Aliquis Skrevet 31. oktober 2014 #1 Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Slett Endret 27. september 2020 av Aliquis
Aryamili Skrevet 31. oktober 2014 #2 Skrevet 31. oktober 2014 Det kommer jo helt an på, hva er det du lurer på?
Gjest Tekola Skrevet 2. november 2014 #3 Skrevet 2. november 2014 Dragvoll, Dragvoll, über alles! Neida, men, det kommer jo helt an på. Om du lurer på hvor du ser flest folk med strikkegensere, er det Dragvoll. Om du vil se årets kolleksjon av allværsjakker, drar du til Gløs. Vil du ha statistisk sett best sjans for høy lønn blir det vel Gløs?
Hypnotica Skrevet 2. november 2014 #4 Skrevet 2. november 2014 Medisin er på Øya, Profesjonsstudiet i psykologi på Dragvoll (+ Lektor, rådgivning, samfunnsøkonomi osv), Siving studier på Gløshaugen og marinteknikk på Tyholt.
Hypnotica Skrevet 2. november 2014 #5 Skrevet 2. november 2014 Dragvoll, Dragvoll, über alles! Neida, men, det kommer jo helt an på. Om du lurer på hvor du ser flest folk med strikkegensere, er det Dragvoll. Om du vil se årets kolleksjon av allværsjakker, drar du til Gløs. Vil du ha statistisk sett best sjans for høy lønn blir det vel Gløs? Så du mener at legene og psykologene stiller dårlig fordi de har klinikker på øya og dragvoll? Kremt.
Gjest Tekola Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 Så du mener at legene og psykologene stiller dårlig fordi de har klinikker på øya og dragvoll? Kremt. Nå er jeg Dragvoll-masterstudent selv, så det var skrevet med et glimt i øyet, siden tråden ligger på Skråblikk Har tross alt hatt en del år med vitser fra venner på Gløs som: - Hva sier man til en ferdigutdannet Dragvolling? - Vet ikke? - Stor Big Mac meny med cola!
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 Haha, den er solgt! Anonymous poster hash: ff5af...c31
AnonymBruker Skrevet 2. november 2014 #8 Skrevet 2. november 2014 Hva mener dere? Hva mener dere? Forstår ærlig talt ikke spørsmålet. Hadde du sammenlignet Gløs med en annen teknisk-naturvitenskapelig campus, hadde jeg forstått det, men Dragvoll? Vil du studerer noe innenfor humanistiske og\eller samfunnsvitenskapelige fag, så er Dragvoll det naturlige valget. Vil du studere noe innenfor naturvitenskap\teknologi er Gløs det naturlige valget. Gløs er best i landet når det gjelder disse studiene. Psykologistudiet på Dragvoll skal være ganske bra, best i landet etter det jeg har hørt. Anonymous poster hash: 395f4...5c9 1
estrella Skrevet 2. november 2014 #9 Skrevet 2. november 2014 Tråden er ryddet for innlegg med personhets. Estrella, mod.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #10 Skrevet 3. november 2014 Nå er jeg Dragvoll-masterstudent selv, så det var skrevet med et glimt i øyet, siden tråden ligger på Skråblikk Har tross alt hatt en del år med vitser fra venner på Gløs som: - Hva sier man til en ferdigutdannet Dragvolling? - Vet ikke? - Stor Big Mac meny med cola! Hæ? Den vitsen tok jeg ikke... Anonymous poster hash: ab5b6...c10
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #12 Skrevet 3. november 2014 Psykologistudiet på Dragvoll skal være ganske bra, best i landet etter det jeg har hørt. Anonymous poster hash: 395f4...5c9 Noen av førsteårs eksamenene på psykologistudiet på Dragvoll er vel på "60-kroners" faglista. Ikke akkurat et kvalitetsstempel... Anonymous poster hash: a8c97...873
Sølvrosen Skrevet 3. november 2014 #13 Skrevet 3. november 2014 Noen av førsteårs eksamenene på psykologistudiet på Dragvoll er vel på "60-kroners" faglista. Ikke akkurat et kvalitetsstempel... Anonymous poster hash: a8c97...873 Jeg tror de endret eksamenen etter noen avisoppslag for noen år siden. De sa ihvertfall at de skulle se på eksamensformen. Prisen er forøvrig økt til 100 kr
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #14 Skrevet 3. november 2014 Prisen er forøvrig økt til 100 kr Hehe burde kanskje bytte navn til "mosjons-fagene" da, nå som man må ta sykkelen fatt når bussen er blitt for dyr. Anonymous poster hash: a8c97...873
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #15 Skrevet 3. november 2014 Noen av førsteårs eksamenene på psykologistudiet på Dragvoll er vel på "60-kroners" faglista. Ikke akkurat et kvalitetsstempel... Anonymous poster hash: a8c97...873 Vel, nå er det forskjell på åpne emner alle kan ta, og emnene som er lukket for profesjon. Men hyggelig at du later som du har peiling. Hoho. Anonymous poster hash: a97d3...030
Gjest Tekola Skrevet 3. november 2014 #16 Skrevet 3. november 2014 Hæ? Den vitsen tok jeg ikke... Anonymous poster hash: ab5b6...c10 Fordi man, i følge en på Gløs, ikke kan få jobb andre steder enn McDonalds med en grad fra Dragvoll...
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #17 Skrevet 3. november 2014 http://www.inneklima.com/index.asp?key=aspergillus Er du allergisk disponert holder du deg unna Dragvoll. Selv om de har utbedret er det ikke godt nok for en som alt er allergisk.Anonymous poster hash: 98375...42f
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #18 Skrevet 29. november 2014 haha ler, beklager altså, men gløs er best Anonymous poster hash: 82bab...7c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå