Dagensdiva Skrevet 19. juli 2004 #1 Skrevet 19. juli 2004 Har aldri brukt merke Redken tidligere..men hort mye bra her inne..pluss av andre venner..er i usa naa..og har sett at det er en del billigere enn i Norge..mye billigere.. Hva kan dere anbefale meg..har skulderlangt haar..litt lengre...og selv vil jeg si at det har blitt ganske tort naa i sommer.. Har redken noe bra innenfor styling og som dere kan anbefale? Thanks! (G O D S O M M E R!)
missfidget Skrevet 19. juli 2004 #2 Skrevet 19. juli 2004 All Soft er veldig bra om du har tørr hår, men hvis det er farget så anbefale jeg Color Extend. Anti Snap kur er veldig bra. Jeg bruker mye Redken produkter, kjempe fornøyd!
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #3 Skrevet 19. juli 2004 So long er superbra til langt hår - jeg har brukt det i ett års tid på mitt hår som rekker til ca midt på ryggen - og jeg vil ikke bytte i det hele tatt, jeg er like fornøyd etter hver vask. HVis du kjøper litersflasker av shampo og balsam sparer du fort vekk en tusenlapp eller mer i forhold til å kjøpe vanlig flasker i firsørsalonger her hjemme. Det er helt vilt hva vi finner oss i å betale for å få skikkelige hårprodukter her i landet!
Elze Skrevet 19. juli 2004 #4 Skrevet 19. juli 2004 AntiSnap skal være bra for tørre tupper , Outshine og Undone er bra stylingprodukter uten for mye hold.
Gjest Ethereal Skrevet 19. juli 2004 #5 Skrevet 19. juli 2004 Anti-Snap er en proteinbehandling som bygger opp slitt, behandlet hår som knekker lett. Blir den brukt på hår som ikke trenger det, kan håret få overdose av protein og bli tørt og sprøtt. Jeg bruker den nå, men er nøye på å bruke fuktighetskur innimellom. Mange her inne sverger til All Soft Heavy Cream for fuktighet, selv har jeg ikke prøvd den (enda). Alle tingene i Extreme-serien lukter nyyydelig, litt vanilje og frukt, men kan få håret til å klappe totalt sammen hvis de blir brukt på hår som ikke er så veldig slitt. Hvis håret bare er tørt, er nok All Soft et bedre valg. Color Extend skal få farge til å sitte lenger, men hos meg tørket shampoen håret ut, mens balsamen var grei.
Dagensdiva Skrevet 19. juli 2004 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2004 oi skal titte litt idag..Sams club har sikkert literflasker..takk for tips!
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #7 Skrevet 20. juli 2004 Jeg ville mye heller kjøpt Sebastian Laminates Hårprodukter ,de er kjempebillige i USA . REKDKEN FÅR DU BILLIGT PÅ LOOKFANTASTIC.
Dagensdiva Skrevet 20. juli 2004 Forfatter #8 Skrevet 20. juli 2004 Kan du anbefale noen bra Seb produkter da? Kjoper ikke paa nett..mamma pleier aa kjope Redken i Norge..men jeg personlig har aldri brukt det eller kjopt det..
Gjest Ethereal Skrevet 20. juli 2004 #9 Skrevet 20. juli 2004 ALT er bra fra Sebastian. Laminates-serien for tørt hår (men inneholder en god del silikon), shampo, balsam, spray, og frisøren min sier at kuren er god. Stylingkremen Smoothing Groomer er kjempebra til å glatte småhår og samle håret, og gir en flott glans. Ellers er Volume Boost shampo og balsam nydelig, og X-tah shampo og balsam.... Du kan rett og slett ikke gå feil med Sebastian! Det er min absolutte favorittserie (men Redken Anti-Snap er en høydare fra Redken.) Konklusjon (min): Redken har kanskje bedre kurer og pleie for spesifikke problemer, men Sebastian har vanvittig gode stylingprodukter!!!
Dagensdiva Skrevet 20. juli 2004 Forfatter #10 Skrevet 20. juli 2004 Tusentakk Eth. Naa MAA jeg prove Seb! Prover litt forskjellig..hehe..saa faar vi se. Har Seb/Redken noe for aa faa kroller/fremheve bolger i haaret?
Ibenholt Skrevet 20. juli 2004 #11 Skrevet 20. juli 2004 Redken er testet på dyr :evil: Fant det ut etter jeg hadde kjøpt to nye produkter. Jeg skal heretter slutte å bruke det.
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #12 Skrevet 20. juli 2004 Jeg har litt tørt halvlangt hår med striper, har brukt sebastian laminates shampoo,balsam ,Den curl greiene er det lite tak i,men Laminates detangling milk det er en leav in balsam er herlig.Shampoo/balsam er super ,det er silikon i den og det merker du etter noen vask håret blir så glatt.Redken har også fresh curls serie,men den har jeg ikke prøvdt.
Gjest Ethereal Skrevet 20. juli 2004 #13 Skrevet 20. juli 2004 Sebastian har en gele/krem (ikke helt sikker) i Laminates-serien som heter Curl. Redken, derimot, har en hel serie for krøllete hår, som du kanskje burde prøve. Den heter Fresh Curls, og der tror jeg det finnes et stylingprodukt også. Alterna har også veldig bra hårprodukter, og en egen serie for krøller...
Gjest Ethereal Skrevet 20. juli 2004 #14 Skrevet 20. juli 2004 Silikon kan bygge seg opp i håret over tid og få det til å klappe sammen. Derfor er jeg litt skeptisk til å bruke Laminates alene. Sebastian påstår at silikonen de bruker, "puster", men det tror jeg ikke på, siden den heter akkurat det samme (dimethicone) som silikonen som brukes i billigprodukter som Pantene Pro-V eller Fructis.
Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2004 #15 Skrevet 20. juli 2004 Jeg har testet ut Redken- Fresh curls...Den var ikke god.. Håret føltes tørt og hodebunnen klødde... Jeg personlig synes All soft er mye bedre for krøllete hår, da "danser" krøllene på en måte..
Gjest Ethereal Skrevet 20. juli 2004 #16 Skrevet 20. juli 2004 Jeg vet ikke, jeg...Har ikke krøllete hår. Vet bare at Redken har en serie spesifikt for krøller.
Gjest Odense Skrevet 20. juli 2004 #17 Skrevet 20. juli 2004 Blir litt sann frustrert av å lese denne diskusjonen..det er så mye jeg vil prøve! Håret mitt er såå viktig for meg, (kansje litt overfladisk...kremt..) Har hatt farget svart hår leenge , men bestemte meg for å lysne det til sommeren..Med masse små striper og en gyllen brun på toppen..resultatet var fint, men håret ble ganske så slitt ja...Kjøpte meg Redken ekstreme shampoo/balsam og kur. Og jeg må si håret har bygget seg opp igjen, utrolig fornøyd og ikke minst imponert!! :-) :-) Men har hørt at en ikke skal bruke så pleiende protein produkter over tid, det kan gjøre det verre, sant eller? Tenker på Redken smooth down.. Men har blitt litt nysgjerrig på Sebastian sine styling produkter, liker volum å fylde på mitt halv lange hår :-) Tips?
Gjest Ethereal Skrevet 20. juli 2004 #18 Skrevet 20. juli 2004 Er håret ditt tørt? Hvordan er strukturen? Hvis du har tørt hår, er kanskje All Soft passende. Jeg tror at Smooth Down er mer beregnet for hår som ikke er tørt, men som er "frizzy" fra naturens side. Tør ikke å anbefale stylingprodukter, det er så lett å gå feil, og hvis du ikke liker det.... TIGI BedHead Superstar er en slags flytende gele som du bruker før du føner håret. Jeg føler at den gir mye volum (og så lukter den fantastisk, litt grapefrukt).
Dagensdiva Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #19 Skrevet 21. juli 2004 Jeg har ganske rett haar naa for tiden..men tenkte paa i fremtiden..hvis jeg onsker litt fall,kroller,bolger..kanskje jeg skal kjope noe.. Tusentakk for anbefalinger..skal sjekke priser.
Gjest Xavia Skrevet 21. juli 2004 #20 Skrevet 21. juli 2004 Jeg har testet ut Redken- Fresh curls...Den var ikke god.. Håret føltes tørt og hodebunnen klødde... Jeg personlig synes All soft er mye bedre for krøllete hår' date=' da "danser" krøllene på en måte.. [/quote'] ....mens jeg synes at Fresh curls styling produktet (spray) er kjempegod!!! Får virkelig fram krøller og spenst. Jeg har ikke prøvd shampoen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå