AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2014 #1 Skrevet 30. oktober 2014 Noen som har laget gavekalender til en baby på 1 år? Syns det hadde vært koselig å lage det til sønnen min. Noen forslag til småting? Tenkt på smokk, smoothie og noen leker. Anonymous poster hash: 21dfc...a47
Spiremor Skrevet 31. oktober 2014 #2 Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Liten rosineske? Sokker, votter og annet lite han kan trenge? Endret 31. oktober 2014 av Spiremor
Gjest Badebuksa Skrevet 31. oktober 2014 #3 Skrevet 31. oktober 2014 BORTKASTEDE PENGER... Folk ass, hvis dere har for mye penger, hva med å donere til veldedighet istedet for å lage JULEKALENDER til en unge som ikke skjønner en dritt av hva som foregår, og som ikke minst ikke på noen som helst måte setter pris på det eller ønsker seg det 22
Jacinta Skrevet 31. oktober 2014 #4 Skrevet 31. oktober 2014 En baby på ett år skjønner jo ingenting av hva en julekalender er. Du burde heller spare pengene eller bruke de på noe annet fornuftig. 10
@Maja Skrevet 31. oktober 2014 #5 Skrevet 31. oktober 2014 Ingen grunn til å kjefte, eller snakke med store bokstaver, tanken er jo søt den. Men sjølv om eg synest julekalendere er superkoselig, så har ikkje eit så lite barn noko som helst glede av ein slik kalender. Ville ha venta eit år eller to, og i denne omgang brukt pengane på noko anna. 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #6 Skrevet 31. oktober 2014 BORTKASTEDE PENGER... Folk ass, hvis dere har for mye penger, hva med å donere til veldedighet istedet for å lage JULEKALENDER til en unge som ikke skjønner en dritt av hva som foregår, og som ikke minst ikke på noen som helst måte setter pris på det eller ønsker seg det Enig, det er galskap å bruke masse penger på pakkekalender til en 1 åring - som ikke skjønner bæret enda Anonymous poster hash: 9e5c4...e11 6
GammelKaktus Skrevet 31. oktober 2014 #7 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg lagde pakkekalender når lillegutt var 1 år, mest for min egen del, synes det var kos å pakke inn og pakke opp med han hver dag. Kjøpte jo ting han trengte, sokker, pysjamaser, lue, votter, gensere, osv. Pekebøker og noen biler
Mafalda Skrevet 31. oktober 2014 #8 Skrevet 31. oktober 2014 Noen som har laget gavekalender til en baby på 1 år? Syns det hadde vært koselig å lage det til sønnen min.Noen forslag til småting? Tenkt på smokk, smoothie og noen leker. Anonymous poster hash: 21dfc...a47 Hvis du oppriktig liker å pakke inn rosinesker og smokker for så å pakke dem opp igjen, så er det jo bare å gjøre det. Men jeg tror ikke babyen får så mye ut av det, annet enn at det kanskje er moro å dra av papiret. Min jente er 19 måneder i desember og hadde klart seg utmerket uten julekalender. Dessverre har hun eldre søsken og er akkurat stor nok til å skjønne at andre får, så da får hun bli med på julekalenderen. Hadde hun vært eldst ville det aldri falt meg inn å lage noe til henne før hun faktisk har et behov. Den tiden kommer tidsnok, spør du meg. På generell basis er jeg litt enig med Badebuksa. Jeg synes det sier litt om det norske samfunnet når julekalendere til kjæresten på 39, babyen, bikkja og seg selv har blitt en naturlig del av jula. 5
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #9 Skrevet 1. november 2014 Vel ettåringer er forskjellige, min er supernysgjerrig og hadde hatt det moro med en kalender. Her blir det rosiner, pittesmå skokolader, et kjeks, mandarin, liten ball, bil, kritt, fargestift etc. Morsomt for alle! Men nei, han husker det nok ikke senere i livet.Anonymous poster hash: f62e5...233
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #10 Skrevet 1. november 2014 Hehe nei ingen grunn til å hisse seg opp:-) Tanken var der siden det hadde vært kos å pakke inn, osv. Litt julestemning. Og kunne vært ting han uansett hadde trengt i den. Har ikke masse penger, men er det ting de trenger så er det jo en annen sak :-) Meeen, jeg har ombestemt meg. Man har jo nok å drive med i jula. Julegaver, baking, mange eksamener osv:-) Så tar det et annet år gitt, hvor han også skjønner noe av det :-) Gleder meg til jul !!1 :-) Anonymous poster hash: 21dfc...a47
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #11 Skrevet 1. november 2014 Hvis du oppriktig liker å pakke inn rosinesker og smokker for så å pakke dem opp igjen, så er det jo bare å gjøre det. Men jeg tror ikke babyen får så mye ut av det, annet enn at det kanskje er moro å dra av papiret. Min jente er 19 måneder i desember og hadde klart seg utmerket uten julekalender. Dessverre har hun eldre søsken og er akkurat stor nok til å skjønne at andre får, så da får hun bli med på julekalenderen. Hadde hun vært eldst ville det aldri falt meg inn å lage noe til henne før hun faktisk har et behov. Den tiden kommer tidsnok, spør du meg.På generell basis er jeg litt enig med Badebuksa. Jeg synes det sier litt om det norske samfunnet når julekalendere til kjæresten på 39, babyen, bikkja og seg selv har blitt en naturlig del av jula. Ser den. Vi har det godt i Norge når man begynner å gi gavekalender til venninner, hunden, babyen osv :-) Enig i det:-) Anonymous poster hash: 21dfc...a47
Jade Skrevet 1. november 2014 #12 Skrevet 1. november 2014 Om du ønsker en kalender til ett-åringen din, så kan jo en bildekalender være like kjekk. Evt. en duplokloss i hver pakke.
skrue Skrevet 2. november 2014 #13 Skrevet 2. november 2014 Det kan fort hende at krabaten synes papiret er mer morsomt enn innholdet (erfart). Selv ville jeg nok samlet alt i en gave til den 24., men forslaget over med en kloss hver dag blir jo i prisippet det samme.
Mayami Skrevet 3. november 2014 #14 Skrevet 3. november 2014 Hadde pakkekalender til lille i fjor (da han var 1,5 år), men bare fordi han skjønte at storebrødrene fikk noe som han ikke fikk. Måtte ut og ordne til han også etter første dagen. Kjøpte en stor dunk med plast-dinosaurer på Biltema og pakket inn en og en. Stor lykke den gang, og fortsatt populære nå! Må finne på noe lignende i år også, for nå skjønner han jo virkelig greia med pakker!
Lillemini Skrevet 3. november 2014 #15 Skrevet 3. november 2014 Vi printer ut 24 bilder av ting hun er glad i: familie, venner, kjæledyrene våre, favorittdukken osv. 1.desember får hun i tillegg et fotoalbum, så får hun hver dag putte et bilde inn i albumet. Jenta er 1,5 år og elsker å se på bilder. På denne måten får hun sitt eget album som jeg slipper å være redd for at hun ødelegger.
Gjest Fayme Skrevet 4. november 2014 #16 Skrevet 4. november 2014 Vi printer ut 24 bilder av ting hun er glad i: familie, venner, kjæledyrene våre, favorittdukken osv. 1.desember får hun i tillegg et fotoalbum, så får hun hver dag putte et bilde inn i albumet. Jenta er 1,5 år og elsker å se på bilder. På denne måten får hun sitt eget album som jeg slipper å være redd for at hun ødelegger. Åh, denne synes jeg var kjempesøt!
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #17 Skrevet 4. november 2014 Unge/barn ikke baby. Ungen er 1 år for guds skyldAnonymous poster hash: 857cb...cf1 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #18 Skrevet 4. november 2014 I-lands problemer for overromantiske førstegangsfødende tar for stor plass på KG....Anonymous poster hash: 67278...86f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå