Gå til innhold

Stor forskjell på 17.000 i mnd og 23.000 i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syne dere det er stor forskjell på å få utbetalt 17.000 i mnd i forhold til å få utbetalt 23.000?

Anonymous poster hash: 115c3...ba0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da spør jeg deg. Ville du hatt 72.000kr mer i året, eller syns du det er lite? Jeg syns det er mye om man kunne spart 72.000kr i året.

Anonymous poster hash: f6679...0f3
  • Liker 6
Skrevet

Jeg skjønner at det er mer, men er det MYE mer? Venninnen min er frisør og har utbetalt 17.000 i året, og jeg har bachelor og har utbetalt 23.000. Vet ikke om jeg synes det er såå stor forskjell egentlig..Men 72 i året er jo en del ja

TS

Anonymous poster hash: 115c3...ba0
Skrevet

Si begge har faste kostnader på 12000 i måneden, da har du 11000 du kan bruke på fritid og hun bare har 5000. Så hvis man ser på den sånn er det veldig stor forskjell.

Anonymous poster hash: 88908...ea4
  • Liker 2
Skrevet

Ja, det er stor forskjell.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes det er mye mer.

Skrevet

Ja, det er stor forskjell. Men ikke større enn det bør være hvis du har en treårig utdannelse og hun kun har lavere nivå.

• Liker 1
Skrevet

Det spørs på så mange ting, men det er jo mulig at det vil gi en vesentlig forskjell i økonomien, men ikke nødvandigvis livskvaliteten.

Anonymous poster hash: 15f84...bea
Gjest Margit Spat
Skrevet

Du har ca 33% mer utbetalt enn henne, så det vil jeg si er en tydelig forskjell.

72.000 i forskjell utbetalt betyr jo enda større forskjell i antall kroner i bruttolønn.

Skrevet

Hva er problemet? Mener du at hun tjener for mye, eller at du tjener for lite?

Anonymous poster hash: 1969f...5d2
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...