Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min er 22 år, og dette er første julen vi har sammen og tenkte å gi han en julekalender, er det noen som har noe tips til hva jeg kan gi? ikke fryktelig dyre greier da jeg selv er student og har ikke så mye å rutte med :P

Anonymous poster hash: b991d...a35
Videoannonse
Annonse
Gjest StarBar
Skrevet

- Flaxlodd

- Ting han trenger(sokker, boxere, deo)

- Pepperkaker og julebrus

- Innrammet bilde av dere

- Cellofan med favoritt godteriet hans (dette er veldig billig!!)

Jeg laget kalender til kjæresten min i fjor og da ga jeg han også mange tulleting, små ting som er ganske billige, men som jeg la til en lapp i, slik at de fikk mening. Du kan jo også skrive søte lapper til han, det tenkte jeg at jeg skulle gjøre i år! :)

Skrevet

Jeg også tenkte det, gi ham lapper med koslige ord og små tjenester. Eks: filmkveld der han velger film, masasje og dott, dott, dott :fnise:

• Liker 1
Skrevet

- Flaxlodd

- Ting han trenger(sokker, boxere, deo)

- Pepperkaker og julebrus

- Innrammet bilde av dere

- Cellofan med favoritt godteriet hans (dette er veldig billig!!)

Jeg laget kalender til kjæresten min i fjor og da ga jeg han også mange tulleting, små ting som er ganske billige, men som jeg la til en lapp i, slik at de fikk mening. Du kan jo også skrive søte lapper til han, det tenkte jeg at jeg skulle gjøre i år! :)

det var ganske lurt, synes det er bedre å gi små ting som gir mening, enn å kjøpe dyre ting bare for å bruke penger. Lapper tenke jeg også på, men ville gi litt mer! Takk for tips :-D

Skrevet

Jeg også tenkte det, gi ham lapper med koslige ord og små tjenester. Eks: filmkveld der han velger film, masasje og dott, dott, dott :fnise:

massasje tenkte jeg også, men film blir dårlig her når jeg sovner før filmen har begynt å starte.. og det gjelder alt av film :P

Gjest Seajewel
Skrevet

Favorittsjokolade, kaffe, koselig stearinlys, notisbok, penn, markørtusj (om han også er student), massasjeolje, paraply, refleks...

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten min er 22 år, og dette er første julen vi har sammen og tenkte å gi han en julekalender, er det noen som har noe tips til hva jeg kan gi? ikke fryktelig dyre greier da jeg selv er student og har ikke så mye å rutte med :P

forskjellig juleøl, gavekort på dott dott dott, favoritt godis, flaxlodd, sexy undertøy med invite ;) ullsokker, marsipan :) Var ihvertfall det jeg ga min i pakkekalender ifjor :)

Anonymous poster hash: 52db0...4df

Skrevet

Og på julemorgen kan du pakke inn deg selv, hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...