiale nettverket rundt seg heller, så når kvinne først setter klørne i en fyr så har hun et særdeles klart overtak der han ikke har like mye å falle tilbake på som det hun har når det først blir slutt. Kvinner krever rett og slett for mye der kvinner forfaller og mister attraktivitet med årene, så øker ofte menns. Alternativene er der, vi har tinder, facebook og så mye andre arenaer å komme i kontakt med kvinenr i dag, arenaer som også skaper hodebry og slit i et forhold og dermed gjør det enda mer aktuelt å kun holde seg til dem og ikke en kvinne.Hvorfor må du ha noe seriøst? Seriøst og forhold hører ikke sammen lenger, det er for mange useriøse og interessante alternativer for hvermannsen.

Skrevet

Du virker ikke lei av menn. Du er bare lei av å ikke få viljen din, og for å være ærlig så er det få menn med alternativer som har noe ønske om å binde seg til kvinner i dag. Hvorfor skal de det? Sex kan man få utenfor forhold så hvorfor skal de på død og liv ha noe seriøst? Seriøsiteten er jo uansett bare noe som kommer fra deres side? Hvor mange kvinner plumper ikke plutselig ut med random skillsmisser fordi hun føler et eller annet rart mangler? Menn investerer langt mer følelsesmessig i kvinner enn kvinner gjør i dem. Menn forventer ikke at en kvinne skal bevise sin kjærlghet tritt og ofte eller bortprioritere egen familie og venner til fordel for hans osv. Ikke har menn det samme beskyttende sosiale nettverket rundt seg heller, så når kvinne først setter klørne i en fyr så har hun et særdeles klart overtak der han ikke har like mye å falle tilbake på som det hun har når det først blir slutt. Kvinner krever rett og slett for mye der kvinner forfaller og mister attraktivitet med årene, så øker ofte menns. Alternativene er der, vi har tinder, facebook og så mye andre arenaer å komme i kontakt med kvinenr i dag, arenaer som også skaper hodebry og slit i et forhold og dermed gjør det enda mer aktuelt å kun holde seg til dem og ikke en kvinne.Hvorfor må du ha noe seriøst? Seriøst og forhold hører ikke sammen lenger, det er for mange useriøse og interessante alternativer for hvermannsen.

Med det innlegget får man iallefall lyst å gi opp...

• Liker 6
Skrevet

Han er bare en av de ynkelige menn blant millioner, så ta det med ro :) Og henger på KG i tillegg

Anonymous poster hash: 89a0e...bc2

• Liker 2
Skrevet

Nemlig... Særlig når det kommer ei bitter dame (?) å sier at vi damer er superkrevende alle som en.. Jadda..

Det eneste jeg "krever", er å ikke bli lurt. Er de bare ute etter sex så fortell det så jeg har et valg og kan avslutte det hele..

Å leke med folk er ikke snillt. Og det bidrar til bare mer useriøst fra folk.

Skrevet

Ja, men er det verdens undergang? Å gi opp infantile drømmer så aldri kan bli virkelige er bare bra, så må man omstille seg å se hva man kan få ut av det som faktisk er mulig. Du kan ha masse gode forhold til menn, bare ikke forvent deg en pliktoppfyllende lojal fyr som elsker deg til verdens ende og aldri ser på andre kvinner enn deg, de finnes ikke. Forhold er kortvarig, det gjelder å innse det å nyte tiden man har sammen så lenge lykken varer.

Gjest HowardRoark
Skrevet

Ja, jeg foretrekker egentlig kvinner.

:)

Skrevet

Slapp av, det finnes noe ekte der ute. Drit i drittsekken over her.

Anonymous poster hash: c629a...064
Gjest Sitrondrops
Skrevet

Beklager, men for et hjernedødt innlegg. Jeg kan se noe av poenget ditt med at forhold og samliv i dagens samfunn kan være noe mer flyktig enn tidligere. Men samtidig er det da enda viktigere å velge rett partner, bruke tid og se ann. Mange kvinner i dag (og ja jeg er muligens litt gammeldags på dette området) vifter rundt seg med "godsakene" og viser mye hud og i mine øyne at hun er lett på tråden og ikke kjærestemateriale. Det skal så utrolig lite til før en mann oppfatter en kvinne som noe han ikke ville hatt annet enn i sengen. Hvis man bare tiltrekker seg menn som bare vil ha en ting er det noe galt med fremgangsmåten din TS. Hvordan du kler deg eller fører deg. Det er jo ikke alle andre det er noe galt med.

Det alle mennesker er ute etter primært er noen å elske og noen som elsker en tilbake. Også finnes det selvsagt menn som bare er ute etter sex, men her må man sile.

I mine øyne finnes det to aspekter spesielt, med det å forelske seg og ha et forhold. Det er når du finner en person du liker og har kjemi med og kunne tenke deg et forhold med, la oss kalle det personkjemi, OG samtidig en du har den seksuelle kjemien med.

Kanskje du TS burde tenke litt over hvorfor mennene forsvinner så fort de ikke får sex, har du indirekte "lovet" dem noe du ikke gir dem?

Har du brukt lang nok tid på å la mannen bli kjent med deg og latt ham utvikle det følelsesmessige båndet til deg som trengs i et langvarig forhold hvor begge parter gjensidig respekterer hverandre?

Skrevet

Ja,de er ganske like og de kjeder meg. 99% bruker fritiden på tull og er ego.

Skrevet

Ja, men er det verdens undergang? Å gi opp infantile drømmer så aldri kan bli virkelige er bare bra, så må man omstille seg å se hva man kan få ut av det som faktisk er mulig. Du kan ha masse gode forhold til menn, bare ikke forvent deg en pliktoppfyllende lojal fyr som elsker deg til verdens ende og aldri ser på andre kvinner enn deg, de finnes ikke. Forhold er kortvarig, det gjelder å innse det å nyte tiden man har sammen så lenge lykken varer.

Han kam godt se på andre men vil jo selvsagt ikke ha en som ligger rundt i forhold og som ikke bryr seg om meg

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja,de er ganske like og de kjeder meg. 99% bruker fritiden på tull og er ego.

Du har ikke forstått menn i det hele tatt. Vi er veldig forskjellige, og klart man har fritidssysler. Har ikke du?

Dog kan jeg gi deg rett i det med egoisme. Jeg anser meg selv som egoist. Jeg tror (desverre) de fleste mennesker i dagens samfunn er egoister, kvinner som menn. Man burde være flinkere til å utvise forståelse for andre og ikke bare tenke på seg selv hele tiden. Det gjelder forøvrig også meg selv, da jeg er en av disse egoistene.

Men det er en litt ond sirkel. Hvis man ikke føler seg sett eller forstått av noen, så kryper man bare enda lengre inn i seg selv, og blir enda mer egoist.... jeg vil snu på det, og gi av meg selv, sånn at jeg kanskje får noe tilbake (som igjen er egoisme...), men det er ikke lett å gi, når man ikke forventer å få noe igjen fordi man nesten aldri har fått noe i utgangspunktet. Mennesker er ikke en utømmelig kilde av godhet.

Endret av fullførsetningen
Skrevet

Du har ikke forstått menn i det hele tatt. Vi er veldig forskjellige, og klart man har fritidssysler. Har ikke du?

Dog kan jeg gi deg rett i det med egoisme. Jeg anser meg selv som egoist. Jeg tror (desverre) de fleste mennesker i dagens samfunn er egoister, kvinner som menn. Man burde være flinkere til å utvise forståelse for andre og ikke bare tenke på seg selv hele tiden. Det gjelder forøvrig også meg selv, da jeg er en av disse egoistene.

Men det er en litt ond sirkel. Hvis man ikke føler seg sett eller forstått av noen, så kryper man bare enda lengre inn i seg selv, og blir enda mer egoist.... jeg vil snu på det, og gi av meg selv, sånn at jeg kanskje får noe tilbake (som igjen er egoisme...), men det er ikke lett å gi, når man ikke forventer å få noe igjen fordi man nesten aldri har fått noe i utgangspunktet. Mennesker er ikke en utømmelig kilde av godhet.

Ja menn er nok forskjellige, men jeg tror veldig mange av dem har veldig banale interesser, samme med kvinner. Mennesker generelt i Norge bryr seg bare om sosiale medier,realityserier og annet piss. Dessverre kjenner kåjeg ikke til så veldig mange menn som har litt "dypere"interesser..også er det andre ting man går lei av med dem og...det der kontrollbehovet de har.

Jeg gjør godt uten å forvente noe tilbake,men jeg er ikke dumsnill. Jeg låner ikke penger til venniner som stadig spør om det og som ikke gir pengene tilbake, så de har ingen mulighet til å bruke meg som minibank. Jeg lar deg låne 1 gang, "glemmer"du det eller driter i det så ikke spør om det igjen..jeg forventer ikke at noen skal gjøre det samme med meg,men heldigvis har jeg gode venner som jeg VET ville ha hjulpet meg om jeg trengte det.

Skrevet

Ja menn er nok forskjellige, men jeg tror veldig mange av dem har veldig banale interesser, samme med kvinner. Mennesker generelt i Norge bryr seg bare om sosiale medier,realityserier og annet piss. Dessverre kjenner kåjeg ikke til så veldig mange menn som har litt "dypere"interesser..også er det andre ting man går lei av med dem og...det der kontrollbehovet de har.

Jeg gjør godt uten å forvente noe tilbake,men jeg er ikke dumsnill. Jeg låner ikke penger til venniner som stadig spør om det og som ikke gir pengene tilbake, så de har ingen mulighet til å bruke meg som minibank. Jeg lar deg låne 1 gang, "glemmer"du det eller driter i det så ikke spør om det igjen..jeg forventer ikke at noen skal gjøre det samme med meg,men heldigvis har jeg gode venner som jeg VET ville ha hjulpet meg om jeg trengte det.

Hva anser du som "dypere" interesser da?

Anonymous poster hash: 4fdf5...5f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...