AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2014 #1 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg har litt store pupper og nå etter barn føler jeg at de henger litt. Så dere som har peiling, får hjelpe meg litt her. Saken er den at bh-en passer både rundt og på puppene. Jeg vil at de skal løftes litt, ikke ha heng. Hva slags bh bør jeg velge?Anonymous poster hash: c365f...10a
illywhack Skrevet 30. oktober 2014 #3 Skrevet 30. oktober 2014 Har du vært innom Change eller en annen undertøysbutikk? De måler deg, og hjelper deg å finne en god BH som sitter godt og som du liker. Det var litt flaut første ganga, er verken særlig tynn eller pen som damene på reklamen, og hun som hjalp meg var begge deler, men hun var flink og jeg har aldri hatt så gode BHer og fine pupper som med de BHene der. Spør om hjelp - de vet hva de snakker om! :D 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2014 #4 Skrevet 30. oktober 2014 Har du vært innom Change eller en annen undertøysbutikk? De måler deg, og hjelper deg å finne en god BH som sitter godt og som du liker. Det var litt flaut første ganga, er verken særlig tynn eller pen som damene på reklamen, og hun som hjalp meg var begge deler, men hun var flink og jeg har aldri hatt så gode BHer og fine pupper som med de BHene der. Spør om hjelp - de vet hva de snakker om! :D Feil Noen av dem måler, og finner bher som passer, men da jeg var der sist så sa jenta som jobba der at hun skulle ta cupen på øyemål..ehh... Og sa en helt annen størrelse enn jeg ble målt til tidligere. Bhen hun hentet passet selvfølgelig ikke. Og har ikke vært innom siden, makan til useriøsitet!!Anonymous poster hash: 16c69...100 1
illywhack Skrevet 30. oktober 2014 #5 Skrevet 30. oktober 2014 Feil Noen av dem måler, og finner bher som passer, men da jeg var der sist så sa jenta som jobba der at hun skulle ta cupen på øyemål..ehh... Og sa en helt annen størrelse enn jeg ble målt til tidligere. Bhen hun hentet passet selvfølgelig ikke. Og har ikke vært innom siden, makan til useriøsitet!!Anonymous poster hash: 16c69...100 Det var jo dumt. Hos meg målte hun rundt under BH og over, og fant BHer i ulike modeller og med forskjellige cupstørresler i disse modellene. Så var det bare å prøve, og finne en som satt godt og gav den effekten jeg ønsker. Tok nærmere en time fra jeg gikk inn i butikken til jeg kom ut med to utrolig gode BHer som nå, etter daglig bruk i godt over ett år, er akkurat like gode! Og dersom du treffer på noen som ikke har peiling, er det jo bare å ikke kjøpe noe og gå til en annen butikk? Jeg vil uansett anbefale å spørre en undertøysbutikk om hjelp. Er helt umulig å gi råd om hvilken BH du trenger over KG forum..
Gjest Lille-pus Skrevet 30. oktober 2014 #6 Skrevet 30. oktober 2014 Det avhenger helt, helt av puppene dine, av størrelsen og hva som ligger i hodet ditt og hva som er realiteter. Push-up passer ikke til alle, det var faktisk først ment for pupper opp til og med C skål , og hensikten med en push-up var å skape cleavage der hvor denen ikke kom av seg selv som resultat av puppenes nartulige størrelse. (Har vi noe godt norsk ord som sier det samme egentlig? - jeg tror neimen ikke det ) Balconette kan være en mulighet, også i E og F cup i det minste. Den aller beste løsningen er en velassortert undertøysbutikk, og du må prøve. Både modeller og merker. Inntil du finner det du er fornøyd med.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2014 #7 Skrevet 30. oktober 2014 Push-up passer ikke til alle, det var faktisk først ment for pupper opp til og med C skål , og hensikten med en push-up var å skape cleavage der hvor denen ikke kom av seg selv som resultat av puppenes nartulige størrelse. (Har vi noe godt norsk ord som sier det samme egentlig? - jeg tror neimen ikke det ) Kløft? Anonymous poster hash: f9e6a...04f 2
Rosa Sitron Skrevet 30. oktober 2014 #8 Skrevet 30. oktober 2014 Det avhenger helt, helt av puppene dine, av størrelsen og hva som ligger i hodet ditt og hva som er realiteter. Push-up passer ikke til alle, det var faktisk først ment for pupper opp til og med C skål , og hensikten med en push-up var å skape cleavage der hvor denen ikke kom av seg selv som resultat av puppenes nartulige størrelse. (Har vi noe godt norsk ord som sier det samme egentlig? - jeg tror neimen ikke det ) Balconette kan være en mulighet, også i E og F cup i det minste. Den aller beste løsningen er en velassortert undertøysbutikk, og du må prøve. Både modeller og merker. Inntil du finner det du er fornøyd med. Dette, for oss med store pupper kan det være mer enn nok løft av balconette. 1
Sugerøret Skrevet 30. oktober 2014 #9 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg sverger til balconette bh. Kjøper fra Brastop./bravissimo / belle-lingerie.co.uk osv bruker 38 G som tilsvarer 85H i Norge
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2014 #10 Skrevet 30. oktober 2014 Minimizer? Anonymous poster hash: 89366...7d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå