Korse Skrevet 18. juli 2004 #1 Skrevet 18. juli 2004 Hei Jeg lurer på om noen av dere har noen gode tips til meg og mine brødre. Vår yngste bror skal snart gifte seg og vi har lyst til å finne på noe spesielt til brudeparet. Det blir både taler og sang fra oss, men i tillegg har vi lyst til å gjøre noe ekstra på den store dagen. Er det noen som har noen erfaring fra bryllup dere har vært i eller har gjort noe selv? Trenger litt tips for vi er litt tomme for ideèr. Til den ene broren vår hadde vi fyrverkeri så den ideèn er litt oppbrukt. Kan legge til at det blir et stort bryllup med ca. 100 middagsgjester på et grendahus. Noen ideèr om hva vi kan finne på?
Jeanine Skrevet 18. juli 2004 #2 Skrevet 18. juli 2004 hva med å ha bildeframvisning fra da han var liten og ta med fine og morsomme bilder fra den tiden han har vært sammen med sin tilkommende? For eksempel kan bildene vises med prosjektor på storskjerm, som slideshow med romantisk musikk til?
Vimsevips Skrevet 18. juli 2004 #3 Skrevet 18. juli 2004 Vi søskenbarna pleier å ha et innslag i bryllupene i familien. Til onkelen vår lagde vi en sang som vi fremførte. Alle hadde vi "kledd oss ut," tyllskjørt og silkesløyfe til jentene, og tversover i silke til guttene, dette var utenpå pentøyet vårt. Han har nemlig lovd oss alle å være brudepiker/-svenner i bryllupet hans. Da han *endelig* ble gift var vi 14-29år. I tillegg kan 11 brudepiker/svenner bli litt mye... Så til søskenbarn#1: Da fortalte vi alle en liten historie fra da ho var liten. Det var mange som lo godt da Søskenbarn #2: Lagde vi et lite tablå av livet hans, slik vi har observert det. Han lo så han datt av stolen Nå er det min tur, så jeg regner med at de har funnet på noe. Har er søskenbarn som gifter seg i oktober, men da uten oss tilstede. Til han er vi i ferd med å lage et album med bilder og historier fra oppveksten. Dette var kanskje ikke akkurat svar på spørsmålet ditt, men håper det kan gi dere litt inspirasjon allikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå