Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2002 #1 Del Skrevet 26. juni 2002 Nå har det jo vært endel fint vær, og jeg har derfor brukt mye sandaler og sånne til å bare stikke foten inn...men helene mine har blitt så stygge og sprukne...Har dere noen tips om hva som funker...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 26. juni 2002 #2 Del Skrevet 26. juni 2002 Du må smøre deg hele tiden. Bruk kvelden til fotbad, fil av hard hud, og smør godt etterpå. Hvis du ikke har hard hud, så mykner i alle fall huden din i vannet og blir mer porøs, og trekker dermed til seg masse fett fra kremen. Har lest her at mange anbefaler olivenolje til alt mulig, det går sikkert an å bruke på sprukne hæler også. Og tidligere brukte jeg mye hvetekimolje (fåes kjøpt på apoteket), det er herlig å bruke også på resten av kroppen. (Skrubbe med grovt havsalt og smøre seg med hvetekimolje) Tilbake til det du spurte om (digresjonsdronningen her 8) ). Saken er at du ikke trenger dyre og fancy produkter, men såpevann og olje. Og så kan du selvsagt kjøpe en skikkelig fet fotkrem, Bodyshop har for eksempel veldig gode fot-produkter. Et tips til dem som har veldig tørre hender, smør med fotkrem, de er som regel fetere og dermed bedre. Og bruk sånne hvite bomullsvanter så det ikke smitter av andre steder, sov med om natten for eksempel. Der var det sannelig en digresjon igjen... Hvis du får så dype sprekker at det blir sår, la føttene bade i grønnsåpevann. Det renser og tørker ut. Og så smøre seg veldig godt etterpå. Lykke til fra meg som flommer over av gode råd men som ikke har stelt føttene annet enn å ha på neglelakk på det jeg kan huske... Kanskje jeg skulle ta en kikk nedover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest B. Skrevet 26. juni 2002 #3 Del Skrevet 26. juni 2002 Jeg har også vært mye plaget med hælsprekker. Jeg kjøpte SH fotkrem (scanhall as) på apoteket. Veldig enkel og ganske billig, men den holder det den lover!! Kan anbefales på det sterkeste. Den får sprekkene til å forsvinne på no time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå