Gjest Étoile Skrevet 19. juli 2004 #1 Skrevet 19. juli 2004 Saken er at jeg har litt frisør-skrekk, og hater å overlate håret mitt i hendene på en ny frisør. Hun jeg brukte før har sluttet, og her i byen er det så forferdelig mange å velge mellom at jeg blir helt overveldet! Jeg ønsker meg en sympatisk frisør som har forståelse for at jeg ønsker å spare til langt hår, er flink til å klippe og ikke for dyr (helst maks 500 for klipp). Wishful thinking? Kan noen hjelpe meg med navn på en dyktig frisør i Oslo? Helst i området Majorstuen/Frogner. Og har noen erfaring med disse salongene: - På hengende håret (odinsgt) - Studio Alf (avd Frogner) - Graffiti spa ? Håper noen kan hjelpe meg... :D
Gjest Xavia Skrevet 19. juli 2004 #2 Skrevet 19. juli 2004 Maren hos Adam&Eva midt i byen. (Rett ovenfor inngangen til Steen og Strøm.) Utrolig dyktig!!!! ...men...hun tar nok mer enn 500 for klippen...
Gjest Étoile Skrevet 19. juli 2004 #3 Skrevet 19. juli 2004 Så på prislisten til A&E på hjemmesiden deres og er redd det blir for stivt for meg, må nemlig stripe litt også. Striper til 1700 (:o) og klipp til mellom 500 og 850 blir for mye i disse ferietider. Men tusen takk for tipset, skal spare det til jeg har råd til å flotte meg litt! :D
Arkana Skrevet 19. juli 2004 #5 Skrevet 19. juli 2004 Jeg har alltid vært kjempefornøyd med Continental Frisør ved Nationaltheatret.
Elze Skrevet 19. juli 2004 #6 Skrevet 19. juli 2004 Har bare god erfaring med Studio Alf, men har ikke prøvd den på Frogner.
Gjest Lompa Skrevet 19. juli 2004 #7 Skrevet 19. juli 2004 Marianns i Sannergata. Jeg skal til henne til bryllupet og jeg har frisørskrekk de luxe. Jeg har hår til rumpa og vil beholde det sånn. Hun er den eneste friøren som virkelig har forstått det, og jeg har hatt DEN runden for å finne en frisør jeg følte meg trygg på!
Gjest Étoile Skrevet 19. juli 2004 #8 Skrevet 19. juli 2004 Takk for svar dere! :D Hvordan er prisnivået hos Cancam, Continental og Marianns? Og pleier dere gå til en bestemt frisør der?
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2004 #9 Skrevet 19. juli 2004 Jeg har alltid vært kjempefornøyd med Continental Frisør ved Nationaltheatret. Uff, for et grusomt sted. Det er mulig jeg var uheldig med frisøren, men aldri mer! Adam&Eva er bra, men ikke den på Aker Brygge.
Arkana Skrevet 19. juli 2004 #10 Skrevet 19. juli 2004 Hun som eier stedet har i allefall vunnet mange priser, og jeg bruker henne, har alltid vært fornøyd.
Gjest Étoile Skrevet 20. juli 2004 #11 Skrevet 20. juli 2004 Takk for svar! Har bestilt time hos På hengende håret til i morgen nå, mest fordi det var ganske rimelig der og fordi det ikke ligger så langt unna, så får jeg se hvordan det går. Adam & Eva får jeg prøve når lommeboka ikke er så slunken... På hengende håret tar de 400/460m/føn for klipp og fra 550 til 6-700 for stripene, synes det hørtes ganske greit ut jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2004 #12 Skrevet 21. juli 2004 Takk for svar! Har bestilt time hos På hengende håret til i morgen nå, mest fordi det var ganske rimelig der og fordi det ikke ligger så langt unna, så får jeg se hvordan det går. Adam & Eva får jeg prøve når lommeboka ikke er så slunken... På hengende håret tar de 400/460m/føn for klipp og fra 550 til 6-700 for stripene, synes det hørtes ganske greit ut jeg. Så, hvordan var frisøren? Skal klippe håret en del kortere, og har angst for frisører. Frisører burde også avlegge den hippokratiske ed!
Gjest Étoile Skrevet 21. juli 2004 #13 Skrevet 21. juli 2004 Da var jeg tilbake, og jeg er faktisk(!) kjempefornøyd! Kan ikke huske å ha vært så fornøyd etter et frisør-besøk på lenge. Har herved omdøpt frisøren til Lynet, han var ferdig med striping av ettervekst (hette), klipp og føn på en knapp time. Stripene ble fine, og klippen ble rett og slett kjempebra, akkurat sånn jeg ville ha det! Bort med alle slitte tupper uten å ta for mye på lengden, og ganske kraftig gradert foran. Betalte 1015,- og det er ikke så verst her i byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå