Gjest paven Skrevet 19. juli 2004 #1 Skrevet 19. juli 2004 Etter å vært på reise litt rundt i verden ble jeg oppmerksom på at jenter i mange land er svært nøye med intim hygien. Spesielt etter besøk toalettet. Du finner "bidet" eller en liten hånd dusj ved siden av toalett skålen slik at du kan vaske musa skikkelig etterpå eller rompa. Når jeg tenker meg litt om er det ikke så ofte du finner dette utstyret her på berget - og det forteller meg at kanskje jenter her hjemm ikke er så nøye på dette . Dette er noe jeg synes er både ulekkert og litt usexy. Det må jo bli mye vond lukt av musa etter en hel dag med små tissing og annet nødvendig ærend. Tenk på oss gutta - av og til er det deilig å kunne ha seg et kjapp nummer nå og da. Det er ikke mye fristende å stikke tunga vår rundt en mus som er litt små svett og kryddret med litt surt tiss. Jeg håper at jeg tar feil - men er nok redd for at dere jenter ikke er så nøye på dette...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 19. juli 2004 #2 Skrevet 19. juli 2004 Kan jo være at noen jenter føler det samme om sure tissetasser på gutter og?
aline Skrevet 19. juli 2004 #3 Skrevet 19. juli 2004 og du vasker selvsagt snabben etter hvert dobesøk? med godt med vann? blir det samme det vettu!! skal du ta deg en kjappis så er vel ikke full slikking og suging med vel? da blir det jo ikke en kjapp en? (ihvertfall ikke for meg!!) for full oral-behandling så er det kos med dusj først på begge parter synes jeg.
Gjest Fighter Skrevet 19. juli 2004 #4 Skrevet 19. juli 2004 Du får innstallere smådusjer ved siden av toalettene i alle hjem og på alle offentlige toaletter, da hvis det plager deg så mye. 8)
Gjest GreenSky Skrevet 19. juli 2004 #5 Skrevet 19. juli 2004 Jeg er til dels enig med trådstarteren. Men å si at vi er uhygieniske er vel å gå litt langt. Hadde det vært små hånddusjer ved toalettene, hadde jeg benyttet meg av det. Men når det er sagt, er det ikke bra å vaske seg for ofte heller, da kan en få sopp. Og trådstarter - du nevner kun jenter. Hvorfor det? Er gutta unntatt? :klø: Foresten er en liten pakke med intimservietter i veska greit å ha.
Gjest lilletroll Skrevet 19. juli 2004 #6 Skrevet 19. juli 2004 Kan jo være at noen jenter føler det samme om sure tissetasser på gutter og? :enig_animasjon:
Gjest Poirot Skrevet 19. juli 2004 #7 Skrevet 19. juli 2004 Kan jo være at noen jenter føler det samme om sure tissetasser på gutter og? Du sa det jeg tenkte. Gutter må gjerne dusje tissen sin etter å ha vært på do, hvis de forlanger at jeg skal gjøre det.
Gjest paven Skrevet 19. juli 2004 #8 Skrevet 19. juli 2004 Jeg er til dels enig med trådstarteren. Men å si at vi er uhygieniske er vel å gå litt langt. Hadde det vært små hånddusjer ved toalettene, hadde jeg benyttet meg av det. Men når det er sagt, er det ikke bra å vaske seg for ofte heller, da kan en få sopp. Og trådstarter - du nevner kun jenter. Hvorfor det? Er gutta unntatt? :klø: Foresten er en liten pakke med intimservietter i veska greit å ha. mener jo ikke at dere skal stikke innom å gni dere med såpe hele dagen - skjønner jo at det ikke er bra . men det er jo litt forskjell på og bare ta litt papir og det få skyllet musa etterpå .. eller hva . vet at det er en del jenter som gjør som deg og bruker en våt serviett og er jo et stort skritt i riktig retning. Men det jeg stusser over er at ikke flere jenter har det hjemme på sine egene toaletter. Det burde være et must . Når det gjelder min egne hygiene - så vasker jeg snabben der det er muligheter for det og skifter truser hver eneste dag og ofte 2 ganger om det kreves. I disse sexfikserte dager er det ofte lurt og ha kanonen klar til bruk ..
Gjest Lompa Skrevet 19. juli 2004 #9 Skrevet 19. juli 2004 Ærlig talt,paven! Er du klar over at enkelte mannfolk aldri har skjønt at stoltheten deres faktisk er vaskeekte? Enkelte har så mye k*kost at flatlusa går i meieri-frakk! Det er faktisk begrensede muligheter for skikkleig musevask på norske toaletter. Et bidet hadde vært kjærkomment javisst. Jeg hadde med fornøyelse brukt det hvis det fantes. Men ettersom dette plager deg fælt, må det jo være en ide for deg å ta initiativ til å gjøre det til noe like hverdagslig her hjemme som andre steder i verden.....?
Gjest Poirot Skrevet 19. juli 2004 #10 Skrevet 19. juli 2004 Klarer ikke helt å se for meg at folk her ville brukt en bide, med tanke på hvor redde så mange er for bakterier både på dørhåntak og andre steder! Forøvrig har jeg ikke sex ustanselig hele tiden, så jeg trenger ikke være parat 24 timer i døøgnet. Klarer også å ha spontan sex uten å vsake meg 5-6 ganger om dagen eller å bruke våtservietter (æææsj, tenk å smake parfyme!!)
Gjest Ethereal Skrevet 19. juli 2004 #11 Skrevet 19. juli 2004 Det forbauser meg at det knapt er nevnt at det ikke er sunt å overdrive vaskingen av underlivet :klø: To ganger om dagen burde holde, og aller helst skal man kun benytte rent vann, ifølge leger (akkurat den biten har jeg problemer med). Dessuten tror jeg at de fleste jenter er mer nøye med intimhygienen enn mange gutter
Monstermagnet Skrevet 19. juli 2004 #12 Skrevet 19. juli 2004 På tyrkiske toaletter kan gutta skylle snurrebassen med en slags innebygget bidé. God idé!
Gjest Lompa Skrevet 19. juli 2004 #13 Skrevet 19. juli 2004 Paven: ta deg en tur rundt og sjekk priser på bidet, der du faktisk finner det.......
aline Skrevet 19. juli 2004 #14 Skrevet 19. juli 2004 På tyrkiske toaletter kan gutta skylle snurrebassen med en slags innebygget bidé. God idé! og siden vi i norge ikke har dette, så må jo norske menn iflg trådstarter være direkte gufne!!!
Gjest paven Skrevet 19. juli 2004 #15 Skrevet 19. juli 2004 Herregud jenter !!!! Er det farlig å bruke rent vann nå ::: Nå får dere gi dere .. Jeg tror det optimale er en liten hånd dusj som sitter ved siden av toalettet og som brukes noen ganger om dagen . Er jo noen ganger at dere små skvetter hele dagen og da må det jo være velvære og vite at det dere kan få skyllet dere der nede.. Når det gjelder mine plager med dette så er de begrenset fordi jeg har dame og hun er heldigvis litt nøye på dette - og har ikke sett store sopp vokse frem eller at musa hennes hatt none skade av dette. Mitt poeng er bare at jeg synes det er merkelig at dere jenter ikke er så opptatt av dette - jeg synes fremdeles at det er ulekkert og usexy. Klart at gutta har også en lang vei å gå - de burde selvsagt også benyttet seg av vask.
aline Skrevet 19. juli 2004 #16 Skrevet 19. juli 2004 ... Klart at gutta har også en lang vei å gå - de burde selvsagt også benyttet seg av vask. eller i det MINSTE begynne med toalettpapir!!! det visst nok å bare rist'n iflg flere menn... jeg ser ikke på meg selv som urenslig, jeg føler meg ikke urenslig, og jeg har aldri hatt problemer med verken kjappiser eller andre seksuelle situasjoner pga dette. tror ikke jeg ville brukt ett bidè hver gang jeg var på do selv om det hadde vært det der.
Gjest Lompa Skrevet 19. juli 2004 #17 Skrevet 19. juli 2004 Hvor har du det fra at så mange norske jenter er for dårlige med dette? Har du vært borti så mange møkkete damer?
Malou Skrevet 19. juli 2004 #18 Skrevet 19. juli 2004 Og siden mannfolk har like lang vei og gå, hvorfor trekker du da frem manglende underlivsvask hos kvinner som spesielt urenslig og uhygenisk? Jennifer
Gjest paven Skrevet 19. juli 2004 #19 Skrevet 19. juli 2004 Ser at noen av dere har problemer med å lese ... Jeg prøver å sette fokus på noe som jeg vet mange jenter savner og det litt tilrettelegging for intim hygiene. At det er mange møkkete jenter det der ute som ikke vasker musa - det kan være sikker på .. Har selsvagt ikke sett eller luktet på alle og glad er jeg for det . Men det da litt rart at det rundt i mange land og særlig land som har mindre resursser enn norge hvor kvinnene synes dette er must noe jeg er ENIG I. Det får meg til å tro at jenter i Norge - enten ikke vet bedre ? eller at dere ikke er så nøye på dette.. noe som jeg synes er ulekkert og usexy !
Gjest GreenSky Skrevet 19. juli 2004 #20 Skrevet 19. juli 2004 Det får meg til å tro at jenter i Norge - enten ikke vet bedre ? eller at dere ikke er så nøye på dette.. noe som jeg synes er ulekkert og usexy ! Jammen, når det ikke er dusjer på offentlige toaletter?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå