AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #1 Skrevet 31. oktober 2014 Hei Er en mann i starten av 20 årene og som nettopp har startet å trene i treningsstudio. Har drevet med idrett hele veien, så formen er der. Har merket at jeg har fått litt rund mage den seneste tiden og tenker å kvitte meg med den. Jeg er 183 høy og veier 74kg per dags dato. Jeg vil heller ikke for mye ned slik at jeg blir for tynn, så hvor mye bør jeg gå ned? På den andre siden så veier muskler mer enn fett, så det kan slå andre veien. Anonymous poster hash: c41f6...bca
Nuttery Skrevet 31. oktober 2014 #2 Skrevet 31. oktober 2014 Tror du heller bør "bytte" fettet med muskler Fokuser på styrketrening.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #3 Skrevet 31. oktober 2014 Utfra tallene dine å bedømme: ikke gå ned noe! Anonymous poster hash: 8bee6...984
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #4 Skrevet 31. oktober 2014 Utfra tallene dine å bedømme: ikke gå ned noe!Anonymous poster hash: 8bee6...984 Ts Målet er ikke å bli tynn, men å fjerne det lille fette jeg har i magen. Føler meg i god form og trener mye kondis ellers, men det er vare fette jeg vil bli kvitt. Anonymous poster hash: c41f6...bca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå