Miss Lucky Skrevet 31. oktober 2014 #1 Del Skrevet 31. oktober 2014 Noen som har forsikret verdifulle smykker? Har et par jeg vil forsikre men ble litt overrasket over prisen jeg fikk fra IF. Hva betaler dere og hva er verdien på smykkene ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #2 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg har smykkeforsikring hos Gjensidige (verdigjenstandforsikring) og selvom jeg har fått en litt bedre total pris ved å ha flere forsikringer samlet (+ medlemskap i fagforening) er det ikke akkurat billig. Husker ikke i farten hva jeg betaler men er vel et sted mellom 1000-2000kr for et smykke taksert til 50.000kr i dag. Man må få smykket taksert også får du forsikringsprisen på bakgrunn av det.Anonymous poster hash: 1a9af...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 6. november 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 6. november 2014 hmm.. Det er såpass dyrt asså. Takst har jeg, så den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #4 Del Skrevet 13. november 2014 Er student også, husker ikke om det påvirket prisen. Det påvirket ihvertfall prisen på medlemskapet i fagforeningen som igjen ga litt fordeler Anonymous poster hash: 1a9af...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #5 Del Skrevet 13. november 2014 Tipper det ikke er så uvanlig at folk forsikrer smykker og så "forsvinner" de, da er det ikke rart at forsikringspremien blir høy. Anonymous poster hash: 086c8...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ive Lina Skrevet 13. november 2014 #6 Del Skrevet 13. november 2014 Hvor kostbare smykker er det snakk om? Jeg har ikke så veldig kostbare smykker, men jeg har mye kunst og den dekkes fint av innboforsikringen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 13. november 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 13. november 2014 Vil ikke si nøyaktig pris her, men et par hundre tusen. Vi har litt kunst også, og det dekkes av innboforsikringen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ive Lina Skrevet 13. november 2014 #8 Del Skrevet 13. november 2014 Vil ikke si nøyaktig pris her, men et par hundre tusen. Vi har litt kunst også, og det dekkes av innboforsikringen ja Ok - såpass, ja. Da bør du nok sjekke forsikringen. Tør du bruke så dyre smykker, eller ligger de stort sett i safe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 13. november 2014 Forfatter #9 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Forlovelsesringen som er den som har høyest verdi bruker jeg hver dag ja Endret 13. november 2014 av Miss Lucky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ive Lina Skrevet 13. november 2014 #10 Del Skrevet 13. november 2014 Forlovelsesringen som er den som har høyest verdi bruker jeg hver dag ja Jeg kunne nok aldri gått med en så kostbar ring. Hadde vært så redd for å miste den - og da er det jo typisk at man mister den også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 13. november 2014 Forfatter #11 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg kunne nok aldri gått med en så kostbar ring. Hadde vært så redd for å miste den - og da er det jo typisk at man mister den også så lenge ringen har rett størrelse er det liten sjanse for å miste den, men man kan jo aldri være helt sikker, derfor vil jeg ha forsikring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #12 Del Skrevet 13. november 2014 Vil ikke si nøyaktig pris her, men et par hundre tusen. Vi har litt kunst også, og det dekkes av innboforsikringen ja Ikke vær så sikker på det, men mindre det er taksert og spesifisert i innboforsikringen. Anonymous poster hash: 3c587...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 13. november 2014 Forfatter #13 Del Skrevet 13. november 2014 Ikke vær så sikker på det, men mindre det er taksert og spesifisert i innboforsikringen. Anonymous poster hash: 3c587...9be Har spurt forsikringsselskaper spesifikt om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #14 Del Skrevet 13. november 2014 La oss lage en skryte tråd. Anonymous poster hash: 162f9...096 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #15 Del Skrevet 14. november 2014 Noen som har forsikret verdifulle smykker? Har et par jeg vil forsikre men ble litt overrasket over prisen jeg fikk fra IF. Hva betaler dere og hva er verdien på smykkene ? Går på innboforsikringen. Er opplyst til selskapet om ekstra dyre ting i huset. Som hifi anlegg, frimerkesamlig osv. Ser det som undødvendig å betale ekstra Anonymous poster hash: 89e83...306 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 14. november 2014 Forfatter #16 Del Skrevet 14. november 2014 Går på innboforsikringen. Er opplyst til selskapet om ekstra dyre ting i huset. Som hifi anlegg, frimerkesamlig osv. Ser det som undødvendig å betale ekstraAnonymous poster hash: 89e83...306 Dekker innboforsikringen din verdifulle smykker? Hvilket selskap bruker du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #17 Del Skrevet 14. november 2014 Dekker innboforsikringen din verdifulle smykker? Hvilket selskap bruker du da? Jeg har fått beskjed om at min forsikring dekker smykkene/klokkene mine så lenge jeg har bevis på at jeg har dem. Har tatt bilder av dem med garantibevis/kvittering. Nå er det ikke snakk om én ting til et par hundre tusen, men ca 150.000 fordelt på fire ting. Gjensidige. Anonymous poster hash: bb8ce...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkløver Skrevet 14. november 2014 #18 Del Skrevet 14. november 2014 Vil ikke reiseforsikringen din ta seg av eventuelt tap eller tyveri dersom du er utenfor hjemmet? Eller må smykker og andre dyre gjenstander forsikres for seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 14. november 2014 Forfatter #19 Del Skrevet 14. november 2014 Nå er det ikke snakk om én ting til et par hundre tusen, men ca 150.000 fordelt på fire ting. Gjensidige. Anonymous poster hash: bb8ce...3ea Tror det blir litt annerledes da. Innboforsikringen min dekker også enkeltgjenstander, men ikke om de har en verdi på over et vist beløp (30 000kr tror jeg). Smykker/vesker/kunst osv med verdi over dette beløpet måtte ha egen forsikring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 14. november 2014 Forfatter #20 Del Skrevet 14. november 2014 Vil ikke reiseforsikringen din ta seg av eventuelt tap eller tyveri dersom du er utenfor hjemmet? Eller må smykker og andre dyre gjenstander forsikres for seg selv? Reiseforsikringen har også en max grense. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå