Gå til innhold

Ouija brett som selges i nord-norge eller i nærheten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, min datter ønsker seg et ouija board i julegave i år. (Trenger ingen leksjoner, verken på det ene eller det andre) Ønsker å unngå bestille på nettet, da jeg syns det er greit å se på hva man får. Vil heller ikke gamble på en julegave.

Noen som vet om butikker som selger? :)

Anonymous poster hash: 3c982...228
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julegaver er ikke hva de en gang var. Normalt sett ønsker man å gi noe bra til sine barn. Er du helt sikker på at du vet hva et slikt brett er? Det er ikke et leketøy. Og dette er ikke kritikk, men ekte forbauselse. :(

Anonymous poster hash: 581e8...ddd
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er et leketøy. Hva skulle det ellers være?

Anonymous poster hash: c53df...64c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vet altså ikke hva det er. Her er en liten beskrivelse, sakset fra nett.

"Oujia brett brukes for kontakt med døde personer som befinner seg på den andre side.
Det er mange som er skeptiske til denne formen for kommunikasjon med åndeverdenen.

Man bør ha studert emnet før man begynner med disse brettene. Skremmende opplevelser kan forekomme ved feil bruk, og det går mange historier om personer som har blitt "besatt" ved bruk av slike brett.

Er du usikker, bør du kanskje ikke kjøpe dette produktet! "

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper datteren din er over 18 siden du vil gi henne noe sånt. Ville ikke hatt det i hus.

Anonymous poster hash: 60de4...908
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vet altså ikke hva det er. Her er en liten beskrivelse, sakset fra nett.

"Oujia brett brukes for kontakt med døde personer som befinner seg på den andre side.

Det er mange som er skeptiske til denne formen for kommunikasjon med åndeverdenen.

Man bør ha studert emnet før man begynner med disse brettene. Skremmende opplevelser kan forekomme ved feil bruk, og det går mange historier om personer som har blitt "besatt" ved bruk av slike brett.

Er du usikker, bør du kanskje ikke kjøpe dette produktet! "

:skratte:

Anonymous poster hash: 69842...f3e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var ung eksperimenterte jeg litt med slike saker, er ikke farlig .. Spørs hva man legger i det selv.

Hvis hennes datter ønsker og prøve dette, ser jeg ikke problemet.

Alle ungdommer i dag kan også lage spiritisme brett hjemme på vanlig papir ark.

Det gjorde vi :ler:

Men en ide er og gi henne tarot kort i jule gave , det gir noe dypere en ouija brett .

Ouija er voodoo, tarot gir mere svart på det man søker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt slikt ganske mange ganger da jeg var yngre, og hadde ALDRI gitt det bort i gave til noen. I hvert fall ikke min egen datter.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt mye på med ouija da jeg var mindre, det var gøy husker jeg! Men ville sett an alderen til vedkommende før jeg hadde gitt det bort i gave. Er man veldig ung så er det lett å skremme seg selv med et sånt brett, særlig om man er flere, sitter i et mørkt rom etc. Blir fort en slags forventning om at det er skummelt og farlig, og hjernen bare spinner videre på dette til det til slutt føles skummelt og farlig. Er man lettpåvirkelig så er jo ikke det helt bra. Men det er jo egentlig bare et uskyldig leketøy. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere har som prøvd det, kan dere forklare hva som skjer når dere bruker det

Anonymous poster hash: ebd3a...61d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...