Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til London med typen i desember, så lurer jeg på hva vi kan finne på der av saker og ting? :vin: Er det noen bra resturanger, hotell ect ect, må ikke være for dyrt heller, men samtidig bra :lillesky:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spesifikt?

Det er massevis av restauranter, butikker, teatre osv. Ingen vits å gi råd med mindre du er helt spesifikk på interesser, prisklasse, tidsramme og prioriteringer.

Anonymous poster hash: 08dae...832
Skrevet

Jeg eeeeeeelsker Phantom Of The Opera...sett den 5 ganger...*oops* (Ikke bare i London da..) :fnise:

Men hva liker du? :P

Skrevet

I Chinatown (som er en opplevelse i seg selv) er det masse bra restauranter :nigo:

Skrevet

I Chinatown (som er en opplevelse i seg selv) er det masse bra restauranter :nigo:

Er ikke chinatown kun en liten gate? Jeg har liksom aldri helt forstått greia med dette området...

Skrevet

Skal til London med typen i desember, så lurer jeg på hva vi kan finne på der av saker og ting? :vin: Er det noen bra resturanger, hotell ect ect, må ikke være for dyrt heller, men samtidig bra :lillesky:

Ikke helt billig men en fantastisk opplevelse hvis du ikke har høydeskrekk. Middag i The Aqa Shard i 31 etg i The Shard. Koster en del penger, vi var to som spiste to retter og brus å drikke. Betalte ca 100 pund. Men med den fantastiske utsikten var det absolutt vel verdt pengene. Maten var og svært god.

Skrevet

British museum er fantastisk å få med seg! Der kan man gå i timesvis uten å rekke over alt. Gratis inngang (hm, i alle fall på søndager, da vi var der, mulig det gjelder ellers også).

Så er det flott å få med seg en musikal når man først er der. Prisen varierer etter hvilket teater man drar på, hvilken forestilling det er, hvilken dag, hvilken seterad man velger å kjøpe billetter på osv. Trenger ikke bli så dyrt.

Skrevet

Winder Wonderland i Hyde Park og julemarkedet langs Southbank. Bør oppleves.

Anonymous poster hash: d8a82...632
Skrevet

Søk etter Den store London-tråden

Anonymous poster hash: 0239e...0ff
  • Liker 1
Skrevet

Ta en båttur opp Camdenlock til markedet i Camden. Skikkelig koselig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...