Gjest Zeitgeist Skrevet 29. oktober 2014 #1 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg har sett meg blind på denne setningen, og klarer ikke å finne ut hva som blir riktig: Da er det bare og/å begynne og/å lese. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Del Skrevet 29. oktober 2014 å - og Anonymous poster hash: 41686...870 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 29. oktober 2014 #3 Del Skrevet 29. oktober 2014 Det er bare å begynne å lese. Når du er usikker er det et tips å forsøke på ulike språk. Engelsk er ofte fint, men her er er det vanskelig å oversette ordrett. Da kan du prøve svensk - det er bara att børja att lesa. (Jeg kan ikke de rette bokstavene på svensk, men siden jeg nettopp har vært med i en tråd om svenske hollywoodfruer så var jeg liksom over på den svenske sida :-) ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@Maja Skrevet 29. oktober 2014 #4 Del Skrevet 29. oktober 2014 Da er det bare å begynne å lese. Og høyrer til opplisting/oppramsing, noko du ikkje har her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #5 Del Skrevet 29. oktober 2014 å - og Anonymous poster hash: 41686...870 Dropp å svare når du ikke vet, er du snill. Det er "å" begge steder, som det så korrekt sies av både klarinetta og @Maja. Du skal ikke først begynne og deretter lese, du skal begynne med lesingen. Da skal du begynne å lese, ikke "begynne og lese". Anonymous poster hash: 15da0...9ac 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 29. oktober 2014 #6 Del Skrevet 29. oktober 2014 Tusen, tusen, tusen takk for svar alle sammen! Og virtuelle, nybakte kanelsnurrer er sendt ut som belønning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå