Ingeborg Skrevet 19. juli 2004 #1 Skrevet 19. juli 2004 Dagens filosofiske: Hva er det som får meg (og sikkert mange andre) til å få sanger på hjernen? Snutter som durer og går i hodet, igjen og igjen - vanligvis ikke hele sangen, bare en strofe eller to. Og så blir jeg ikke kvitt dem! Sist torsdag var det to linjer fra "Handsome man" med Robbie Williams. Den sangen liker jeg egentlig, men nå er den litt ødelagt fordi jeg ble så lei. I går var jeg plaget av en sang jeg verken liker eller egentlig kan, den der til Emma Bunton (ex Baby-Spice). Og helt siden jeg våknet i morges har Kylie sunget na-na-na na-na-nana-na i hodet mitt. Jeg blir sprø! Men kan noen fortelle meg hvorfor?
LilleBille Skrevet 19. juli 2004 #2 Skrevet 19. juli 2004 Nei .. tror det har noe med tingenes iboende faenskap å gjøre... (I hodet mitt sitter Flat Beat... :o )
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #3 Skrevet 19. juli 2004 Selv har jeg KNS-visen i hodet i dag, Rosenkrantz von Nilsen
Malou Skrevet 19. juli 2004 #4 Skrevet 19. juli 2004 Er det ikke det som er hele poenget med en del musikk da? At man skal få de på hjernen? Gikk rundt å nynnet på 'Everytime' med Britney i flere uker jeg, og er vel ikke helt over den fasen ennå, selv om det for tiden er et par strofer av en sang med Scissor Sisters som kjører i hodet mitt. Jennifer
Ingeborg Skrevet 19. juli 2004 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2004 Neste spørsmål, da: Hvordan i helsike blir jeg kvitt Kylie og na-na-na?
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #7 Skrevet 19. juli 2004 Neste spørsmål, da: Hvordan i helsike blir jeg kvitt Kylie og na-na-na? Ved å sitte gjenom et helt redaksjonsmøte og nynne eålelålelålelålålelåa
Ingeborg Skrevet 19. juli 2004 Forfatter #8 Skrevet 19. juli 2004 Ved å sitte gjenom et helt redaksjonsmøte og nynne eålelålelålelålålelåa Nå er vi ferdig med møtene for i dag, men det kan testes i morgen. Men da får jeg jo bare Samid Ædnan på hjernen, og er det egentlig så veldig mye bedre?
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #9 Skrevet 19. juli 2004 Nå er vi ferdig med møtene for i dag, men det kan testes i morgen. Men da får jeg jo bare Samid Ædnan på hjernen, og er det egentlig så veldig mye bedre? Ja. Du kan for eksempel lage en enquete der du spør folk (gjerne kjendiser) om det virkelig er slik at joik har større kraft enn krutt.
LilleBille Skrevet 19. juli 2004 #11 Skrevet 19. juli 2004 .. har ikke den diskusjonen vært tatt her da?? Nå husker jeg ikke hvem som vant.. - men det gjør muligens du??
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #12 Skrevet 19. juli 2004 HVOR ER TUJI!!!? Åja, så du husker den? Jeg mener å huske at jeg fikk oppslutning fra nærmere 60 % for min påstand om at krutt faktisk er mer kraftfullt enn joik...
Ingeborg Skrevet 19. juli 2004 Forfatter #13 Skrevet 19. juli 2004 Regner med Trøffel har full kontroll på resultatet av den avstemningen. I mellomtiden sitter jeg med skjermsparer-hammeren over Kylies hjemmeside. Det er jo verd et forsøk!
Malou Skrevet 19. juli 2004 #14 Skrevet 19. juli 2004 Konstanterer at ingen falt for min voldelige løsning.. Jennifer
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #15 Skrevet 19. juli 2004 ...et annet alternativ er jo å kjøre på repeat DeLillos sin hetsesang til alle som sliter med å få orgasme: Når du en gang kommer neste sommer
Ingeborg Skrevet 19. juli 2004 Forfatter #16 Skrevet 19. juli 2004 Konstanterer at ingen falt for min voldelige løsning.. Jennifer Den er der fortsatt. Sangen altså. Na-na-na na-na-nana-na. Æsj.
Ingeborg Skrevet 19. juli 2004 Forfatter #17 Skrevet 19. juli 2004 ... og dette gjorde ingenting for å hjelpe: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=235266
Ingeborg Skrevet 19. juli 2004 Forfatter #19 Skrevet 19. juli 2004 Finnes det andre irriterende sanger jeg kan få på hjernen i stedet? Værsåsnill? Samid Ædnan er forsøkt og forkastet...
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #20 Skrevet 19. juli 2004 Finnes det andre irriterende sanger jeg kan få på hjernen i stedet? Værsåsnill? I Suzys fravær tar jeg ambassadørjobben hennes, og siterer Ole Paus: Elverum, Elverum, Elverum, sneen er dyp og Glomma er grunn Et rykte vil ha det til at jorden er rund, men man tro'kke på hva som helst i Elverum Kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå