misstealover Skrevet 31. oktober 2014 #1 Skrevet 31. oktober 2014 Forholdet vårt har alltid vært supert på de fleste andre punkter, unntatt ett. Han bryr seg mer om seg selv. Og det er greit, men av og til føler jeg meg litt "oversett" og "liten" i forhold til han. Når han kommer hjem fra jobb bruker han alltid å snakke om dagen sin, hvordan han har hatt det, hva som har skjedd, eventuelle konflikter eller tanker generelt. Han kan snakke om dette i lang tid. Jeg føler jo selvfølgelig også for å snakke litt om min dag siden det er en ganske så normal ting å gjøre, men da klistrer han seg enten fast i PC-skjermen og fokuserer på den (leser, skriver, begynner å spille, etc), eller svarer med veldig korte setninger eller bare "ok"/"hm". Ofte ser han så vidt på meg, før han klistrer seg fast i skjermen igjen. Av og til kan det hende jeg har hatt en spesiell drøm og føler for å snakke om den (ikke ofte), men da ber han meg slutte å snakke om det fordi han ikke vil høre om drømmen min. Han bruker også å be meg slutte å snakke om visse andre ting også, når han rett og slett ikke interesserer seg for det. Noe jeg synes er litt frekt, egentlig. Jeg hører jo på ALT han snakker om, og viser interesse, fordi jeg vet at det er godt å få ting ut av brystet. Alle trenger å bli hørt... Men jeg blir ikke så ofte hørt, og jeg får ikke alt ut. Jeg har ingen å dele dagen min med føler jeg. -Er det andre i min situasjon? Noen som har opplevd eller opplever det samme? Han viser kjærlighet på andre måter, men likevel er det så sårt å ikke være "interessant nok"... Hva kan jeg gjøre? Er det noe jeg bør snakke med han om? Jeg vil jo ikke at han skal føle seg presset til å høre på meg heller :/
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #2 Skrevet 31. oktober 2014 Kan du ikke spørre hvorfor han ikke hører etter da? Fortell at du gjerne viser interesse for han sine ting, og da forventer du det tilbake. Anonymous poster hash: 099a1...d9e
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #3 Skrevet 31. oktober 2014 Ha ha, høres ut som om du beskriver kjæresten min Han bare babler i vei om seg og sitt, men spør aldri hvordan min dag har vært. Noen ganger så føler jeg at han bare øser informasjon over på meg, men vi snakker ikke sammen. Jeg prøver å være interessert og stiller oppfølgingsspørmål osv, men han er bare ikke slik laget. Å ha samtaler med noen er for meg forbeholdt venninner!Anonymous poster hash: 1c4f1...27c
misstealover Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Kan du ikke spørre hvorfor han ikke hører etter da? Fortell at du gjerne viser interesse for han sine ting, og da forventer du det tilbake. Anonymous poster hash: 099a1...d9e Det er jo kanskje egentlig lurt. Er redd for at han muligens bare blir å høre etter fordi jeg ønsker at han skal det. Men det går jo an å bare si det, uten å gi signal om at han MÅ høre på meg hele tiden. Det vil bli så falskt. Takk for svar Ha ha, høres ut som om du beskriver kjæresten min Han bare babler i vei om seg og sitt, men spør aldri hvordan min dag har vært. Noen ganger så føler jeg at han bare øser informasjon over på meg, men vi snakker ikke sammen. Jeg prøver å være interessert og stiller oppfølgingsspørmål osv, men han er bare ikke slik laget. Å ha samtaler med noen er for meg forbeholdt venninner!Anonymous poster hash: 1c4f1...27c Jepp, sånn er han her også. Babler i vei i evigheter, hehe... Jeg er glad jeg har mamma (og venner), som jeg kan snakke om (nesten) alt med! Endret 31. oktober 2014 av misstealover
Rebfowla Skrevet 31. oktober 2014 #6 Skrevet 31. oktober 2014 hadde typen vært sånn, hadde jeg vært helt lik tilbake;) altså å ikke høre etter når han prater, si det samme osv. man må jo gjøre noe for å få han til å forstå at det ikke er greit å bare bry seg om seg selv når han forventer at du skal bry deg om det han sier, men du ikke får noe tilbake. litt barnslig er det lov å være:) 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #7 Skrevet 31. oktober 2014 Avbryt han på samme måte, HELE tiden. Bare si, nei slutt å snakk dette er kjedelig å høre på. Anonymous poster hash: d1c03...715
misstealover Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2014 hadde typen vært sånn, hadde jeg vært helt lik tilbake;) altså å ikke høre etter når han prater, si det samme osv. man må jo gjøre noe for å få han til å forstå at det ikke er greit å bare bry seg om seg selv når han forventer at du skal bry deg om det han sier, men du ikke får noe tilbake. litt barnslig er det lov å være:) Egentlig litt lurt da...! Men når jeg tenker meg om prøvde jeg noe liknende i sommer, og da sa han konstant "du setter meg nederst på prioriteringslista"... Herrefred. Da ville jeg egentlig bare klappe meg selv i panna.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #9 Skrevet 31. oktober 2014 Han er garantert ikke den smarteste kniven i skuffen. Når det er sagt så synes jeg du skal finne en som ønsker å lytte av nygjerrighet. Unn deg en god partner som du kan snakke om alt med. Nå vet jeg ikke om du er sånn, men har møtt kvinner som blir uinteressert i menn med engang de er interessert i hva kvinnen sier. Da blir de kjedelige og altfor lett å forstå seg på. Nå er jo mannen din en slik som du må jobbe med å prøve å forstå, så da blir han interessant. Har jeg et poeng? Kanskje du ikke vil at han skal være annerledes, for da mister du lysten på ham? Rart, men har opplevd å bli behandlet slik selv. Anonymous poster hash: 97db5...d69
misstealover Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter #10 Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Han er garantert ikke den smarteste kniven i skuffen. Når det er sagt så synes jeg du skal finne en som ønsker å lytte av nygjerrighet. Unn deg en god partner som du kan snakke om alt med. Nå vet jeg ikke om du er sånn, men har møtt kvinner som blir uinteressert i menn med engang de er interessert i hva kvinnen sier. Da blir de kjedelige og altfor lett å forstå seg på. Nå er jo mannen din en slik som du må jobbe med å prøve å forstå, så da blir han interessant. Har jeg et poeng? Kanskje du ikke vil at han skal være annerledes, for da mister du lysten på ham? Rart, men har opplevd å bli behandlet slik selv. Anonymous poster hash: 97db5...d69 Er nok ikke sånn, nei, hehe! Jeg føler meg egentlig bare mindre viktig. Man føler seg ikke så viktig når man har et partner som aldri hører etter (eller sier du skal slutte å snakke). Jeg snakker ikke i ett, så skjønner ikke helt hvorfor. Men han er vel bare sånn som person. Det ødelegger ikke forholdet vårt, men om det blir verre er det vel et tegn på at han mister interessen for meg, som person. Og det er jo ikke bra. Endret 31. oktober 2014 av misstealover
KajsaSueReturns Skrevet 31. oktober 2014 #11 Skrevet 31. oktober 2014 Slutt og snakk om drømmene dine, seriøst. Hvilken mann tror du er interessert i å snakke om noe sånt, med mindre det faktisk er noe helt absurd morsomt med det? Dere må slutte å behandle mennene deres som om de er venninner. Venninnene dine syns kanskje det er gøy å dele drømmer eller godtar å lytte til det fordi de vil dele sin, men menn har faktisk ikke det behovet. Jeg tror aldri jeg har hørt en fyr snakke om hva han har drømt om. Dette kan dere virkelig ikke forvente at vi skal godta eller gidde.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #12 Skrevet 31. oktober 2014 Han er garantert ikke den smarteste kniven i skuffen. Når det er sagt så synes jeg du skal finne en som ønsker å lytte av nygjerrighet. Unn deg en god partner som du kan snakke om alt med. Nå vet jeg ikke om du er sånn, men har møtt kvinner som blir uinteressert i menn med engang de er interessert i hva kvinnen sier. Da blir de kjedelige og altfor lett å forstå seg på. Nå er jo mannen din en slik som du må jobbe med å prøve å forstå, så da blir han interessant. Har jeg et poeng? Kanskje du ikke vil at han skal være annerledes, for da mister du lysten på ham? Rart, men har opplevd å bli behandlet slik selv. Anonymous poster hash: 97db5...d69 Tja, kanskje det er nettopp det han er? For øvrig syns jeg ressonementet ditt er veldig bra! Mistet lysten på min beste samtalepartner, men begjærer min villhest som jeg må jobbe intenst med... Håper han aldri gir totalt etter!Anonymous poster hash: 1c4f1...27c
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #13 Skrevet 31. oktober 2014 Han er garantert ikke den smarteste kniven i skuffen. Når det er sagt så synes jeg du skal finne en som ønsker å lytte av nygjerrighet. Unn deg en god partner som du kan snakke om alt med. Nå vet jeg ikke om du er sånn, men har møtt kvinner som blir uinteressert i menn med engang de er interessert i hva kvinnen sier. Da blir de kjedelige og altfor lett å forstå seg på. Nå er jo mannen din en slik som du må jobbe med å prøve å forstå, så da blir han interessant. Har jeg et poeng? Kanskje du ikke vil at han skal være annerledes, for da mister du lysten på ham? Rart, men har opplevd å bli behandlet slik selv. Anonymous poster hash: 97db5...d69 Skarpeste. Anonymous poster hash: d1c03...715 5
QueenOfTheSidewalk Skrevet 31. oktober 2014 #14 Skrevet 31. oktober 2014 Slutt og snakk om drømmene dine, seriøst. Hvilken mann tror du er interessert i å snakke om noe sånt, med mindre det faktisk er noe helt absurd morsomt med det? Dere må slutte å behandle mennene deres som om de er venninner. Venninnene dine syns kanskje det er gøy å dele drømmer eller godtar å lytte til det fordi de vil dele sin, men menn har faktisk ikke det behovet. Jeg tror aldri jeg har hørt en fyr snakke om hva han har drømt om. Dette kan dere virkelig ikke forvente at vi skal godta eller gidde. Jeg har hørt en mann snakke om det. Sist uke faktisk, fordi jeg nevnte deler av en drøm. Jeg forventer at de godtar det og det gjør dem 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #15 Skrevet 31. oktober 2014 Slutt og snakk om drømmene dine, seriøst. Hvilken mann tror du er interessert i å snakke om noe sånt, med mindre det faktisk er noe helt absurd morsomt med det? Dere må slutte å behandle mennene deres som om de er venninner. Venninnene dine syns kanskje det er gøy å dele drømmer eller godtar å lytte til det fordi de vil dele sin, men menn har faktisk ikke det behovet. Jeg tror aldri jeg har hørt en fyr snakke om hva han har drømt om. Dette kan dere virkelig ikke forvente at vi skal godta eller gidde. Du må seriøst være den dummeste brukeren her inne. En kjæreste er også en venn. Anonymous poster hash: d1c03...715 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #16 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg har hørt en mann snakke om det. Sist uke faktisk, fordi jeg nevnte deler av en drøm. Jeg forventer at de godtar det og det gjør dem Jeg får også høre drømmehistorer fra samboer/brødre/kamerater. Til og med av min far. Anonymous poster hash: d1c03...715 2
KajsaSueReturns Skrevet 31. oktober 2014 #17 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg har hørt en mann snakke om det. Sist uke faktisk, fordi jeg nevnte deler av en drøm. Jeg forventer at de godtar det og det gjør dem Men du ligger ikke med dem. Nen menn lar seg bli guttevenninner men slutt å tving kjæresten inn i den rollen. Hadde han vært interessert i det hadde han ikke vært den hun deler senga med nå.
KajsaSueReturns Skrevet 31. oktober 2014 #18 Skrevet 31. oktober 2014 Du må seriøst være den dummeste brukeren her inne. En kjæreste er også en venn. Anonymous poster hash: d1c03...715 Nei, men mange innbiller seg at de skal være det. Forholdstatistikken er derimot svært uenig med deg.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #19 Skrevet 31. oktober 2014 Slutt og snakk om drømmene dine, seriøst. Hvilken mann tror du er interessert i å snakke om noe sånt, med mindre det faktisk er noe helt absurd morsomt med det? Dere må slutte å behandle mennene deres som om de er venninner. Venninnene dine syns kanskje det er gøy å dele drømmer eller godtar å lytte til det fordi de vil dele sin, men menn har faktisk ikke det behovet. Jeg tror aldri jeg har hørt en fyr snakke om hva han har drømt om. Dette kan dere virkelig ikke forvente at vi skal godta eller gidde. Jeg har hørt menn snakke om det. Selv har jeg aldri gjort det (jeg er kvinne). Nei, men mange innbiller seg at de skal være det. Forholdstatistikken er derimot svært uenig med deg. Jaha? Utdyp. Spesielt gifte par er jo bestevenner, bare at de også har den intimiteten som mangler blant venner. Nå mener jeg ekteskap som fungerer bra da. Anonymous poster hash: 20a93...937 1
Gjest 2JZ Skrevet 31. oktober 2014 #20 Skrevet 31. oktober 2014 Min er også sånn. Får også bare hmm til svar og virker ikke som han hører hva jeg sier en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå