Gå til innhold

Hvorfor står jeg som 0 i inntekt og 0 i formue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden jeg begynte å jobbe som hvit dagmamma, selvstendig næringsdrivende står det alltid på skattelisten at jeg har inntekt 0 og formue 0-

Betaler skatt av forventer inntekt, forskuddskatt, men får alltid alt igjen .

Men hvorfor står jeg alltid som o i inntekt?

Må hvert år endre på selvangivelsen selv og skrive inn inntekt, likevel kommer skattelistene på 0?

Er det for at jeg alltid får tilbake all skatt, og er det fordi jeg jobber som dagmamma med ulik inntekt fra år til år?

Skjønner ingenting .

Har jo også formue på sparekonto og i huset mitt, men enda står det 0 i formue også.

Noen som vet hvorfor?

Anonymous poster hash: b8b48...0d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt siden jeg begynte å jobbe som hvit dagmamma, selvstendig næringsdrivende står det alltid på skattelisten at jeg har inntekt 0 og formue 0-

Betaler skatt av forventer inntekt, forskuddskatt, men får alltid alt igjen .

Men hvorfor står jeg alltid som o i inntekt?

Må hvert år endre på selvangivelsen selv og skrive inn inntekt, likevel kommer skattelistene på 0?

Er det for at jeg alltid får tilbake all skatt, og er det fordi jeg jobber som dagmamma med ulik inntekt fra år til år?

Skjønner ingenting .

Har jo også formue på sparekonto og i huset mitt, men enda står det 0 i formue også.

Noen som vet hvorfor?

Har du gjeldsfritt hus i tillegg til penger i banken, ingen annen gjeld heller og får likevel 0 i formue?

Anonymous poster hash: 744d0...35e

Skrevet

Nei har ikke gjeldsfritt hus, men det forklarer jo ikke at jeg alltid får 0 i inntekt? Har jo 200 tusen på konto , har gjeld ja men ikke i overkant så mye som huset er verdt

Skrevet

Hver år skriver jeg jo inn inntekt, folk må jo tro jeg ikke jobber når de sjekker meg opp!

Skrevet

At du får 0 inntekt forhåndsutfylt er vel bare fordi du er din egen arbeidsgiver og ikke rapporterer inn lønn.