Gjest GreenSky Skrevet 19. juli 2004 #1 Skrevet 19. juli 2004 Jeg er lei av: - teite forretnigsmenn i dress - tissedråper på do-ramma - fordommer - uhøflige/frekke mennesker - hestebæsj i Karl Johansgt. - sport på tv - den knirkete senga til naboen - regninger - slaskete fyrer - mas på jobben - VG-lista (fordi er sang er inne på VG lista, er den ikke nødvendigvis bra) Sikkert mye mer også. Hva er du lei av? Fortell, fortell!
aline Skrevet 19. juli 2004 #2 Skrevet 19. juli 2004 Ikke så mye akkurat for tiden... men litt lei av at jeg ikke klarer å ta meg selv i nakken å FLYTTE UT AV DETTE HELVETES KONTORET!!!! :evil: dessuten så er jeg lei av nabo-kollegaen min, som jeg VAR SIKKER PÅ at var på ferie... men som dukket opp fordet!!! :-x
Gjest GreenSky Skrevet 19. juli 2004 #3 Skrevet 19. juli 2004 Si fra hvis du trenger hjelp med flytting, da. Er ikke så veldig sterk, men hjelpsom er jeg. :-) Til en hvis grad, da.
Hontas Skrevet 19. juli 2004 #4 Skrevet 19. juli 2004 * Sma drittunger som putter egg gjennom doersprekken * Busser som ikke dukker opp * Folk som tar ut stikk-kontakten paa kjoeleskapet paa jobben uten aa flytte innholdet over i det nye kjoeleskapet (alt jeg hadde i kjoelskapet er naa uspiselig!) * Folk som breier seg ut paa bussen naar det er trangt om plassen. * Eiendomsmeglere * Folk som tror de vet alle svarene paa pub-quiz og ikke lar andre slippe til :evil:
Gjest GreenSky Skrevet 19. juli 2004 #5 Skrevet 19. juli 2004 * Sma drittunger som putter egg gjennom doersprekken :o
LilleBille Skrevet 19. juli 2004 #6 Skrevet 19. juli 2004 :o :o :o - finnes virkelig det.. Tror jeg ville vært mer enn grundig lei av det .. - forbannet med ganske mange fornavn ville nok vært mer riktig.. Ellers er jeg lei: - dårlig vær - lite penger - hund med løpetid .. og sikkert en hel masse annet.. Når det gjelder flytting Aline - er jeg heller ikke så veldig sterk .. men jeg jeg god som moralsk støtte .. og god til å sparke igang andre - - Så pakk og flytt nå .. og ikke noe mer KG -før det er gjort :fy:
Gjest GreenSky Skrevet 19. juli 2004 #7 Skrevet 19. juli 2004 Hontas: Er eggene kokt først, eller? Og hvordan får en egentlig dyttet et egg gjennom en dørsprekk? *nyskjerrig*
Gjest TomKrus Skrevet 19. juli 2004 #10 Skrevet 19. juli 2004 Visaregninger som blir automagisk skiftet ut med nye. Personer som med kaldsvetting og panisk nistirring i seteryggen foran seg, fortsatt sitter på setet mot midtgangen med et ledig sete ved siden av seg, selv om det er flust av mennesker som må stå. Personer som ikke spør om det ene setet er ledig, og irriterer seg over at det er ledig. Folk som ikke forstår at jeg har rett. Hvorfor må jeg i det hele tatt argumentere for sannheten, når den burde være like innlysende for alle sammen? Programverter som tilsynelatende er utplassert på arbeidsmarkedstiltak. Alle passer ikke til en slik jobb. Meisling utenfor kontorvinduet når en skal lese på eksamen. Utstyr som jeg trenger for å jobbe som ikke dukker opp. At folk ikke kan ha stor penis/pupper preferanser, men slanke/store kropper preferanser. Og sikkert mye, mye mer.
Gjest GreenSky Skrevet 19. juli 2004 #11 Skrevet 19. juli 2004 Utstyr som jeg trenger for å jobbe som ikke dukker opp. Det kan sikkert hjelpe å spørre etter det, da vettu. Muligens hente det selv? Eller -vent! Kanskje det plutselig materialiserer seg i løse luften ved hjelp av tankekraft? (rettet skriveleifer)
LilleBille Skrevet 19. juli 2004 #12 Skrevet 19. juli 2004 Meising utenfor kontorvinduet når en skal lese på eksamen .. leste det sånn jeg .. og lurte veldig på hva de stakkas fuglene drev med :o ... - spesielt når de neste temanene var utstyr som manglet og penis/puppepreferanser
Sarabi Skrevet 19. juli 2004 #14 Skrevet 19. juli 2004 Jeg er innmari lei av å ha vondt i ryggen til enhver tid :-(
Gjest GreenSky Skrevet 19. juli 2004 #15 Skrevet 19. juli 2004 Jeg er innmari lei av å ha vondt i ryggen til enhver tid :-( Huff da! :trøste:
aline Skrevet 19. juli 2004 #17 Skrevet 19. juli 2004 Du er ikke lei av denne vel.. Hellu overhode ikke!! kommer sterkere tilbake med min egen Helluing når :brunette: begynner å kreve sitt!!!
Gjest GreenSky Skrevet 19. juli 2004 #18 Skrevet 19. juli 2004 Ikkeno kødding med :brunette: !!! :fy: Vi er faktisk veldig kule.
aline Skrevet 19. juli 2004 #20 Skrevet 19. juli 2004 Ikkeno kødding med :brunette: !!! :fy: Vi er faktisk veldig kule. køddake med :brunette: da grøska!! :brunette: er den flittige, arbeidende og intelligente kloningen astra......(eh..nå er det lenge siden jeg så den episoden...) astradingsen av meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå