siwhel Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Hva er det med butikk bransjen.. Jeg er jo lei jula før den er kommet. Er det bare jeg som føler det slik?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 ja Anonymous poster hash: 36d29...29a
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Jepp Anonymous poster hash: 794df...930
siwhel Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2014 Haha så langt er det bare jeg som har denne følelsen 😆
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Ja, de fleste syntes nok jula er koselig Anonymous poster hash: 78b09...22a 1
QueenB. Skrevet 29. oktober 2014 #6 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg elsker jula, men har veldig blandede følelser med at det kommer så tidlig i butikker o.l. Veldig kjekt å kunne starte forberedelsene tidlig, men jeg er samtidig litt enig i at det ødelegger noe av julestemninga når jula er i butikkene helt fra oktober..
JHG Skrevet 29. oktober 2014 #7 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg blir det helt motsatte. Jeg blir bare mer klar for jula. Så for meg har jeg julefeiring langt ut i januar. 1
GammelKaktus Skrevet 29. oktober 2014 #8 Skrevet 29. oktober 2014 Vet ikke om det er alderen eller det at jeg har en liten en, men jeg er blitt helt julefrelst Så at julen starter tidlig og varer lenge gjør meg ingenting 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #9 Skrevet 29. oktober 2014 Jhg elsker jula!! I desember... Ønsker ikke julebrus, julestrømpe eller julemarsipan i butikkene i oktober.. Eller masse julereklame i posten. Jeg skjønner heller ikke de nye trendene med å pynte til jul 1. søndag i advent for deretter å pakke alt ned på nyttårsaften. For meg er adventa uten nisser. Da er det lilla duker og lys, pg adventsstaker og adventsstjerner som gjelder. På lillejulaften pyntes det til jul. Og da er det nisser, røde duker og full pakke. Men så er jeg nok veldig tradisjonell!Anonymous poster hash: ac2b7...45f
@Maja Skrevet 29. oktober 2014 #10 Skrevet 29. oktober 2014 Vil også gjerne ha jul, i desember. Pynter gjerne til jul i løpet av advent, men har til no ferie jul hos mine foreldre og pynter derfor litt før for å ha glede av egen pynt. Men kakemenn og pepperkaker i oktober er fy-fy! Når vi kjem i januar så har eg nesten nedtelling til eg kan pakke vekk all pynten, for då er eg lei
elentari Skrevet 30. oktober 2014 #11 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg synes det er koselig har allerede spist noen marsipanstenger. Spesielt i år synes jeg nesten julepynten kom for sent! Nettopp kjøpt stort hus, og har ingen pynt Hadde blitt veldig dyrt om jeg skulle måtte kjøpe alt ila desember.. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2014 #12 Skrevet 30. oktober 2014 Unødvendig å starte så tidlig, ja, men jeg blir ALDRI lei jul! Begynner så smått å glede meg til jul allerede 1. januar. Anonymous poster hash: 1e1e4...819
Puny Skrevet 30. oktober 2014 #13 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg eeeeelsker jul! Julen kommer kanskje tidlig når den starter i oktober, men da har jo jeg handlet julegaver i en mnd. tid allerede
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2014 #14 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg synes det er helt ok at butikkene har begynt å ta inn julevarer allerede. Det er så koselig å bare gå og titte på juletingene. Elsker julen, og da særlig førjulstiden. Liker også å ha god tid til å tenke ut hva jeg skal handle inn av julegaver. Anonymous poster hash: dc539...16a 1
melatonin Skrevet 30. oktober 2014 #15 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg elsker jula, men har veldig blandede følelser med at det kommer så tidlig i butikker o.l. Veldig kjekt å kunne starte forberedelsene tidlig, men jeg er samtidig litt enig i at det ødelegger noe av julestemninga når jula er i butikkene helt fra oktober.. enig med dette!
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2014 #16 Skrevet 30. oktober 2014 Nå er jo ikke juleting i butikkene allerede nå uten grunn - etterspørsel, etterspørsel, etterspørsel Hadde ikke juleting solgt i det hele tatt hadde det heller ikke vært i butikk Selv jobber jeg i lekebutikk og fikk allerede i starten av oktober spm om mår julekatalogen kommer. Anonymous poster hash: b3bd0...2fe 3
Christiania_Oslo Skrevet 30. oktober 2014 #17 Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Greit å starte julehandelen tidlig synes jeg. Er du på et kjøpesenter i Oslo hvilken som helst dag til hvilken som helst tid i slutten av nov/hele des,så er det kun stress som gjelder. Masse mennekser,køer og å løpe rundt i ullgenser og jakke inne på et stappfullt kjøpesenter er ikke min greie. Greit å starte med "juleverksted"tidlig også. Om man vil pynte med feks ting man har hentet fra naturen på høsten(kongler,kvister,eikenøtter etc) og få shoppet litt juleting der det er mulig(slippe å stresse med dette i desember også) Tar storrengjøring i slutten av November og begynner å pynte. Koser meg med å bake, lage julemat og kose meg. Da har jeg julefred fordi det stressende ble fikset 1-2mnd før. Endret 30. oktober 2014 av Christiania_Oslo
skrue Skrevet 2. november 2014 #18 Skrevet 2. november 2014 Hva er det med butikk bransjen.. Jeg er jo lei jula før den er kommet. Er det bare jeg som føler det slik? Hvorfor bry seg om eller bruke tid på det som er i butikkene som man ikke liker? Greit for noen men jeg klarer glatt å ignorere alt fram til slutten av november. 2
siwhel Skrevet 2. november 2014 Forfatter #19 Skrevet 2. november 2014 Hvorfor bry seg om eller bruke tid på det som er i butikkene som man ikke liker? Greit for noen men jeg klarer glatt å ignorere alt fram til slutten av november. hva man ignorerer er en ting. Greit nok. Men syntes like vel det er synd de gjør alt for å tjene på jula..
skrue Skrevet 3. november 2014 #20 Skrevet 3. november 2014 Vel, det finnes en sum penger ute blant folk, denne summen bli nok brukt uansett om det er konsentrert rundt jul (og litt før) eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå