Gå til innhold

Hvor tidlig kan man begynne med Caboo bæresjal og hvor lenge kan barnet sitte i det av ganga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 40afd...b2b

Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet (endret)

Om det er vanlig bæresjal, kan du begynne rett etter fødsel. Ikke noen begrensning på hvor lenge baby kan være i det.

Endret av Magdalene
Skrevet

Vi begynte med Cabooen allerede på barsel med begge våre, det er helt uproblematisk. Som hun over her sier er det heller ingen begrensninger på hvor lenge barnet kan sitte der.

Anonymous poster hash: ed769...13e

Skrevet

Brukte fra nyfødt, men ville bare bruke det første 3 uker, etter det bare spente han hodet bakover akkurat som han ble sint fordi jeg prøvde å holde fast hodet hans med stoffet som skal støtte hodet så funket ikke for oss.

Anonymous poster hash: 91db3...4d6

Skrevet

Ingen begrensninger på hvor lenge, men babyen skal jo helst ikke være i en og samme stilling absolutt hele tiden, enten det er i sjal, på armen til noen, i stol/sete etc. Variasjon er viktig. Og man bør tenke på ryggen til den som bærer, selv når det er små babyer kan det bli tungt etterhvert :)

Pluss at det hender jo de setter begrensninger selv - min nekter å sitte i sjalet i mer enn en time ;)

Anonymous poster hash: 076f9...c50

Skrevet

Brukte fra nyfødt, men ville bare bruke det første 3 uker, etter det bare spente han hodet bakover akkurat som han ble sint fordi jeg prøvde å holde fast hodet hans med stoffet som skal støtte hodet så funket ikke for oss.Anonymous poster hash: 91db3...4d6

Min ble også sånn og jeg sluttet å bruke caboo - helt til jeg så at ei i barselgruppe lar dattera å ha hode ute og bare støtter det med hånda, helt til hun sovner, og først da legger hode inn i bæresjal. Da begynte jeg med det og Mini elsker Caboo igjen, han er nå 11 uker. :)

Anonymous poster hash: e4f16...19c

Skrevet

Min ble også sånn og jeg sluttet å bruke caboo - helt til jeg så at ei i barselgruppe lar dattera å ha hode ute og bare støtter det med hånda, helt til hun sovner, og først da legger hode inn i bæresjal. Da begynte jeg med det og Mini elsker Caboo igjen, han er nå 11 uker. :)

Anonymous poster hash: e4f16...19c

Takk for tips, skal prøve det. Har også prøvd med å holde hodet litt sånn, meningen bare klager egentlig og sovner ikke. Får prøve litt mer når han egentlig er trøtt.

Anonymous poster hash: 91db3...4d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...