Susi Q Skrevet 2. mars 2002 #1 Skrevet 2. mars 2002 Hei Hvor setter dere grensen for utroskap ?? Er det ved samleie, kyssing eller en relativ heftig flørt med ønske om å fortsette. _________________ Klem fra Susi Q [ Dette Innlegg er endret av: Susi Q den 2002-03-02 16:52 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Susi Q den 2002-03-02 16:53 ]
Bria Skrevet 2. mars 2002 #2 Skrevet 2. mars 2002 Alle de tre tingene du sier er utroskap...for meg. Hva folk mener er utroskap er vel litt forskjellig, grensene er noe du bare vet og de gjelder for deg. Det er jo en fordel om partneren vet det da, om grensene og helst at partneren er enig Men nå i disse internett-tider så er det jo siskusjon om det å chatte eller maile med andre av det motsatte kjønn, og uten at partneren din vet det, er utroskap.... 12 1
tettra Skrevet 2. mars 2002 #3 Skrevet 2. mars 2002 Hei. Mitt syn på utroskap er om man "tar inni" en annen person..... dvs: Kliner eller samleie/fingring...... Men et vennekyss på kinnet eller munnen er ok, for meg. Også flørting er ok. En må jo føle seg atraktiv oxo.... Ellers så surner man jo.... Men jeg ser stor forskjell på heftig flørting, og uskyldig venneprat altså... Man må holde øya litt oppe oxo... Klemz12
Væren Skrevet 2. mars 2002 #4 Skrevet 2. mars 2002 I prinsippet tror jeg enkelt og greit at utroskap begynner i det øyeblikket den ene parten blir lurt eller ført bak lyset. Hva som er gjeldende grense for utroskap, vil selvfølgelig variere fra par til par. I et forhold vil ikke engang "uskyldig" flørt, et blikk rettet mot en annen, bli tolerert - mens andre par derimot tillater hverandre atskillig større frihet. En flørt tror jeg kan være både sunt og inspirerende, litt klining dør man nok heller ikke av etter mitt syn! Men som sagt: Er begge partene enig i at "sånn eller slik kan vi tillate hverandre å gjøre", så mener jeg at ingen blir ført bak lyset. Dette forutsetter selvfølgelig en stor grad av trygghet og fravær av sjalusi. Dette var kun min definisjon på begrepet utroskap, og ikke nødvendigvis hva jeg mener er "rett eller galt". 12
RaGnA Skrevet 3. mars 2002 #5 Skrevet 3. mars 2002 Hei! ja, hvor går grensen for utroskap da?? Tror som sagt, tidligere her. Det må være opp til enkelte par å bli enige om, hvor den grensa skal gå. Leste foressten en amerikansk undersøkelse, i Dagbladet her for ei stund siden.At den værste formen for utroskap, var at man fikk vite at partneren var forelsket i en annen! Altså at det var værre å "tilgi" enn, om det hadde vært fysisk utroskap.... Noe å tenke på???? Synes selv at, man ikke kan unngå å bli forelsket i andre fra tid, til annen, i et langt samboer forhold.. RaGnA:)
Hedda-78 Skrevet 3. mars 2002 #6 Skrevet 3. mars 2002 Ein er utru når ein gjer noko ein ikkje tør å fortelle til sin faste partner. For meg kjem det ikkje berre an på handlinga, men kven den andre dama er. Kyssar min type ei god veninne på munnen i lystig lag medan eg er der og han veit at eg ser det, er det ikkje utruskap. Kyssar han derimot ei "ukjent" jente på byen og ikkje fortel det til meg, er det utruskap.12 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå