AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Et prakteksempel av en arbeidsgiver: http://www.vest24.no/nyheter/article7667211.ece All honnør til henne og lykke til videre Anonymous poster hash: 414dc...d53 1
Gjest Bud Skrevet 30. oktober 2014 #2 Skrevet 30. oktober 2014 Hu er sikkert grei hu, men jeg føler en avsky mot sånne hårfrisyrer...
NoFuss Skrevet 30. oktober 2014 #3 Skrevet 30. oktober 2014 Ære være henne for det. Problemet for de uføre som har restarbeidsevne og som ønsker å arbeide er jo at det ikke finnes så mange arbeidsgivere som er villige til å ansette dem. Noen av dem krever også en del tilrettelegging for at de skal kunne utføre en jobb og den kostnaden er det ikke alle arbeidsgiverne som vil ta, selv om man kan få tilretteleggingstilskudd ved dokumentert behov. Så all ære til henne. 2
Gjest Evans Skrevet 30. oktober 2014 #4 Skrevet 30. oktober 2014 Hu er sikkert grei hu, men jeg føler en avsky mot sånne hårfrisyrer... Jeg hang meg opp i at overskriften i artikkelen var veldig tett.. ---- Kjempefint at hun ønsker å ansette mennesker som har vært utenfor arbeidslivet en stund. Det er sikker mye verdifull kompetanse å hente hos mange.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2014 #5 Skrevet 30. oktober 2014 Hun har forstått at styrken ligger i de uføre. Ikke omvendt, av en som kan BLI ufør. Genial tankegang. Viser bare hvor feil arbeidsgiverne har tenkt hittil. Regner med det blir en annen dans fremover når flere får opp øynene for hvilke muligheter de har. Anonymous poster hash: 414dc...d53 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå