Mariahamm Skrevet 31. oktober 2014 #1 Skrevet 31. oktober 2014 Vurderer å gå til innkjøp av en foodprosessor, men lurer på hva dere bruker den til? Jeg trenger den bla til hummus og liknende ting, men hva annet er den bra til? :-)
Gjest Badabing Skrevet 31. oktober 2014 #2 Skrevet 31. oktober 2014 Vi bruker den til hummus ja, til å lage linsekaker/nøtteburgere, nøttesmør, posteier, falafel, pesto, aioli m.m.
Emelisse Skrevet 31. oktober 2014 #3 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg bruker min til det over, i tillegg til å rive, strimle, skive og hakke grønnsaker eller andre ting.
Gjest crazycatlady Skrevet 31. oktober 2014 #4 Skrevet 31. oktober 2014 Min fuuudprosæssor kan både snitt og skjær og parter og sentrifuger!
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #5 Skrevet 31. oktober 2014 Min foodprossesor er et avsluttet kapittel, den stod bare i skapet. Stavmixer med minihakker til, rivjern og Kenwood klarer alle jobbene. Anonymous poster hash: 0055e...282
Tirkes Skrevet 31. oktober 2014 #6 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg knuser mandler til kakebunn for suksessterte, kjeks til ostekake, har en kniv som grovhakker (men blir ganske smått) som jeg hakker løk med, og hakker også alskens med den når jeg lager pastasalat eller potetsalat. Også kjøttkakedeig.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #7 Skrevet 1. november 2014 Min foodprossesor er et avsluttet kapittel, den stod bare i skapet. Stavmixer med minihakker til, rivjern og Kenwood klarer alle jobbene.Anonymous poster hash: 0055e...282 Min foodprosessor blir brukt til å lage fiskemat, fiskekaker og fiskeboller. Kjøttkaker lager jeg uten maskiner. Stavmixer er fin å ha hvis man skal lage ertepure. Anonymous poster hash: f7421...c25
Gjest Timber Skrevet 1. november 2014 #8 Skrevet 1. november 2014 Hummus, supper, veggisburgere, raw kakebunner mm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå