lille ulv Skrevet 30. oktober 2014 #1 Skrevet 30. oktober 2014 Er det noen som vet hva slags rør dette kan være? Er det strøm, vann, ingenting? I et rom i den gamle bygårdsleiligheten til meg og samboeren min så er det veldig lavt under taket i motsetning til resten av leiligheten. Vi lagde et lite hull i taket for å se om taket over evt var brukbart og oppdaget dette røret. Hva er det for noe? Kan det fjernes?
Gjest PTR Skrevet 30. oktober 2014 #2 Skrevet 30. oktober 2014 Du må finne ut hva det er til ved å følge det ut i endene. For meg så ser det ut som et eller annet vannrør, med isolasjon for å unngå at kondens drypper fra røret. Og rart montert.
Gjest Evans Skrevet 30. oktober 2014 #3 Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Har dere vaktmester som kjenner gården? Hvis dere har det kunne dere kanskje tatt kontkat med han/hun. Vaktmesteren kjenner kanskje til de rørene som går i huset, og vet hva slags rør dette er. PS: jeg ville ikke fjernet det før jeg fikk sikkerhet i hva det er. Endret 30. oktober 2014 av Evans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå