AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #1 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg er en ung ufør jente på 24. Gjennom lang tid har jeg fått gjort det utenkelige, å spart meg opp til kjøp av bolig. Jeg er kjempe fornøyd og føler meg så blessed. MEN! hver måned sitter jeg igjen med ingenting, går heller i minus og ikke mulighet til å spare. Jeg er ung og singel og ønsker å kunne reise litt før jeg finner en mann og stifter familie når den tid skulle komme. Jeg er nå på et sted for jeg finner meg selv desperat til å tjene litt ekstra, og har begynt å vurdere å tjene penger på sex telefon. Tingen er den at det ikke helt er meg. Jeg er mer den sjenerte typen når det kommer til dirty talk.. men tenker at det kanskje kan øves inn.. Det jeg egentlig ønsker er å være en noen kan ta kontakt med å hvis de trenger støtte, føle at noen lytter til dem og kanskje gi tips.. over telefon.. men finns dette i dag? er det en jobb mulighet, eller må jeg buckle up.. ta det som en utfordring, og noe morro.. ikke ta det for seriøst og prøve meg som telefon sex selger? Jeg har kronisk utmattelse syndrom (m.e) og har ikke kjangs til å jobbe utenfor hjemmet. På forhånd takk for svar! ^^ Anonymous poster hash: 45a46...3e5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #2 Skrevet 31. oktober 2014 Finnes telefonsex fremdeles? Hva med spåtjeneste? Eller sånne spørreundersøkelser. Det er visst ikke så bra betalt, men det er da noe. Anonymous poster hash: 3089d...c62
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #3 Skrevet 31. oktober 2014 Ja det gjør visst det tror jeg Jeg har null erfaring med tarot.. tror på synske og de som spår, vill ikke lure noen Anonymous poster hash: 45a46...3e5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #4 Skrevet 31. oktober 2014 Hvis du har ME har du vel AAP eller uføretrygd. Kan ikke Nav hjelpe def med å finne en liten jobb? Anonymous poster hash: b59d0...be3 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #5 Skrevet 31. oktober 2014 Hvordan kan du ikke orke å jobbe utenfor hjemme, men orke å reise å stifte familie en gang? Anonymous poster hash: 9fbec...166 1
Timza Skrevet 31. oktober 2014 #6 Skrevet 31. oktober 2014 Webcam sex-girl opplegg? Er vell mer penger å hente der sikkert enn telefonsex. Kan umulig være penger å hente der lengre?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #7 Skrevet 31. oktober 2014 Hvordan kan du ikke orke å jobbe utenfor hjemme, men orke å reise å stifte familie en gang? Anonymous poster hash: 9fbec...166 Fordi jeg ikke har gitt opp livet og har drømmer..alltid ønsket meg familie en dag.. jeg er menneske selvom jeg er syk.. jeg kan ikke legge meg i grava å vente på å dø selv om jeg er syk Anonymous poster hash: 45a46...3e5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #8 Skrevet 31. oktober 2014 Webcam sex-girl opplegg? Er vell mer penger å hente der sikkert enn telefonsex. Kan umulig være penger å hente der lengre? hehe å..tenkte ikke å dra den så langt, men likevel takk for tipset du ;P Anonymous poster hash: 45a46...3e5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #9 Skrevet 31. oktober 2014 Hvis du har ME har du vel AAP eller uføretrygd. Kan ikke Nav hjelpe def med å finne en liten jobb?Anonymous poster hash: b59d0...be3 Jo jeg tror jeg skal prøve å få meg et møte med dem.. høre om mulighetene med jobb hjemme ifra..takk Anonymous poster hash: 45a46...3e5
Timza Skrevet 31. oktober 2014 #10 Skrevet 31. oktober 2014 hehe å..tenkte ikke å dra den så langt, men likevel takk for tipset du ;P Anonymous poster hash: 45a46...3e5 Tja, det er jo noe som heter "fot-fetisj" da. Kanskje du kunne trappet ned "webcam-sex girl" greiene til å kun inneholde webcam av føtter i strømper og sokker og hva nå de med fetisjen liker. ^^
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #11 Skrevet 31. oktober 2014 Tja, det er jo noe som heter "fot-fetisj" da. Kanskje du kunne trappet ned "webcam-sex girl" greiene til å kun inneholde webcam av føtter i strømper og sokker og hva nå de med fetisjen liker. ^^ ja det er mye sprøtt der ute.. over en chat for ett par år tilbake ble jeg spurt om jeg ville sparke en fyr i ballene for penger.. hehe jeg sa høflig nei takk fot fetisj.. hvor langt drar folk det da? holder det med lekker neglakk og sexy tilbehør for penger lissom? aldri helt forstått det der ... Anonymous poster hash: 45a46...3e5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #12 Skrevet 31. oktober 2014 og vill ikke vise ansikt,,ville holdt dette helt skjult for å si det sånn..da er jeg vell like langt.. Anonymous poster hash: 45a46...3e5
Timza Skrevet 31. oktober 2014 #13 Skrevet 31. oktober 2014 (endret) ja det er mye sprøtt der ute.. over en chat for ett par år tilbake ble jeg spurt om jeg ville sparke en fyr i ballene for penger.. hehe jeg sa høflig nei takk fot fetisj.. hvor langt drar folk det da? holder det med lekker neglakk og sexy tilbehør for penger lissom? aldri helt forstått det der ... Anonymous poster hash: 45a46...3e5 Du, det aner jeg ikke. Jeg har ikke den fetisjen selv, så jeg har lite å komme med. Men det å kjøpe seg en webcam samt noen strømper er da ikke så dyrt, så det er sikkert verdt et forsøk om du sårt trenger penger. Og vil du ikke vise ansikt, så gjør du jo ikke det. Eventuelt kjøp sånn maskeradeball maske ellerno. Endret 31. oktober 2014 av Timza
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #14 Skrevet 31. oktober 2014 Du, det aner jeg ikke. Jeg har ikke den fetisjen selv, så jeg har lite å komme med. Men det å kjøpe seg en webcam samt noen strømper er da ikke så dyrt, så det er sikkert verdt et forsøk om du sårt trenger penger. Og vil du ikke vise ansikt, så gjør du jo ikke det. Eventuelt kjøp sånn maskeradeball maske ellerno. ooh kanskje det.. takk for tipset Anonymous poster hash: 45a46...3e5
Timza Skrevet 31. oktober 2014 #15 Skrevet 31. oktober 2014 ooh kanskje det.. takk for tipset Anonymous poster hash: 45a46...3e5 Hehe, ingen årsak. Du blir nok nettets store fot-fetish kvinne og svømmer i gryn!
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #16 Skrevet 31. oktober 2014 just fighting for survival hehe ;P Anonymous poster hash: 45a46...3e5
Gjest Evans Skrevet 31. oktober 2014 #17 Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Det må vel finnes andre muligheter å tjene penger på, annet enn å måtte drive med telefon-sex osv? Kanskje er det noen telefon-salg tjenester du kan jobbe med hjemmen fra? Ellers så sa du jo at du ønsket å være der for noen, gi råd osv. Den perfekte jobben hadde jo da vært sånne som sitter i krise-telefoner for for eksempel ungdom? Men de er vel sjeldent betalt. Jeg ville sett på litt andre muligheter før du begynner med telefon/skype sex for å tjene penger. Edit: Fant en side, og det er mange flere tips på nettet. Endret 31. oktober 2014 av Evans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå