Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Slett

Endret av Aliquis
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo helt an på, hva er det du lurer på?

Skrevet

Dragvoll, Dragvoll, über alles! :nigo:

Neida, men, det kommer jo helt an på. Om du lurer på hvor du ser flest folk med strikkegensere, er det Dragvoll. Om du vil se årets kolleksjon av allværsjakker, drar du til Gløs. Vil du ha statistisk sett best sjans for høy lønn blir det vel Gløs?

Skrevet

Medisin er på Øya, Profesjonsstudiet i psykologi på Dragvoll (+ Lektor, rådgivning, samfunnsøkonomi osv), Siving studier på Gløshaugen og marinteknikk på Tyholt.

Skrevet

Dragvoll, Dragvoll, über alles! :nigo:

Neida, men, det kommer jo helt an på. Om du lurer på hvor du ser flest folk med strikkegensere, er det Dragvoll. Om du vil se årets kolleksjon av allværsjakker, drar du til Gløs. Vil du ha statistisk sett best sjans for høy lønn blir det vel Gløs?

Så du mener at legene og psykologene stiller dårlig fordi de har klinikker på øya og dragvoll? Kremt.

Skrevet

Så du mener at legene og psykologene stiller dårlig fordi de har klinikker på øya og dragvoll? Kremt.

Nå er jeg Dragvoll-masterstudent selv, så det var skrevet med et glimt i øyet, siden tråden ligger på Skråblikk ;)

Har tross alt hatt en del år med vitser fra venner på Gløs som:

- Hva sier man til en ferdigutdannet Dragvolling?

- Vet ikke?

- Stor Big Mac meny med cola!

:fnise:

Skrevet

Haha, den er solgt!

Anonymous poster hash: ff5af...c31

Skrevet

Hva mener dere?

Hva mener dere? Forstår ærlig talt ikke spørsmålet. Hadde du sammenlignet Gløs med en annen teknisk-naturvitenskapelig campus, hadde jeg forstått det, men Dragvoll?

Vil du studerer noe innenfor humanistiske og\eller samfunnsvitenskapelige fag, så er Dragvoll det naturlige valget. Vil du studere noe innenfor naturvitenskap\teknologi er Gløs det naturlige valget. Gløs er best i landet når det gjelder disse studiene. Psykologistudiet på Dragvoll skal være ganske bra, best i landet etter det jeg har hørt.

Anonymous poster hash: 395f4...5c9

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg med personhets.

Estrella, mod.

Skrevet

Nå er jeg Dragvoll-masterstudent selv, så det var skrevet med et glimt i øyet, siden tråden ligger på Skråblikk ;)

Har tross alt hatt en del år med vitser fra venner på Gløs som:

- Hva sier man til en ferdigutdannet Dragvolling?

- Vet ikke?

- Stor Big Mac meny med cola!

:fnise:

Hæ? Den vitsen tok jeg ikke...

Anonymous poster hash: ab5b6...c10

Skrevet

Psykologistudiet på Dragvoll skal være ganske bra, best i landet etter det jeg har hørt.

Anonymous poster hash: 395f4...5c9

Noen av førsteårs eksamenene på psykologistudiet på Dragvoll er vel på "60-kroners" faglista. Ikke akkurat et kvalitetsstempel...

Anonymous poster hash: a8c97...873

Skrevet

Noen av førsteårs eksamenene på psykologistudiet på Dragvoll er vel på "60-kroners" faglista. Ikke akkurat et kvalitetsstempel...

Jeg tror de endret eksamenen etter noen avisoppslag for noen år siden. De sa ihvertfall at de skulle se på eksamensformen.

Prisen er forøvrig økt til 100 kr

Skrevet

Prisen er forøvrig økt til 100 kr

Hehe burde kanskje bytte navn til "mosjons-fagene" da, nå som man må ta sykkelen fatt når bussen er blitt for dyr.

Skrevet

Vel, nå er det forskjell på åpne emner alle kan ta, og emnene som er lukket for profesjon. Men hyggelig at du later som du har peiling. Hoho.

Anonymous poster hash: a97d3...030

Skrevet

Hæ? Den vitsen tok jeg ikke...

Anonymous poster hash: ab5b6...c10

Fordi man, i følge en på Gløs, ikke kan få jobb andre steder enn McDonalds med en grad fra Dragvoll... ;)

• 4 uker senere...
Skrevet

haha ler, beklager altså, men gløs er best

Anonymous poster hash: 82bab...7c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...