Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et par måneder med dårlig råd i vente, så det passer selvfølgelig fryktelig dårlig at hudkremen min holder på å bli tom. Vanligvis bruker jeg hudkrem fra Estee Lauder, men siden den koster over 400,- pr. er det ikke sjans til å finne penger til en ny flaske nå.

Kan noen anbefale en ansiktskrem til blandingshud, som hverken tar livet av kontoen eller huden min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vichy er billig og bra, prøv f.eks. Oligo 25 eller Thermal S. De koster rundt 160 kroner på apoteket.

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg liker Hydrafresh fra L'Oreal, på pumpeflaske. Trekker raskt inn i huden. Pleier egentlgi å bruke en dyr krem fra H Rubenstein til over 400 kr, men vurderer nå å gå ober til denne fordi jeg er så fornøyd. Men har en del parfyme, så mulgi den ikke passer for veldig sensitiv hud.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg liker veldig godt Hydra-protect fra Eucerin, fås på apoteket og koster 189. Den inneholder hverken mineraloljer eller parafin, slik som mange av de andre apotekkremene (deriblant vichy). Den er veldig fuktgivende og trekker godt inn. Har selv normal/kombo hud som er fuktfattig og denne kremen er genial. I tillegg har den spf 15. Anbefaler å prøve den!!

Gjest Ethereal
Skrevet

Avène på apoteket har også bra kremer. Jeg liker den til sensitiv hud som koster ca 170-180 kroner. Tipper de andre ligger i samme leia.

Dr Hauschka i helsekost ligger også på samme nivået; her kan jeg anbefale kvedekremen for blandingshud, som i tillegg lukter nydelig (ikke parfymert, lukter av tingene som er tilsatt).

Gjest gjesta
Skrevet

Hydrafresh fra L'oreal (krukke) synes jeg er bra. Jeg bruker den for "Dry and sensit skin" Den trekker veldig godt inn i huden.

Skrevet

Hadde rett og slett ikke tenkt på apoteket jeg :oops:. Pleide jo å kjøpe alle mine hudprodukter der "i gamle dager".

Takk for tips alle sammen, tror nok jeg tar turen på apoteket nå, for å se hva jeg kan finne :)

Gjest lilletroll
Skrevet

Bio Specific Balanserande fra Yves Rocher!! Helt suverent den beste ansikstskremen jeg noen gang har prøvd!! Koster vel....tja husker ikke nøyaktig, men under 100 lappen i hvertfall!!

Gjest Virvel
Skrevet

Skriver under på Vichy! I min fattige studentverden er ikke det hva jeg vil kalle billig, men siden du vanligvis bruker en krem som koster 400, er vel kanskje 150-200 kroner ikke så verst for deg? :-)

Skrevet

Hehe... til vanlig ville jeg nok si at det ikke var så dyrt, men vi er altså skrapa til bunnen nå, så 10 kroner for en avis er dyrt nå om dagen ;)

Skrevet

Nivea er jo ellers et bra og pålitelig merke, og koster godt under hundre kroner.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet ikke hvor gammel du er ,men loreal wrinkle deesees? vet ikke hvordan det skrives er VELDIG bra til kombinasjonshud.brukte lancome sin til 550 kr ,men denne er like bra til 139 kr på cubus.

Skrevet
Vichy er billig og bra, prøv f.eks. Oligo 25 eller Thermal S. De koster rundt 160 kroner på apoteket.

:Nikke:

Skrevet

Jeg bruker Olay Touch, den er relativt billig og den beste ansiktskremen jeg har prøvd, bedre enn noen av de dyre merkene jeg har brukt.

Skrevet

Cosmica produktene du får kjøpt på apoteket er heller ikke ett dumt alternativ.

Skrevet

Takk for enda flere svar :)

Hjelp, får for mye å velge i. Kanskje jeg må ta meg en rund og kikke på priser og finne noen tester?

Skrevet

Gå på BodyShop! Jeg har tørr og fæl sommerhud og bruker Hemp-serien, men både aloe vera-kremene deres og ehh... den rosa serien (!) er veldig bra. Det er alt annet enn dyrt, men koster akkurat passe mye til at det er troverdig at det funker. Eller noe slikt. :wink:

Skrevet

Jeg har også brukt både Avene fra apoteket og E-vitamin (den rosa) krem fra Body Shop. Har vært fornøyd med begge.

Brukte Avene for tørr, sensetiv hud (litt fet krem, fin på vinteren) og E-vitamin kremen med SF 15 (brukte denne sommerstid).

Gjest Tristessa
Skrevet

Skriver under på at E-vitamin serien til Body Shop er bra. De har en veldig lett dagkrem med spf, en med litt farge i, en med skimmer, en helt, helt vanlig en (som jeg bruker) og nattkrem. Lukter lite, trekker inn fort og gjør i alle fall min hud mindre rød. Eneste minuset er at konsistensen kanskje er litt uvant i begynnelsen, litt klissete, nesten. Men det går over! Min erfaring er at billigmerker generelt har dårligere konsistens enn dyrere.

Gjest Gjesta
Skrevet

e-vitaminkremen til the body shop... de tester jo ikke på dyr heller :) rundt en 130 kr :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...