AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #1 Del Skrevet 31. oktober 2014 Har en sønn på snart 3 år, han har en del Duplo og leker fint med det... lurer på om han skal ønske seg mer til jul eller om han kanskje bør ønske seg den lego junior? Når begynte deres barn å leke med liten lego? Anonymous poster hash: 7b128...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #2 Del Skrevet 31. oktober 2014 Jeg tror han fikk den første legoen til treårsdagen sin, men kan fortsatt som femåring bygge store duplotårn. De bråker jo så veldig når de raser, og det syns både han og lillebror er morsomt. Lillebror på to har begynt å klatre opp å leke med legobilene til storebror, men er langt unna å bygge ennå naturlig nok... Syns det høres ut som en god ide å ønske det til jul nå. Hvis han ikke viser noe interesse for det ennå, er det jo bare å gjemme bort et halvt års tid... Anonymous poster hash: e9a3d...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #3 Del Skrevet 31. oktober 2014 Min gutt fikk smålego julen før han fylte 3(ble 3 i januar). Det var han vant til å leke med fra barnehagen. Men var mest Duplo som ble leket med allikevel, smålego er ikke alltid så lekevennlig for de minste. Nå blir han 6 og kan fortsatt finne frem Duplo for å leke med, men har ikke blitt kjøpt noe ny Duplo til han på et par år. Anonymous poster hash: 55e8d...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #4 Del Skrevet 31. oktober 2014 Har en sønn på snart 3 år, han har en del Duplo og leker fint med det... lurer på om han skal ønske seg mer til jul eller om han kanskje bør ønske seg den lego junior? Når begynte deres barn å leke med liten lego?Anonymous poster hash: 7b128...692 Min var 18 måneder da duploklosser ikke var stas lenger, men han er veldig tidlig ute med leker for større barn, puslespill med mange brikker osv. Lego er å anbefale! Anonymous poster hash: 264e2...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBallerina Skrevet 31. oktober 2014 #5 Del Skrevet 31. oktober 2014 Gutten vår fikk litt Lego juniors da han var 3 1/2. Bygget litt, men det ble ikke det helt store før han ble fire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 1. november 2014 #6 Del Skrevet 1. november 2014 Mine er 1,3 og snart 5 og leker med duplo alle mann. Vi har mye d, så kan bygge masse kjekt. Planen et å utsette smålego til lillebror blir litt større. Helt enkelt fordi da slipper jeg å være så redd for smådeler rundt omkring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønn Frosk Skrevet 1. november 2014 #7 Del Skrevet 1. november 2014 Mine er tre og fem. De har lego, men vil vel si at duplo fortsatt er mer populært, særlig fordi de kan bygge større ting på kortere tid. Regner med å gi duploen videre om ett års tid, kanskje to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #8 Del Skrevet 1. november 2014 Min på 3,5 synes Duplo er gørrkjedelig nå, er bare smålego som gjelder her.Anonymous poster hash: c51fe...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå