Bokalven Skrevet 18. juli 2004 #1 Skrevet 18. juli 2004 Driver som vanlig å kikker på kjoler. En del kjoler synes jeg er helt nydelige, men så finnes de kun i en eller annen hvitfarge. Og jeg vil jo ikke ha hvit kjole! Denne (cc5328) kjolen, for eksempel, er jo kjempefin! Hadde den vært i sort hadde den nok stilt seg høyt på min liste! (Er nå på utkikk etter kjole med lange ermer, siden jeg nok blir høstbrud. Har i hvert fall sagt jeg vil gifte meg på høsten, og samboer sa at det var greit for ham.) *sukk*
Gjest Madam Felle Skrevet 18. juli 2004 #3 Skrevet 18. juli 2004 Hva med å få en til å sy kjolen for deg? Da får du den jo i den fargen du ønsker.
Bokalven Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2004 Tja... Har ikke farget så mye klær, men må ikke slike klær tåle høy varme?
Bokalven Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2004 Hva med å få en til å sy kjolen for deg? Da får du den jo i den fargen du ønsker. Har jo tenkt på å sy selv, men har ikke helt bestemt meg enda.
Gjest Poirot Skrevet 18. juli 2004 #7 Skrevet 18. juli 2004 Tja... Har ikke farget så mye klær' date=' men må ikke slike klær tåle høy varme?[/quote'] Kan få nadre til å gjøre det, som er proffe. Min kjole skal farges etterpå.
Gjest Ethereal Skrevet 18. juli 2004 #11 Skrevet 18. juli 2004 Når skal du gifte deg, Lunacia? Er dato satt? Just curious :oops:
Bokalven Skrevet 18. juli 2004 Forfatter #12 Skrevet 18. juli 2004 Når skal du gifte deg, Lunacia? Er dato satt? Just curious :oops: Javisst. Har vært forlovet i snart seks år, jeg. Nei, dato er ikke satt enda, men det blir en eller annen høst. To-tre år til, eller noe sånnt...
Seterjenta Skrevet 19. juli 2004 #13 Skrevet 19. juli 2004 Det var en nydelig kjole Lunacia!! Tror jeg ville sjekket med designeren/leverandøren om den kan farges!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå