Gjest Poirot Skrevet 19. juli 2004 #21 Skrevet 19. juli 2004 Skjønner fremdeles ikke hvorfor jeg bør vaske meg med vann hvis jeg er på do på jobben 3 ganger i løpet av en dag. Hvem i all verden er det som skal være borti underlivet mitt i denne perioden?? Nei, jeg fortsetter nok som før, i en kløfri, soppfri og ren (nok for meg) tilværelse. Så får Paven kose seg med sin kjæreste. jeg har min.
Malou Skrevet 19. juli 2004 #22 Skrevet 19. juli 2004 Men det finnes andre gode alternativer enn en hånddusj eller et bidé paven. Et av dem er allerede nevnt i denne tråden. Er du forøvrig sikker på at mange jenter savner hånddusj/bidé? I såfall hva baserer du dette på? Forøvrig, hva med menn? Savner de en måte å gjøre rent utstyret på etter toalettbesøk, eller er det bare vi kvinner som er litt kravstore og ønsker oss en ren tissemann? Jennifer
Gjest Lompa Skrevet 19. juli 2004 #23 Skrevet 19. juli 2004 Ta deg en tur på offentlige toaletter her i landet du paven! Det FINNES ikke så gode vaskemuligheter som vi til tider kune ønske. Hva gjør forresten du når du er på byen og har tisset? Stiller deg med snoppen i håndvasken? Og det samme på jobb?
LilleBille Skrevet 19. juli 2004 #24 Skrevet 19. juli 2004 .. jeg ville først ønske meg skikkelige toaletter jeg - rene - med papir - og gjerne vask i hver bås - og helst med "plasttrekk" på setet .. før jeg begynte å mase om bidé.
aline Skrevet 19. juli 2004 #25 Skrevet 19. juli 2004 De brukte vann i afrika, men det var ikke fordi det var mer hygienisk men fordi toalettpapir var for dyrt og vanskelig å få tak i.... JEG vasker meg med mer vann og med bedre betingelser for å holde en god hverdagshygiene en mange fra fattigere land fordi jeg er heldigere og har all verdens tilgang på både vann til å dusje meg med hver dag + papir til å tørke meg med ved hvert toalettbesøk. disse damene du snakker om som vasker seg ved hvert toalettbesøk, fra land med færre ressurser en oss, har de samme mulighet som oss til resten av hverdagshygienen?
Gjest paven Skrevet 19. juli 2004 #26 Skrevet 19. juli 2004 Jeg er nok redd for at jeg har rett i mine antakelser når jeg leser svarene her . Hva behovet er for dette ? meget stort - i alle hjem burde det være en hånd dusj for imtim hyg. Alle hoteller bør ha dette , spise steder som har litt profil , arbeidsplasser som er seriøse , kultur steder .osv. I disse sex fikserte tider er det jo mange som har elskere gående rundt på gress og som trenger en liten oppjustert nyvasket mus klar - gjelder jo også gutter . For min del vasker jeg snabben så ofte en kan - spesilet om sommeren da jeg bruker og overraske kjæresten min på dag tid med litt frech nyvasket food...
Malou Skrevet 19. juli 2004 #27 Skrevet 19. juli 2004 I disse sexfikserte tider??? Si meg, hvilken tid lever du i? Jennifer
Gjest paven Skrevet 19. juli 2004 #28 Skrevet 19. juli 2004 I hvilken tid jeg lever i ??? Synes nesten jeg må spørre deg om hva slags verden og tid lever du i ..
Gjest Lompa Skrevet 19. juli 2004 #29 Skrevet 19. juli 2004 Jeg er nok redd for at jeg har rett i mine antakelser når jeg leser svarene her . Hva behovet er for dette ? meget stort - i alle hjem burde det være en hånd dusj for imtim hyg. Alle hoteller bør ha dette , spise steder som har litt profil , arbeidsplasser som er seriøse , kultur steder .osv. I disse sex fikserte tider er det jo mange som har elskere gående rundt på gress og som trenger en liten oppjustert nyvasket mus klar - gjelder jo også gutter . For min del vasker jeg snabben så ofte en kan - spesilet om sommeren da jeg bruker og overraske kjæresten min på dag tid med litt frech nyvasket food... For det første; det er faktisk lite vi får gjort med at det ikke finnes bidet på disse stedene. Trur neppe de tar de så tungt om vi truer med å boikotte de pga manglende bidet....? For det andre: du sier sexfikserte tider? Men du går og stapper snoppen i trynet på kjæresten din any time?Er ikke DET sexfiksert?! Vi kan jo ikke akkurat sette oss skrevs over håndvasken på Bagatelle for å vaske musa etter at vi har vært på do, i fall kjæresten skulle finne det for godt å krype under bordet. Vet ikke om dette er deres stil...???
Malou Skrevet 19. juli 2004 #30 Skrevet 19. juli 2004 I hvilken tid jeg lever i ??? Synes nesten jeg må spørre deg om hva slags verden og tid lever du i .. Takk for oppklarende svar. Selv lever jeg i fast parforhold. Da jeg ikke har for vane å møte samboeren f.eks på jobb, på shopping e.l og ikke har andre sexpartnere enn ham, ser jeg ingen grunn til å gnukke og gni underlivet 24/7. Forøvrig, når startet disse sexfikserte tider? Og trengte ikke folk å tenke på underlivshygienen før dette? Jennifer
aline Skrevet 19. juli 2004 #31 Skrevet 19. juli 2004 ...disse damene du snakker om som vasker seg ved hvert toalettbesøk' date=' fra land med færre ressurser en oss, har de samme mulighet som oss til resten av hverdagshygienen?[/quote'] Jeg vil gjerne at du svarer på dette også jeg, om du vet så mye om rensligheten til kvinner i land med færre ressurser.
Gjest paven Skrevet 19. juli 2004 #32 Skrevet 19. juli 2004 det virker som at jeg går rundt og tenker på sex og rent underliv hele dagen - det gjør jeg ikke ... men innrømmer at jeg er litt opptatt av temaet . Går selvsagt ikke rundt med snabben oppi tryne på dama mi heller - men det er da mange dager i løpet av et år og jeg prøver å gjøre det mest mulig spennende for jenta mi , noen ganger er det blomster på jobb, en tur uten at hun vet noe, litt annerledes sex , eller en vanlig romantisk lunsj. uansett hva det er - så gir det meg en deilig følese av å vite at hun er nøye med undertøy mm noe som gjør at jeg synes hun er verdens mest sexy dame.. Jeg gjorde meg en betrakting rundt dette tema etter at jeg har vært i en del land og sett at kvinner er nøyere med dette enn mange her hjemme men kanskje er det kultur som spiller inn og annet levesett,, mulig det ..
Gjest Madam Felle Skrevet 19. juli 2004 #33 Skrevet 19. juli 2004 Hvordan vet du egentlig at de er nøyere med det enn mange her hjemme? Var du tilstede på toalettet og så at de brukte bidèen og hånddusjen? Eller har du rett og slett testet ut så mange damer andre steder, at du kan uttale deg på denne måten? Det er en god del som har bidè her hjemme, men det er nok ikke alle som bruker den. Det samme gjelder sikkert i andre land, men du har sikkert full peiling på dette du.
Gjest paven Skrevet 19. juli 2004 #34 Skrevet 19. juli 2004 Når jeg tar opp denne tråden er det jo fordi jeg har gjort meg noen tanker rundt dette , er nysgjerrig av natur og har spurt jenter som jeg har truffet rundt omkring .. og da får en jo litt informasjon - I noen land i sør amerika er det svært vanlig - og der har de kanskje et litt annet sex liv også som kan være en forklaring. I mange land rundt middelhavet er dette også svært vanlig - kan finne unntaket i noen distrikter .. Her er jo også sexlivet litt annerledes enn hva vi er kjent med.. En trenger ikke å være tilstede ved toalett besøk for dra konklusjoner ,, men jeg har også tilgang til kilder innenfor kosemetikk verden og kan lese av undersøkelser at dette er svært viktig for mange kvinner.. Håper dette er oppklarende for min hypotese..
Gjest Poirot Skrevet 19. juli 2004 #35 Skrevet 19. juli 2004 Hvilke land i Sør-Amerika og i Sør-Europa er det du snakker om? Jeg har nemlig reist en del, men kan ikke si jeg har lagt så mye merke til dette du skriver om, hverken mht å se bideer hjemme hos folk eller på offentlige toaletter, eller sammen med de jentene jeg har bodd med, som er fra land i området du nevner.
aline Skrevet 19. juli 2004 #36 Skrevet 19. juli 2004 jeg spør stadig om dette jeg, rett og slett fordi jeg tror det er av bittelitt relevans. jeg vet f.eks at mange i vest-afrika bruker vann istedenfor papir, men så dusjer ikke de hele seg i varmtvann og med tilpassede produkter i nærheten så ofte som norske kvinner har mulighet til heller. Og siden det i mange i-land ikke er normalt med bidè på toalettene (dette gjelder nemlig ikke bare norge, har ikke sett det verken i sverige, danmark, tyskland, england, frankrike eller andre sammenlignbare land. eller Hellas eller tunisia for den sakens skyld) så kan det jo ha noe med å gjøre at det KANSKJE ikke er like viktig siden vi har en hygiene ellers som gjør at vi er rene nok, muligens til og med over the hill?
Pusebaby Skrevet 19. juli 2004 #37 Skrevet 19. juli 2004 At fordi vi ikke har en sånn vaskesak å skylle oss med etter hvert toalettbesøk betyr at vi er urenslige og "ikke så nøye med hygienen" For noe tull! Som du kan lese her fra alle svarene virker det som de fleste er nøye med intimhygienen og vasker seg hver dag og vet du hva, de fleste oppegående jenter pleier faktisk bytte undertøy hver eneste dag Jeg tror ikke du har vært borti virkelig dårlig intimhygiene, ( hør med f.eks gynekologer) som betyr ingen vask, gammelt undertøy, sopp, sykdommer og guffe om hverandre, fordi man ikke gidder.. det er ikke det samme som en liten dråpe med tiss ifra forrige dobesøk.
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2004 #38 Skrevet 19. juli 2004 Det er natyurlig å ikke vaske seg, derfor gidder jeg ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #39 Skrevet 19. juli 2004 og vet du hva, de fleste oppegående jenter pleier faktisk bytte undertøy hver eneste dag ja . det håper at det ikke bare oppegående jenter som gjør - det må jo for minste kravet . Det ser jo ut som at det er bare jenter i fast forhold som har følt behovet for komme med sin ytring her . Men det finnes jo en hel del single rundt omkring som er mere opptatt av dette - da de kan ha et hvis behov for å være litt fresche der nede - Ellers så finnes det jo mange gode eksempel på at det er mange grise jenter der ute - siste innlegg er kan tyde på det --
dreamy Skrevet 19. juli 2004 #40 Skrevet 19. juli 2004 Jeg kunne godt tenkt meg bide`her hjemme , men tror det blir litt dårlig med plass. Jeg har alltid intimservietter i veska, men går ikke og vasker meg hele dagen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå