Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på snart 3 år....trenger noen tips til hva han kan ønske seg til jul :)

Anonymous poster hash: f3fc2...529
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fisher-price - little People - Den gule bussen var en stor hit her i huset. Det samme var bilverkstedet :-)

Skrevet

Fisher-price - little People - Den gule bussen var en stor hit her i huset. Det samme var bilverkstedet :-)

Er han ikke litt for stor for de type lekene når han er 3?

Anonymous poster hash: f3fc2...529

• Liker 2
Skrevet

Hm, kanskje det.... når jeg tenker meg om fikk barna disse i gave da de var 1 og 2 år - men de ble lekt med i mange år :fnise:

Kanskje fjernstyrt bil, biler, lekekjøkken, playmobil, fotball, sjørøverskute, utkledningsklær, b?!øker, verktøy... hadde vært bedre :-)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

BRIO togbane med tilbehør. :)

Skrevet

Alt som blinker, kan gå, lys og lyd..

Anonymous poster hash: 20d2f...ccd
  • Liker 1
Skrevet

Nå er min 3,5 men her er det Playmobil som er det store om dagen - da alt fra utrykningskjøretøy (som gjerne blinker), renovasjonsbil, sjørøverskute, bygninger m.m.

Da han var tre fikk han batteridrevet verktøy (motorsag, drill m.m) og det har blitt lekt mye med.

Ellers har radiostyrte biler vært gøy en stund. Det samme har cd spilleren han fikk til treårsdagen.

Skrevet

Ambulanse, brannbil, politibil? Min straks 3- åring er veldig opptatt av utrykningskjøretøy, så han får nok noe sånt til jul :)

Skrevet

her ønsker 3-åringen seg filmer. (av den karakteren de liker best! Typ Ole Brum film og Mummitrollet)
En saccosekk kan jo være en fin barnetv-stol, og lydbøker.

Anonymous poster hash: 12b8f...eec
Skrevet

gyngehest

Anonymous poster hash: 12b8f...eec
Skrevet

Her ønsker treåringen seg camelback flaske :)

Skrevet

bortsett fra det som er nevnt ovenfor kan det være ting fra tv-serier(for barn selvfølgelig) Brannmann Sam, Jake the Pirate, kaptein sabeltann ting, karsten og petra etc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...