AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg har en del matcher på tinder nå. Noen har jeg snakket litt med, og noen har jeg snakket med over flere dager. Jeg vet gutter er lei av å ta intiativet, så jeg har prøvd å ta intiativet hver gang. Noen har jeg fått svar av, men så stopper liksom samtalen opp etter en kort stund. Er det vits å kontakte noen av de igjen? Og i såfall, hva skal jeg begynne samtalen med neste gang? Det er jo gått noen dager/et par uker siden sist. Anonymous poster hash: f663d...e51 1
MissAlba Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Har du hatt en fin dag? Har du noen planer i kveld? Har du noen planer i helgen?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Utrolig kult at damer har begynt å ta litt initiativ Men de er ikke helt der enda for de vet rett og slett ikke hvordan man holder det gående eller tar mer inisjativ slik gutta er vant til. Anonymous poster hash: 09c37...706 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Utrolig kult at damer har begynt å ta litt initiativ Men de er ikke helt der enda for de vet rett og slett ikke hvordan man holder det gående eller tar mer inisjativ slik gutta er vant til.Anonymous poster hash: 09c37...706 Er det jentas ansvar å holde samtalen gående om det er hun som at initiativ...? Da lærte jeg noe nytt! Skulle i grunnen ønske at gutter svarer de gangene jeg tar initiativ, jeg... Anonymous poster hash: df6ea...f52 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Er det jentas ansvar å holde samtalen gående om det er hun som at initiativ...? Da lærte jeg noe nytt! Skulle i grunnen ønske at gutter svarer de gangene jeg tar initiativ, jeg..Anonymous poster hash: df6ea...f52 Nei nei er ingen sitt ansvar, det er jo på en måte begge sitt det. Men er bare tøft og bra gjort at du tar iniativ for det er det svært få jenter som gjør. Men når de først tar kontakt så er det ofte de ikke helt skjønner hvordan de skal holde praten flytende og holder veldig tilbake. Det kan virke som de er så vant til å bli sjekket opp og at gutten alltid skal være den som tar initiativ og holder det gående og være den som er mest frempå. Men tidene forandrer seg og det er faen meg på tiden. Anonymous poster hash: 09c37...706
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #6 Skrevet 29. oktober 2014 Mitt tips til deg er å bare mase litt mer og se og presse på litt. Ikke tenkt for mye over ting bare kjør på. Anonymous poster hash: 09c37...706
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #7 Skrevet 9. november 2014 Hva med når han nesten aldri er på Tinder? Fikk match med Han, men tok sikkert to uker fra jeg trykte på han der til jeg fikk varsel på mobilen at det var match. Nå har han ikke vært aktiv på ei uke der ifølge profilen. Håpløst altså, haha. Vet han er ganske så opptatt og reiser rundt omkring, han er musiker. Møtte han utfor butikken like ved her en stund før jeg så han på Tinder, og vi hadde øyekontakt noen sekunder, litt betatt her ja og nysgjerrig på å bli bedre kjent med han! Anonymous poster hash: 02a30...a8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå