Gå til innhold

Nettdating

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har nettopp begynt å date over nett og jeg har kommet i snakk med en hyggelig mann. Grunnet våre travle hverdager har vi ikke fått truffet hverandre enda, og det blir nok et par uker til vi får gjort det. Det gjør ingenting for meg at det går et par dager mellom hver gang vi prater sammen. Han sender alltid melding igjen, og ofte en litt lang en. Vi har hverandre også på snapchat. Nå er jeg litt redd for at ting skal dø ut mellom oss før vi får mulighet til å treffe hverandre. Er det noen som kan komme med noen innspill? Hvordan opprettholde interessen? Jeg leser noen ganger her inne at enkelte velger å snakke sammen over nett i ukesvis før de møter hverandre, men blir det ikke litt kjedelig?

Anonymous poster hash: d8849...5a6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg har erfart det så fortsetter han å ta kontakt hvis han er interessert :-) Om det går litt lang tid, kan jo du sende en snap innimellom slik at han ikke glemmer deg ;)

Skrevet

Hvis dere begge liker hverandre godt, så vil han ikke få deg ut av hodet og vil garantert ikke glemme deg før dere møtes :)

Håper det lykkes for dere å møtes en dag ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...