-Fisken- Skrevet 20. juli 2004 #21 Skrevet 20. juli 2004 Nei, ikke fordi han bare "vil kjøre henne hjem", men fordi han fulgte etter bussen hun var på, gikk på og ville at hun skulle sitte på med ham. Og fordi han ikke vil ta et nei for et nei.
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2004 #22 Skrevet 21. juli 2004 Nei, ikke fordi han bare "vil kjøre henne hjem", men fordi han fulgte etter bussen hun var på, gikk på og ville at hun skulle sitte på med ham. Og fordi han ikke vil ta et nei for et nei. Det står ikke noe sted at hun sa nei, men derimot at hun sa "nei, det er ikke nødvendig". Uansett har du så langt jeg kan se ikke ikke noen grunn til å kalle ham en "ekkel" mann.
Malie Skrevet 21. juli 2004 #23 Skrevet 21. juli 2004 Han virker meget tvilsom denne mannen, synes ikke han er en 'snill mann som bare vil hjelpe'... Hadde holdt meg langt unna den personen der, han bør få klar beskjed om å holde seg vekke. Høres ut som om han er 'sykelig' betatt av venninnen din...
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2004 #24 Skrevet 21. juli 2004 Han virker meget tvilsom denne mannen, synes ikke han er en 'snill mann som bare vil hjelpe'... Hadde holdt meg langt unna den personen der, han bør få klar beskjed om å holde seg vekke. Høres ut som om han er 'sykelig' betatt av venninnen din... Nettopp - han VIRKER tvilsom, og du SYNES ikke han er snill. Ut fra det som er skrevet så langt har ikke mannen gjort noe galt. Han er kanskje litt i overkant pågående og har åpenbart vansker med å ta et hint. Kanskje er det også en god idee å være tilbakeholden med kontakt med denne fyren, som det er med alle ukjente. Men derfra til betegnelser som "sykelig" og "ekkel" er det et stykke.
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #25 Skrevet 23. juli 2004 En ting er å være hyggelig, da hadde han spurt et par ganger og skjønt sammenhengen når hun flere ganger avviste ham slik hun har gjort. At han insisterer så sterkt som han gjør er skummelt. Ikke godt å si hva han er ute etter, men om det bare er normal kontakt, ville han ikke fulgt etter henne slik han har gjort. Om jeg var henne ville jeg bedt samboeren hente meg, og demonstrert litt ekstra i hans påsyn at jeg hadde samboer og trivdes med det. Tror det ville avslørt hans hensikter.
Dollface Skrevet 23. juli 2004 #26 Skrevet 23. juli 2004 Jeg har vært ute for noe lignende, og da var jeg bare 15 år. Jeg tok bussen hver dag til en jobb jeg hadde. En dag satte det seg en mann ved siden av meg. Han var rundt 45 tenker jeg den gangen. Han var hyggelig nok, og begynte å sette seg ved siden av meg hver dag. Han spurte etter fornavnet mitt, noe jeg syns var greit nok å oppgi siden han satte seg ved siden av meg nesten hver dag og vi hadde en prat. Han spurte også om hvor jeg bodde, noe jeg også svarte på. Syns ikke det var noe rart at han spurte, siden vi begge kom fra en liten kommune. En morgen roper faren min på meg. Jeg har besøk. Og gjett av hvem... Joda, min 45 år gamle busskompis....PÅ motorsykkel.Han ville ha meg med på tur. Han hadde reist til stedet jeg bodde og spurt etter meg på fornavn. Og blitt vist veien rett hjem til meg... Jeg sa nei takk, jeg liker ikke motorsykler. Han maste og maste, men jeg sa nei, ikke aktuelt. Til slutt tok han hintet og ba om å få en klem før han dro. Javel tenkte jeg, om det er det som skal til for å bli kvitt deg. Han stjal et kyss på kinnet også dro han. Han fortsatte å ta samme buss som meg, men nå begynte jeg å krølle meg så langt ned i setet at han ikke så meg. Jeg visste fornavnet hans og faren min begynte å undersøke litt om denne mannen, og fikk snart greie på at jeg var ikke første ungjenta han ville ha med på tur, han hadde holdt på slik i over 20 år ! Hvilke hensikter han egentlig hadde og hva han hadde planer om på denne motorsykkelen han absolutt ville ha meg med på får jeg nok aldri svar på, men det kysset på kinnet sa vel igrunn det meste. Ekkelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå