Pusebaby Skrevet 19. juli 2004 #41 Skrevet 19. juli 2004 Det er også naturlig å gå rundt nakne, men vi gjør det ikke forde Spidey. Men hvis det er det som works hjemme hos dere så ikke la meg ødelegge... Neida, jeg tror (og håper) du mente at det ikke er naturlig å vaske seg med sånn vaskegreie etter hvert minste dobesøk..og det er jeg enig i.
Gjest ikke innl *Fiona* Skrevet 19. juli 2004 #42 Skrevet 19. juli 2004 Herregud, folkens, vær så snille å gjennomskue denne tullingen, det er jo rent sprøyt (unnskyld ordspillet) det han kommer med... Gutter tisser (de STÅR og tisser de fleste, så dråpene virkelig får spredd seg på gulv, vegger og alt i nærheten), de rister den og tusler fornøyd videre. Ikke alle vasker hendene engang. Og dette skal vi liksom være overlykkelige for få det store privilegium å suge på og ha sex med... Tusen takk! Fantastisk! Jeg har aldeles vanlig god hygiene og det holder for ethvert normalt sexliv, med mindre jeg finner meg en med kronisk bakterie hysteri da. Og jeg liker å være ren før sex, og foretrekker at menn også er det, noe flere menn burde skjønt betydningen av... Bidé, eller en liten hånddusj, hadde vært flottings det. Skal begynne med det den dagen alle menn sitter og tisser.
Gjest Eir Skrevet 19. juli 2004 #43 Skrevet 19. juli 2004 Ærlig talt, det holder lenge å dusje en gang om dagen. Vi bor i Norge, det er for kjølig her til at bakteriene tar helt av uansett... Dessuten er urin helt sterilt, så det er ingenting å være redd for, de er få bakterier som overlever det. Og litt svettelukt? Det er jo med på å definere lukten vår, så lenge vi snakker om fersk svette. Man svetter jo som regel litt mens man holder på også, hvis man blir litt engasjert, så det går jo for det samme. Når et gjelder singel-tilværelsen har jeg aldri følt at man må være klar for sex 24/7, men man er jo som regel nokså nydusjet når man stikker på byen da. Uansett så finnes det nok av mannfolk som ikke er så pripne og fintfølende, og de er som regel de beste elskerne også, etter min erfaring. Hadde en gang sex med en fyr første kvelden, en av de første dagene i mensuka, uten at det hindret han i å gi meg full oralsex, feks.
Venus_venus Skrevet 19. juli 2004 #44 Skrevet 19. juli 2004 Dårlig hypotese "paven". Norge er et av verdens mest renslige land. Det er få land folk vasker på seg så mye sopp som i Norge.
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #45 Skrevet 19. juli 2004 Det siste der kunne du spart oss for Eir...Men resten var bra.
Gjest paven Skrevet 19. juli 2004 #46 Skrevet 19. juli 2004 Hei igjen .. har vært litt opptatt og av og den grunn ikke kunnet svart på alle mot innlegg her .. Men det er på tide med en liten oppsummering . Dette lille uskyldige innlegget fra min side har tydeligvis engasjert noen av dere som er opptatt av å bevare musa deres rene og nyfriserte . Noen av dere er jo svært følsomme (dere er jo jenter ) og sårbare . Jeg vet ikke om det har noe med alderen å gjøre. Eller at dette temaet rett og slett er følsomt. Jeg har bygget mine betraktinger rundt det jeg har observert og det jeg har blitt fortalt av andre kulturer og resten bygger på litt spekulert synsing fra min side. Noen av dere har foreslått at jeg skulle påta meg oppgaven og skaffe frem bedre vaskehygiene for dere jenter - ja - vet ikke helt . Men jeg tar gjerne på meg oppgaven og vaske dere rene og pene , men bare på en betingelse " at jeg får velge ut hvem" Siden jeg er svært kresen så ville nedre grense bli satt ved Celina M. Beklager at jeg er bortskjemt - så bare spør pent så kommer og sjekker opp hvordan ståa er - men spør pent. Ellers er det mye snakk om gutta og deres renhet - her har dere helt rett _ GUTTA må skjerpe seg også - de bør sitte å tisse . Så avslutingsvis må jeg bare kommenter noen av dere eple kjekke jenter som snakker renhet før sex . Jeg har svært dårlig erfaring med akkurat dette- noe jeg vet mange av mine venner som har forsynt seg grovt av kjøttmarkedet og bekrefter . Dere er ikke flinke nok til å ta en gjennomgang i dusjen før sexen - her har dere masse å lære av deres medsøstre i andre kulturer som virkelig gjør sin flid med seg selv og mannen før de går til "real sex" - prøv dere ikke med noe bortforklaringer her .... gjør noe med det til felles glede for alle. Så da er jeg ferdig - pusst .. Nå skal jeg på ferie og blir bort en liten stund , men dere gjerne forsette debatten .. God ferie og STOR takk til alle som bidratt og lest denne tråden...
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2004 #47 Skrevet 19. juli 2004 Dårlig hypotese "paven". Norge er et av verdens mest renslige land. Det er få land folk vasker på seg så mye sopp som i Norge. Som om jeg skulle sagt det selv!!
Gjest Merkelig påstand Skrevet 19. juli 2004 #48 Skrevet 19. juli 2004 Jeg leste tråden med stor undring i dag! Så rart at du har denne erfaringen, Paven :o Vi kvinner behøver da ikke ikke en hånddusj ved toalettet, når vi har vasker med vann? Jeg pleier å bruke masse toalett-papir, dynker det i vann, bruker det, og tar så nytt tørt toalettpapir. Finnes det våtservietter uten parfyme i nærheten er jo det bra. Jeg (og mange andre kvinner håper jeg) skifter da også truser hver eneste dag! Jeg håper dere menn også vasker tissen deres etter hvert eneste do-besøk, inkludert hendene deres i såpe!! Selv er jeg elstremt resnlig, men kan ikke si det om alle mennene jeg har møtt- selv menn i Celina-klassen din, Paven. Så du har vel bare truffet på lugubre jenter hittils da, Paven?
Gjest Gjesta Skrevet 19. juli 2004 #49 Skrevet 19. juli 2004 Er det ikke i Japan de har sånne do som spyler og tørker?..Det hadde vært noe
aline Skrevet 20. juli 2004 #50 Skrevet 20. juli 2004 Hele poenget ditt faller jo bort Paven, når du ikke engang klarer å svare på resten av hverdagshygienen til disse jentene du snakker om. Jeg har nå spurt deg TRE ganger om du vet hvordan muligheten deres til samme hverdagshygiene som norske jenter har muligheten til, du har fremdeles ikke klart å svare på det, så jeg regner med at enten så er hele sullamitten bare reint sprøyt, ellers VET du at den daglige hygienen ellers er dårligere en vår? Og det ville jo vært ganske guffent å innrømme hva? Dersom du fikk velge mellom ei som hadde tilgang på varm dusj og skikkelige såpeprodukter HVER DAG, faktisk flere ganger hver dag om det føles behov for, men som bruker papir etter toalettbesøkene ellers, og ei som ikke har mulighet til skikkelig varm-vask med skikkelige rengjøringsprodukter mer en kanskje ett par ganger i uka? som ikke FÅR den daglige dusjen, men som derimot vasker seg istedenfor å bruke toalettpapir. Jeg vet nemlig det at når jeg var i "mindre bemidlede" land en norge, hvor tilgangen på varm-dusj var dårligere en her, så brukte jeg intimservietter i mye større grad en jeg trenger her hjemme. så jeg lurer stadig på om det kan være en sammenheng mellom daglige muligheter til hverdagshygiene og nødvendigheten av å vaske seg etter hvert toalettbesøk. men egentlig prøver du vel mest å provosere?
LilleBille Skrevet 20. juli 2004 #51 Skrevet 20. juli 2004 men egentlig prøver du vel mest å provosere?
Gjest Tilda Skrevet 20. juli 2004 #52 Skrevet 20. juli 2004 Kjære Paven! Du virker som en særdeles oppegående mann, kjæresten din har gjort et skikkelig varp!
Gjest Lompa Skrevet 20. juli 2004 #53 Skrevet 20. juli 2004 Han er jo visstnok flink med blomster og sånn da....Og hvis hun er like vaskeflittig som han så har de det vel bra...
Gjest ikke innl *Fiona* Skrevet 20. juli 2004 #54 Skrevet 20. juli 2004 Se på det siste innlegget hans da, NEDRE GRENSE Celina M... Dream on, weirdo...
LilleBille Skrevet 20. juli 2004 #55 Skrevet 20. juli 2004 Se på det siste innlegget hans da, NEDRE GRENSE Celina M... Dream on, weirdo... Lurer på hvor nøye kjennskap han har til hennes intimvaner jeg :o
Gjest *Fiona* Skrevet 20. juli 2004 #56 Skrevet 20. juli 2004 Han tenkte Midelfart, vet du - distribusjon av såpe og sånt
Malou Skrevet 20. juli 2004 #57 Skrevet 20. juli 2004 men egentlig prøver du vel mest å provosere? Soleklart! Også passet det jo utrolig godt at han skulle dra på ferie akkurat nå da og slapp å svare på spørsmålene dine.. Jennifer
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #58 Skrevet 20. juli 2004 *grøsser over hvor mange bakterier det er på håndtaket på hånddusher i utlandet* nei vettuhva??jeg holder meg til intimhygieneserviettene mine!! tror jenter i norge er flinke med hygienen!(kansje litt for flinke) han burde holdt kjeft her inne på kvinneforummet og heller dratt seg til et mannligforum og diskutert mannlig hygiene!og kansje begynt med og diskutere "og vaske hendene etter et toalettbesøk"... det holder mer enn nok og vaske underlivet en gang daglig og dushe annen hver dag!det er ikke kjekt og ha dame med underlivsopp!(ikke kjekt for dama heller for den saks skyld!) ps. underlivsopp, utslett , allergier og astma er en av de mest utbrete sykdommene i norge. norge ligger på top 3 lista!norges befolkning er FOR renslige! spør legen din!
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #59 Skrevet 20. juli 2004 glemte og si at hadde jeg blitt kjendt med deg og du plutselig hadde spurt meg om intimhygienen min hadde jeg sett fryktelig dumt på deg og lurt på om du var god i hodet? :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2004 #60 Skrevet 20. juli 2004 Å ja jeg bare tøyset vasker meg hver dag, bare ikke 50 ganger samme dag da... :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå