Gå til innhold

Min dag (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå er dagen over, Ble fur -sen i går klokken 13.00...

Dagen startet med et vræl fra min yngste sønn klokka 06.30.. Det var bare å stå opp :Gjesp: .. Fikk kjørt i meg et par kopper kaffe før de ble hentet bort til svigermor og jeg dro til frisøren.. Der satt jeg og ble pyntet av alle kunstens regel, og bablet bryllup med frisøren som også er en håpløs romantiker.....

Etter dette dro vi hjem, fikk spist litt mat før vi dro på meg kjolen.. Og ble kjørt ned til kiken sammen med min forlover. Inne på kontoret vi satt kom tårene :grine: .. Var så glad at dagen endelig kom. Min forlover ble også så rørt at vi sto og grat sammen av glede :hoho:Pappa kom inn men det sto på og begynte å flire av meg. Guttene kom med smokingene og brystbukett. De var så fantatisk nydelig. Minste mann på 15mnd, måtte vi bare gi opp å ha som brudesvenn så han ble levert til bestemor.. Da musikken startet begynte min forlovetog vår eldste sønn å¨gå opp midtgangen. Da de var kommmet halvveis begynte pappa og jeg å gå opp... Tårene presset og på og måtte svelge flere ganger... Og fikk se min mann opp ved alteret, og han var blank i øynene han også. Ha visket at jeg var noe av det nydeligste han noengang hadde sett..

Vielsen startet, vår turbo prins på 15mnd begynte å traske rundt presten.. Når presten sa noen ord, begynte Jonas og bable han også. Alle syntes det bare var artig.Presten hadde problemer med å holde seg alvorlig av og til underveis.. Jonas lå på rygg og begynte å ake og styre mellom bablingens han.. Han vill være med å holde tale han også :ler: Den ene søsteren min holdt en skriftlesning, og ble så fantastisk rørt av dette. Selve vielsen ble nydelig med en personlig vri ved å bruke den nye ekteskapsinngåelsen ved å kunne gjenta hva presten sier...

Svigermor vart rørt til tårer da hennes eneste barn ble gift..

Etter kirken dro vi på helsesenteret for å hilse på mannen min sin kreftsyke bestefar, som ble veldig glad for at vi kom. Vi fikk også brakt opp mat fra bryllupet til dem løpet av ettermiddagen. Det hadde de satt pris på...

Siden kom vi til mottakelsen, fikk utdelt velkomstdrinker og hilst på de forskjellige gjestene.. Middagen begynte med treretters fantastisk mat med flotte taler og sanger.. Etter maten fikk vi litt pusterom før kaffe gjestene kom og kaker kom på bordet.. Alt i alt var det en kjempeflott fest.. Noen unger holdt et "breakedanceshow" for oss, det var artig. De var så flotte... Børna ble sendt hjem og dansen ble åpnet med Shania Twain og sangen "Still the one.... " som passet utmerket for oss.. Mannen våknet opp med et vanvittig kink i ryggen på orgene den dagen og klarte ikke å danse så mye...

Natten endte på suiten, der kollegaene til min mann hadde ordnet med roseblader på senga, stearinlys og hotellets brudehilsen. Vi tok med oss champagnen og satt osss i badekaret for å la intrykkene synke...

Da vi skulle legge oss så vi en liten lapp fra kollegene han der det sto gratulere så mye og kos dere, også hadde de klistret på en kondom :kul: Den måtte jeg bare ta vare på. Suiten fikk i gave fra hotellet som min mann jobber på. Det var flott...

Ja nå har jeg vel fortalt det meste i grove trekk.. Har sittet med et fårete glis rundt kjeften siden i går morges og har enda ikke klart å bli kvitt gliset. Dette er den mest fantastiske dagen i mitt liv, kan kun sammenlignes med de to gangene ungene våre kom til verden...

Hilsen fru Julibrud 2004

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det hørtes ut som en kjempe dag!!! Ser for meg den lille prinsen deres som shower sammen med presten! :ler: vår lille sønn på 21 måneder skal være brudesvenn om litt over en måned. Håper han klarer å "oppføre" seg litt!! :)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Synes det var en utrolig flott gest av dere å besøke den kreftsyke bestefaren! Tenker han ble superglad! Må ha betydd mye for ham. :)

Gjest Poirot
Skrevet

Så koselig at dere tok dere tid til å hilse på bestefar!!

Skrevet

Så flott at dere tok dere tid til andre den dagen også! Det står det respekt av! Gratulerer som fru!

M

Skrevet

Vielsen startet, vår turbo prins på 15mnd begynte å traske rundt presten.. Når presten sa noen ord, begynte Jonas og bable han også. Alle syntes det bare var artig.Presten hadde problemer med å holde seg alvorlig av og til underveis.. Jonas lå på rygg og begynte å ake og styre mellom bablingens han.. Han vill være med å holde tale han også :ler:

:ler::hoho:

Skrevet

Gratulere så mye....Tenker bestefar ble kjempeglad :-)

Skrevet

Gratulerer så mye! Får tårer i øynene over at dere tenkte på bestefar også... :grine:

Skrevet

Gratulerer så mye med overstått dag!

Så fint av dere at dere tenkte på hans bestefar på dagen. Det satte han sikkert uendelig stor pris på.

Blir spennende å se hvordan vår datter som fyller 2 rett før bryllupet takler å være brudepike.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...