AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Som emnetittelen sier, jeg skal kjøpe nye håndkler, både til dusj og hender, og lurer på hvor de har best kvalitet uten å koste en halv formue. Er ikke interessert i å betale for merker som Lexington ect. Tenkte på kjeder som IKEA, Skeidar, princess og Kid. Synes ofte håndklene blir så stive og rare etter noen vask. Så, hvor har du kjøpt dine håndkler og er du fornøyd? Anonymous poster hash: bc8b2...999
Gjest Margit Spat Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg har håndklær fra både IKEA, Kid, Princess og Hansen&Dysvik, og det er ikke stedet de er kjøpt som avgjør, men tykkelsen på håndklærne. De tykkeste og tyngste, som gjerne også koster mest, holder best. Jeg har f.eks et stort badehåndkle fra IKEA som har vært med meg i 15 år nå, uten å ha mistet kvaliteten. Det er jeg imponert over. At de blir stive og rare handler nok mest om vaskingen/vannkvaliteten, ikke om håndklærne selv. Hardt vann gir rart resultat. Det samme gjør for mye vaskemiddel eller feil temperatur. Jeg vet noen bruker en bitteliten dæsj skyllemiddel for å få håndklærne myke, men det er fort gjort å bruke for mye, og da suger de ikke vann, så der må man prøve seg forsiktig fram. Eddik er også anbefalt av noen, og frarådet av andre....
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Hansen og Dysvik sine er jeg mest fornøyd med, ellers er ikke det tykkeste fra Ikea så verst heller. Anonymous poster hash: 43a2a...bc8
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #6 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg fant supergode på Skeidar for snart 4 år siden. Sist jeg var innom så hadde de en litt annen type. Kid har noen myke og godty absorberende håndlær inne nå, men de er ikke så tykke som jeg foretrekker. Lusk litt rundt i butikkene og ta godt tak i dem. Ellos.no /Jotex.no har også ofte rimelige pakker med mange håndklær i. Har hatt både flaks og uflaks med kvaliteten der. Husk at man kan returnere. Anonymous poster hash: bfc95...c3a
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #7 Skrevet 29. oktober 2014 Skeidar, Princess og Kid vil jeg anbefale pga egne erfaringer. Kid har ikke min favorittstørrelse 50 x 100 cm. Princess har 3 for prisen av 2 på gode håndkleer jeg har kjøpt og brukt masser av. Anonymous poster hash: 07323...bda
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #8 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg liker de på Habitat. Anonymous poster hash: 96d33...6eb
Fiolinisten Skrevet 29. oktober 2014 #9 Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Jeg har vært ganske fornøyd med håndkledene fra Bademiljø, men de er litt dyre da, tror de på 140x70 koster rundt en 200-300 kroner per stykk. Endret 29. oktober 2014 av Fiolinisten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå