AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #1 Skrevet 31. oktober 2014 Hei, jeg er tante til en 5 åring og har veldig lyst til å ta h*n med på resturant. Men jeg lurer på om det er greit med såpass «små» barn? Det siste jeg vil er folk som rynker på nesen og mener det er upassesende, og ødelegger deres opplevelse. Ungen er veldig veloppdragen og stille av seg, tror neppe h*n er til bry for noen. Har dere anbefalinger til hvilke resturanter i Oslo som kan være aktuelle? Vi har tenkt å spise etter en film på lørdagen, vil helst ikke ta h*n med på et sted der det er barnevennlig miljø, altså ikke fyll, bråk og uro. Anonymous poster hash: 49513...349
veraa94 Skrevet 31. oktober 2014 #2 Skrevet 31. oktober 2014 Sikkert mange som vil få meg hengt når jeg sier dette, mem hva med McDonalds? Da jeg var 5 år var det i vertfall stor stas å dra dit Og for odrens skyld: ingen har død av en liten burger i ny og ne 2
Lou Salome Skrevet 31. oktober 2014 #3 Skrevet 31. oktober 2014 Det er veldig greit. "Ett er som ingen, to er som ti". Hvilken kino(bygning) skal dere på?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #4 Skrevet 31. oktober 2014 Sikkert mange som vil få meg hengt når jeg sier dette, mem hva med McDonalds? Da jeg var 5 år var det i vertfall stor stas å dra dit Og for odrens skyld: ingen har død av en liten burger i ny og ne Jeg tenkte mer på en «ordentlig» resturant, h*n har vært på McDonnalds, Peppes Pizza og lignende før, jeg har så lyst til å itrodusere h*n for noe nytt og mer «voksent». Anonymous poster hash: 49513...349 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #5 Skrevet 31. oktober 2014 Jensens bøffhus har ganske fin barnemeny, synes min 4-åring. Anonymous poster hash: 82599...c63
pantertante Skrevet 31. oktober 2014 #6 Skrevet 31. oktober 2014 Her er en fin oversikt over noen barnevennlige restauranter i Oslo. http://www.osloby.no/sulten/Guide-til-barnevennlige-spisesteder-6917867.html 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #7 Skrevet 31. oktober 2014 Mine barn elsker Big Horn Steakhouse Anonymous poster hash: 98df1...4ec
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #8 Skrevet 31. oktober 2014 Det er veldig greit. "Ett er som ingen, to er som ti". Hvilken kino(bygning) skal dere på? Coloseum Anonymous poster hash: 49513...349
veraa94 Skrevet 31. oktober 2014 #10 Skrevet 31. oktober 2014 Hmm, hadde kanskje gått for en italiensk da? De fleste barn liker italiensk mat, da det er ganske mildt.Liker selv Olivia i Hegdehaugsveien og dette er jo ganske nærme kinoen
Gjest Magdalene Skrevet 31. oktober 2014 #11 Skrevet 31. oktober 2014 Vi har hatt med vår femåring på Hanami flere ganger. En femåring som kan oppføre seg kan du jo ta med hvor som helst, avhengig av hvordan mat hun liker. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #12 Skrevet 31. oktober 2014 Mine barn elsker Big Horn Steakhouse Anonymous poster hash: 98df1...4ec Har de egen barnemeny der? Det virker ikke så barnevennlig i mine ører, men jeg kan selvfølgelig ta feil Ser for meg folk som skal ta seg en pils og generelt et sted for litt festglade mennesker, spesielt på en lørdagskveld. Anonymous poster hash: 49513...349
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #13 Skrevet 31. oktober 2014 Da går dere på Nodee. Bestill bord. Tror det blir litt for formelt, holder meg til et sted som serverer italiensk mat eller hamburgere etc. Må tenke på ungens preferanser også, tror det blir litt for uvant for h*n. Anonymous poster hash: 49513...349
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #14 Skrevet 31. oktober 2014 Er ikke fra Oslo så har ikke noen tips. Men du virker som en god tante. Hyggelig att du ønsker å gi ungen en så fin kveld. Venter bare på att noen skal ødelegge tråden med lange diskusjoner om att barn er så irriterende og ødelegger kvelden for andre. Den må bare komme Anonymous poster hash: 505ab...903 1
Maleficenta Skrevet 31. oktober 2014 #15 Skrevet 31. oktober 2014 Hei, jeg er tante til en 5 åring og har veldig lyst til å ta h*n med på resturant. Men jeg lurer på om det er greit med såpass «små» barn? Det siste jeg vil er folk som rynker på nesen og mener det er upassesende, og ødelegger deres opplevelse. Ungen er veldig veloppdragen og stille av seg, tror neppe h*n er til bry for noen. Har dere anbefalinger til hvilke resturanter i Oslo som kan være aktuelle? Vi har tenkt å spise etter en film på lørdagen, vil helst ikke ta h*n med på et sted der det er barnevennlig miljø, altså ikke fyll, bråk og uro. Anonymous poster hash: 49513...349 Egon er veldig barnevennlig.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #16 Skrevet 31. oktober 2014 Hei, jeg er tante til en 5 åring og har veldig lyst til å ta h*n med på resturant. Men jeg lurer på om det er greit med såpass «små» barn? Det siste jeg vil er folk som rynker på nesen og mener det er upassesende, og ødelegger deres opplevelse. Ungen er veldig veloppdragen og stille av seg, tror neppe h*n er til bry for noen. Har dere anbefalinger til hvilke resturanter i Oslo som kan være aktuelle? Vi har tenkt å spise etter en film på lørdagen, vil helst ikke ta h*n med på et sted der det er barnevennlig miljø, altså ikke fyll, bråk og uro. Anonymous poster hash: 49513...349 egon har veldig bra opplegg for barn Anonymous poster hash: 54281...2bc
pantertante Skrevet 31. oktober 2014 #17 Skrevet 31. oktober 2014 Venter bare på att noen skal ødelegge tråden med lange diskusjoner om att barn er så irriterende og ødelegger kvelden for andre. Den må bare kommeAnonymous poster hash: 505ab...903 Vi får håpe enkelte fra denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=879991&page=1 holder seg unna.
skruf Skrevet 31. oktober 2014 #18 Skrevet 31. oktober 2014 Har de egen barnemeny der? Det virker ikke så barnevennlig i mine ører, men jeg kan selvfølgelig ta feil Ser for meg folk som skal ta seg en pils og generelt et sted for litt festglade mennesker, spesielt på en lørdagskveld. Anonymous poster hash: 49513...349 Big Horn har egen barnemeny, en ganske så bra en også Barna mine elsker biff når vi spiser på Big Horn. Eller kyllingen. De har og veldig variert tilbehør, og det som barna her liker iallefall er disse menyene man får der man krysser av for hvilken hovedrett og hvilke tilbehør man vil ha (pluss hvordan biffen skal stekes hvis man går for biff), sånn at man setter sammen sin egen meny. De har (hadde iallefall i Trondheim sist vi spiste på Big Horn der) aktivitetshefte og fargeblyanter som barna får med fargelegging, sudoko, følg tallene, gåter osv.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #19 Skrevet 31. oktober 2014 Big Horn har egen barnemeny, en ganske så bra en også Barna mine elsker biff når vi spiser på Big Horn. Eller kyllingen. De har og veldig variert tilbehør, og det som barna her liker iallefall er disse menyene man får der man krysser av for hvilken hovedrett og hvilke tilbehør man vil ha (pluss hvordan biffen skal stekes hvis man går for biff), sånn at man setter sammen sin egen meny. De har (hadde iallefall i Trondheim sist vi spiste på Big Horn der) aktivitetshefte og fargeblyanter som barna får med fargelegging, sudoko, følg tallene, gåter osv. Wow, det virker som de har ett godt opplegg for unger der Lurer på om det blir Big Horn til helgen. Anonymous poster hash: 49513...349
Luckiness Skrevet 31. oktober 2014 #20 Skrevet 31. oktober 2014 Er ikke fra Oslo så har ikke noen tips. Men du virker som en god tante. Hyggelig att du ønsker å gi ungen en så fin kveld. Venter bare på att noen skal ødelegge tråden med lange diskusjoner om att barn er så irriterende og ødelegger kvelden for andre. Den må bare kommeAnonymous poster hash: 505ab...903 Helt enig med det siste her! Selvfølgelig kan det være litt irriterende dersom en baby skriker lenge på en restaurant eller unger løper rundt om kring. Men restauranter har ingen aldersgrense. Dessuten er det en fin plass å lære barn folkeskikk og "normer" på restauranter/ute blant folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå