Gå til innhold

jenter og intimhygiene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lykke til, Paven! Dersom du må ha en helt, HELT nyvasket, blomsterduftende og nyfrisert ren tisseline hele dagen, så har du gått glipp av noe. Vi jenter skal ikke dufte som en blomstereng, selv om jeg forstår at det er det gutta (eller NOEN gutter/menn) forventer av oss. Vi skal stå klar, uansett når det er på dagen, å være absolutt perfekte for å tilfredsstille gutta's (i dette tilfellet dine) behov.

Du må jo skjønne det at vi må få lov å lukte slik det er naturlig av oss å lukte. Selfølgelig er det ikke delikat å gå rundt å lukte reke å ha musa full av talg, men det vil jo ikke vi jenter heller. Jeg personlig er svært nøye med å vaske meg, flink å skifte undertøy å barbere meg ofte fordi jeg vil føle meg attraktiv for min kjære.

Men ærlig talt, jeg synes du er noe fisefin på det..og jeg må si jeg synest litt synd på henne du er sammen med. Gud for et press hun må føle da? Hun må jo ha skrubbet av seg hele musa før hun er 35! Jeg trodde det var slik at gutta tenner litt på svak kjønnslukt fra jenter? Uansett hvor mye en vasker seg og skrubber seg, vil det være igjen og dannes ny lukt.

Gutta bør bli flinkere, ikke noe særlig at de går rundt å lukter makrell i tomat de heller.

Finn deg noe annet å konsentrer deg om, og sett pris på kvinnene slik naturen har skapt de.

Vi er flinke å vaske oss, men to ganger om dagen og vaske seg før en skal ha sex må jo for all del være nok!?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bytter boxer hver dag??
Skrevet

En kvinner blir aldri kvitt lukten i skjeden ved å vaske seg hyppigere. Det er en naturlig bakterieflora der og hver kvinne har sin lukt.

Men mange menn mener det smaker litt syrlig der nede, visstnok. Andre synes kanskje lukten minner litt om reker (hvem sier at reker lukter vondt da?!)

Dersom en kvinne dusjer hver dag/annenhver dag er det nok for mange. Andre dusjer 2 ganger om dagen.

*Jeg for min del, bekymrer meg over rensligheten til de menn jeg møter på og flørter med:

Bytter de boxer-shorts hver dag? Vasker de seg med såpe på hendene etter hvert toalettbesøk? Vasker de penis ordentlig inkludert under overhuden hver dag?

Er menn renslige på kjøkkenet, med mat, og har de det rent på badene sine, i toalettet og i vasker?

Gjest Alisia
Skrevet

Jeg vil ikke uttale meg på andres vegne, men jeg skal være enige med noen her at det er ingen fare å vaske seg både to og tre ganger pr dag, men da selvsagt uten såpe så ofte. Vanlig renslighet etter min mening.

:) Å tro at vi kvinner her er mindre renslige, vel ikke vet jeg, men det er ihvertfall ikke tilfellet for mitt vedkommende.

Skrevet

Hehe, hvordan vet "paven" om Celina er så nøye på det, da? Og hvor bra hygiene er det egentlig å vaske seg "der nede" med de forholdene som det ofte er på toaletter i sydligere land? Den lille krana som er ved siden av toalettet, er det jo ganske mange andre som også har tatt på, og det er aldri, aldri toalettpapir på slike doer, og hvis det er, kan de i hvertfall ikke kastes i do, men i en overfylt bøtte i et hjørne pga vanntrykket. Og etterpå får man vaske hendene i kaldt vann uten såpe...

Gjest Moonshadow
Skrevet
Jeg er til dels enig med trådstarteren. Men å si at vi er uhygieniske er vel å gå litt langt.

Hadde det vært små hånddusjer ved toalettene, hadde jeg benyttet meg av det.

Men når det er sagt, er det ikke bra å vaske seg for ofte heller, da kan en få sopp.

Og trådstarter - du nevner kun jenter. Hvorfor det? Er gutta unntatt? :klø:

Foresten er en liten pakke med intimservietter i veska greit å ha. :wink:

Helt enig med deg..

Skrevet

Ganske festlig tråd :hoho:

Må bare nevne at jeg har hatt en kjæreste som hevdet å vaske snoppen etter hvert toalettbesøk - offentlig eller ikke - og synes faktisk at det var å dra den litt langt (for å si det sånn :wink: ).....

Skrevet

Bide finnes ja, men primært fordi toalett papir er fraværende. Det er ikke slik at de bruker både toalettpapir og bide, men bide fordi det ikke er toalettpapir. Når det gjelder intimhygiene så tror jeg som en annen jente nevnte, at her er jentene 100 ganger bedre enn gutter. Dessuten bruker mange norske jenter intimservietter når vi er ute å reiser, men også til hverdags.

Er dette et problem for deg eller er det en betraktning? Hvis det er et problem så bør du ha gode kilder å henvise til. Er det en betraktning, bør du ta en spørrende holdning og ikke en bastant en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...