Gå til innhold

SOS - hvordan skjule tapen på extensions?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg har nettopp fått satt på hairextensions med tape på en profesjonell og skikkelig salong (GLIMT i Trondheim).

Resultatet er i utgangspunktet kjempefint, jeg synes jeg ser mye bedre ut og vil veldig gjerne beholde dette lange håret en stund. Men nå har jeg hatt det en kveld, og ser allerede at tapen stadig vekk synes. Jeg klarer ikke å skjule tapen når jeg har hestehale, og tapen synes raskt på toppen av hodet hvis håret "faller feil". Tok kontakt med frisøren som satte det på, og hun sa at jeg måtte tupere litt rundt festene, og at det selvfølgelig vil synes når håret ligger sånn. Har forsøkt å tupere, og ser at det ser bedre ut, men blir veldig stresset med tanke på å gå rundt og konstant engste meg for at tapen skal komme fram. Noen tips til hvordan jeg kan bli tryggere på dette - for jeg vil så gjerne fortsette å ha langt hår...

Klem fra extensionsjomfru...

Anonymous poster hash: 63f0e...9ee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er gale når man går i en ordentlig salong og betaler for å få andre til å sette inn extensions at det skal være synlig! Det har jeg sett på andre også. Veldig pene og trendy jenter som viser frem sitt nye hår som de har fått satt inn for gudene-må-vite-hvor-mange-1000-kroner. Og hvor lite synlig det er bla-bla-bla. Og så er festene kjempesynlige. Selv med håret rett ned. Hadde vært digg med mer fyldig hår, men når jeg ser og hører om resultatet andre får, så frister det ikke å kaste bort penger på det.

Skrevet

Det er ikke veldig fint med extentions, nettopp fordi det ofte vises... om det er gjort hos frisøren eller ikke. Du må tupere, eventuelt bruke hårspray og lage en skikkelig frisyre hver dag om du ikke vil det skal synes.

Anonymous poster hash: ab766...c98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...