Gjest turisten Skrevet 19. juli 2004 #1 Skrevet 19. juli 2004 Hei! Hvilke spisesteder i Oslo vil dere anbefale to turister? Helst ikke for dyrt og spesielt, men litt folkelig om dere skjønner. F.eks biff og fisk på menyen. Håper på innspill!
Gjest Étoile Skrevet 19. juli 2004 #2 Skrevet 19. juli 2004 Café Frölich i Drammensveien (rett ved den amerikanske ambassaden) har god og billig biff.
Gjest GreenSky Skrevet 19. juli 2004 #3 Skrevet 19. juli 2004 Jeg anbefaler Vegeta Vertshus i Munkedamsveien, men der serverer de bare vegetarmat. Mange turister som sitter der pga billig og god mat. :-)
Gjest turisten igjen Skrevet 19. juli 2004 #4 Skrevet 19. juli 2004 Takk for innspill! Er det noen som vet om bra italienske restauranter?
*Lene* Skrevet 19. juli 2004 #5 Skrevet 19. juli 2004 Verdens beste mat og service har de på El Granada på majorsuen. Midt på treet når det gjelder pris!
Gjest GreenSky Skrevet 19. juli 2004 #6 Skrevet 19. juli 2004 Takk for innspill! Er det noen som vet om bra italienske restauranter? De har pasta og pizza på Vegeta. :-)
Gjest Étoile Skrevet 19. juli 2004 #7 Skrevet 19. juli 2004 Villa Paradisio og Basilico på Grünerløkka har supergod italiensk pizza, ganske rimelig også.
Dina Skrevet 19. juli 2004 #8 Skrevet 19. juli 2004 Nydelig tapas på Delicatessen på Grünerløkka! Nam!
Donnie Darko Skrevet 19. juli 2004 #9 Skrevet 19. juli 2004 Øl på Elm Street. Drikker du nok så blir du mett.
Arkana Skrevet 19. juli 2004 #10 Skrevet 19. juli 2004 Verdens beste mat og service har de på El Granada på majorsuen. Midt på treet når det gjelder pris! Den er veldig bra ja. Ellers anbefaler jeg Mama Rosa på Egertorget. Der har de litt av hvert på menyen, til en grei pris.
Sommerfugl83 Skrevet 20. juli 2004 #11 Skrevet 20. juli 2004 Av italiensk anbefaler jeg Bella Napoli Adr: Storgaten 26 Har vært der flere ganger og alltid fått god mat. De har både biff, pasta og pizza. Ikke bli lurt av det heller dårlige utseende ved inngangen. Inne er det kjempekoselig og de som jobber der er hyggelige Det koster litt, men de har meny på veggen på yttersiden man kan kikke på før man går inn...
ringblomst Skrevet 20. juli 2004 #12 Skrevet 20. juli 2004 Det er god italiensk mat på en restaurant som ligger i det gamle tukthuskvartalet ikke langt fra Gunerius/Oslo City - men det står litt stille for meg hva den heter - kan det ha vært Santino's? Pasta Basta var i de lokalene før denne. Prisene er det heller ingenting å si på.
Miss-X Skrevet 21. juli 2004 #13 Skrevet 21. juli 2004 Av italiensk anbefaler jeg Bella Napoli Adr: Storgaten 26 Har vært der flere ganger og alltid fått god mat. De har både biff, pasta og pizza. Ikke bli lurt av det heller dårlige utseende ved inngangen. Inne er det kjempekoselig og de som jobber der er hyggelige Det koster litt, men de har meny på veggen på yttersiden man kan kikke på før man går inn... Skriver under på denne!
Amarone Skrevet 21. juli 2004 #14 Skrevet 21. juli 2004 La Såda på Majorstua er god og italiensk! Ligger i Schulzs (?) gt, en sidegate til Bogstadveien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå