Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan kjøpe innpakningspapir av god kvalitet? Som ikke revner når gaven blir pakket inn :fnise: I noen butikker har de jo så utrolig bra papir!

Og hvor får man kjøpt gaveesker/poser som er stilige? Og pynteting? Og sløyfer og bånd?

Har planer om å gjøre gavene skikkelig fancy i år :)

Anonymous poster hash: c0497...374
Skrevet

Panduro, men de koster litt mer enn "vanlige" (jeg er iallefall veldig fornøyd med papir fra dem, men til julegaver bruker jeg bare gråpapir). Bokser, pynteting o.l får du også der, men jeg vil tippe de har en del på rimeligere butikker også, som søstrene grene (de har iallefall bånd og pynteting), nille, europris.

Jeg skal iallefall kjøpe pynteting fra søstrene grene, pakker inn gavene i gråpapir som nevnt, med tøybånd (fra søstrene grene) og f.eks små julekuler o.l (også der ifra) :-)

Skrevet

Bruker gråpapir og pynter litt ekstra med bånd og små kongler sprayet i gull.

Gaveposer ol får du tak i feks på Nille/IKEA/Rusta osv

Skrevet

I taras juleblad er det noen oppskriftet på hvordan brette egne ekser og poser og. Har pleid å kjøpe 3-pk med gaveposer på nille, de er i god kvalitet, du får en i brun rød og sølv.

Skrevet

Søstrene Grene har fine poser og sløyfer!

Skrevet

På engrosbutikker selger de ruller med "butikkpapir".

Skrevet

jeg pleier å kjøpe esker på Søstrene Grene. de har i mange ulike størrelser, farger og mønstre. legger bare gaven oppi og knyter et silkebånd rundt. esken kan jo brukes til oppbevaring senere og blir en del av gaven.

Skrevet

Jeg kjøpte denne uken et par ruller på europris som var ganske bra kvalitet.

og kjøpte noen fine poser på kremmerhuset.

Anonymous poster hash: 6ec4f...89b
Skrevet

http://www.emilundpaula.de/out/pictures/generated/product/1/665_665_100/4611-00_D.jpg

Noen som vet hvor man kjøper slikt godteri (som man kan pynte gavene med). Kommer ikke på hva de heter! :(

Jeg måtte faktisk google for å finne ut hva de heter på norsk, det eneste jeg klarte å komme på er candy cane. Og de heter visst sukkerstang på norsk. Men uansett, de blir solgt der hvor du kjøper godteri generelt og jeg har sett f.eks flerpakninger med små på Nille. De burde ha kommet til butikkene nå!

Skrevet

Rusta og TGR har både sukkerstenger og masse innpakkingspapir/poser/bånd

Skrevet

Jeg bruker gråpapir som jeg dekorerer med nytt tema hvert år. Miljøvennlig og man kan få utløp for sin kreative side.

Anonymous poster hash: ce2cc...f04
Skrevet

Jeg kjøper fine gaveesker til en billig(ere) penge i Sverige. Og på salg i bokhandlene her hjemme i januar :)

Genialt for oss som er kløner til å pakke inn. Moro å finne akkurat passe med ting til å fylle eskene :)

Anonymous poster hash: 4cacc...f56
Skrevet

Jeg måtte faktisk google for å finne ut hva de heter på norsk, det eneste jeg klarte å komme på er candy cane. Og de heter visst sukkerstang på norsk. Men uansett, de blir solgt der hvor du kjøper godteri generelt og jeg har sett f.eks flerpakninger med små på Nille. De burde ha kommet til butikkene nå!

Tuuuuusen takk for svar! :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...