Gå til innhold

Homofili/KrF!!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:( Det er en skam, eller jeg vil si det på en annen måte: jeg er flau over å være nordmann, i dette tilfelle, siden dette er en folkevalgt representant.

KRF lever etter bibelen og det passer svært dårlig i et sen- modernistisk samfunnn der vi skal tolerere hverandre uansett bakgrunn. Dette er jo også et paradoks, siden kristne mennesker liksom skal representerer "det gode". Jeg har sett det før, og jeg ser det igjen, de fordømmer andre mennesker som ikke lever slik som dem.

Jeg ville anbefalt Hele KRf- gjengen om å sette seg på skolebenken for å lære litt om moral, etikk og menneskerettigheter. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Jeg kan ikke fatte at noen med et kristent livvsyn kan fordømme og sykeliggjøre helt normale og likeverdige mennesker. Deler av kristendommen står for noe av det mest inkluderende og respekterende overfor alle mennesker jeg kan tenke meg. Synd at enkelte som kristen konsentrerer seg om å sile ut verdige og uverdige så til de grader.

En kompis av meg uttalte at han virkelig skulle ønske at homofili kunne helbredes; da hadde han sluppet unna mye dritt. Han er homofil selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv kristen,men når det gjelder denne saken så er jeg flau på KrFs vegne.

Jeg har vært så heldig å vokse opp i et kristent miljø der man respekterer alle,enten de er hvite eller sorte,homofile eller hetro.

Jeg skal være den første til å innrømme at mange kristne har totalt misforstått hva kristendommen egentlig går ut på,nemlig NESTEKJÆRLIHET! Og da gjelder det ikke bare kjærlighet til de som er sånn som man selv.

Å leve etter Bibelen går an,selv i år 2002.Men det er en fordel å faktisk vite at man befinner seg i det 21.århundre,og at ting er en smule annerledes enn de var på Jesu tid.

Homofili er såvisst ingen sykdom som kan kureres.De burde heller tenke på å kurere sitt eget trangsyn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...