Gå til innhold

Når en mann sier: Ingen damer vil ha meg. Så jeg håper at du vil.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en del menn. Enten så virker mannfolkene for tafatt ut i kontakten. Eller så virker det ut som om de kun vil ha meg som en nødløsning. Og det er jo ikke akkurat noe som jeg blir forført av.

Foreks. To av mennene jeg har datet skriver: "ingen damer vil ha meg". Så jeg håper at du vil ha meg.

Jeg har skrevet til dem før at det blir feil, pga boavstand og livssituasjoner. Men allikevel så driver de på sånn, og det er ikke akkurat noe flott kompliment å lese: "Ingen damer vil ha meg, så jeg håper at du vil ha meg". Hva tenker de med? Jeg kan ikke fatte at de kan tro at en kvinne blir smigret av å være en løsning fordi ingen andre vil ha de? hæ? Noen som har opplevd det samme, og forstår seg på de som kan skrive noe sånnt noe?

Anonymous poster hash: fadf3...95f
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest paramount
Skrevet

Sympati-fisketur kaller man sånn som de mannfolkene driver med... :fnise:

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor bryr du deg? Er det viktig for deg at andre damer er interessert i samme menn som deg?

Ta det som en kompliment at de er villige til å dele noe som er sårt for dem.

Anonymous poster hash: ec594...498

Skrevet

jeg vil heller ikke ha en sutrekopp

• Liker 7
Skrevet

Sympati-fisketur kaller man sånn som de mannfolkene driver med... :fnise:

:fnise: haha.. og jeg liker ikke at de kommer til meg å skal ha sympati og trøst. Akkurat som om jeg skal være redningen deres fordi ingen andre vil. Jeg mener at visse ord sier man ikke, selv om det kanskje er tilfelle. For da virker jeg ut som en som skal være en desperat løsning.

Skrevet

jeg vil heller ikke ha en sutrekopp

Hehe... Nei sånnt orker jeg ikke!. Da vet man hva man har i vente i et eventuellt forhold.

• Liker 1
Gjest paramount
Skrevet

:fnise: haha.. og jeg liker ikke at de kommer til meg å skal ha sympati og trøst. Akkurat som om jeg skal være redningen deres fordi ingen andre vil. Jeg mener at visse ord sier man ikke, selv om det kanskje er tilfelle. For da virker jeg ut som en som skal være en desperat løsning.

:) Nei ikke sant! Sutrete menn er like ille som sutrete damer...Jeg har et livsmotto: Respect yourself enough to know you deserve the very best...:)

• Liker 2
Skrevet

:) Nei ikke sant! Sutrete menn er like ille som sutrete damer...Jeg har et livsmotto: Respect yourself enough to know you deserve the very best... :)

hehe , sant det. Jeg vil heller være alene, istedetfor å være med en slik sutrete mann. Det er ikke rart at damene blir skremte når de er så sutrete. For de skremte jo meg også :fnise:

Gjest paramount
Skrevet

hehe , sant det. Jeg vil heller være alene, istedetfor å være med en slik sutrete mann. Det er ikke rart at damene blir skremte når de er så sutrete. For de skremte jo meg også :fnise:

AMEN! Heller alene ja enn å være med sutrete folk som ALDRI blir fornøyd ...uansett!

• Liker 1
Skrevet

Når menn sier slikt til dere kvinner burde dere naturligvis kjenne deres plikt og bli sammen med dem. Det er deres kollektive ansvar som kvinner å unngå at en del norske menn ender opp uten partner og får selvfølelsene sine skadd for livet. (Det vil og føre til langt mindre bitterpikker rundt om på nettet).

• Liker 3
Skrevet

Ta det som en kompliment at de er villige til å dele noe som er sårt for dem.Anonymous poster hash: ec594...498

Hæ? Nettopp hva er det hun skal ta som et kompliment?

Trådstarter, dropp de mennene og finn deg noe bedre :)

• Liker 3
Skrevet

Når menn sier slikt til dere kvinner burde dere naturligvis kjenne deres plikt og bli sammen med dem. Det er deres kollektive ansvar som kvinner å unngå at en del norske menn ender opp uten partner og får selvfølelsene sine skadd for livet. (Det vil og føre til langt mindre bitterpikker rundt om på nettet).

Haha:D Jeg håper det der var en dårlig spøk. Jeg føler ihvertfall ikke noe ansvar ovenfor disse mennene. De får gjøre seg mer attraktive da :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Folk flest er tards så er ikke akkurat overrasket at enkelte skriver slikt til daten.

Endret av Summers
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har datet en del menn. Enten så virker mannfolkene for tafatt ut i kontakten. Eller så virker det ut som om de kun vil ha meg som en nødløsning. Og det er jo ikke akkurat noe som jeg blir forført av.

Foreks. To av mennene jeg har datet skriver: "ingen damer vil ha meg". Så jeg håper at du vil ha meg.

Jeg har skrevet til dem før at det blir feil, pga boavstand og livssituasjoner. Men allikevel så driver de på sånn, og det er ikke akkurat noe flott kompliment å lese: "Ingen damer vil ha meg, så jeg håper at du vil ha meg". Hva tenker de med? Jeg kan ikke fatte at de kan tro at en kvinne blir smigret av å være en løsning fordi ingen andre vil ha de? hæ? Noen som har opplevd det samme, og forstår seg på de som kan skrive noe sånnt noe?

Ja det har jeg opplevd flere ganger og de som er slik er som andre nevner her,ute etter sympati.

Jeg synes det er litt slitsomt med folk som er sånn og i dating har de ofte ikke forstått hva det er som gjør at de mislykkes. Har f.eks.en jeg møtte til kaffedate en gang.Han syter og klager nesten hver uke på FB over at ingen damer vil ham og at han ikke skjønner hvorfor for han er da ikke så verst? Og så renner det inn med støtteerklæringer fra venner.

Anonymous poster hash: 67f33...797

• Liker 1
Skrevet

Er det bedre å ha en mann som skriver til deg 10-20 ganger om dagen..
"God morn søta" "hva gjør du søta" "Tenker på deg søta" "Gla i deg søta" osv osv osv osv osv....
Slutt å kall meg SØTA :rasende:

"Du er så søt når du er irritert søta" .... :bond:

• Liker 3
Skrevet

hahahahaha :D

Skrevet

Ja det har jeg opplevd flere ganger og de som er slik er som andre nevner her,ute etter sympati.

Jeg synes det er litt slitsomt med folk som er sånn og i dating har de ofte ikke forstått hva det er som gjør at de mislykkes. Har f.eks.en jeg møtte til kaffedate en gang.Han syter og klager nesten hver uke på FB over at ingen damer vil ham og at han ikke skjønner hvorfor for han er da ikke så verst? Og så renner det inn med støtteerklæringer fra venner.

Anonymous poster hash: 67f33...797

Jeg har det sånn selv. Jeg føler at jeg aldri finner meg noen oppegående som vil ha meg. Men jeg går ikke rundt å forteller dette til datene mine. Dette holder jeg for meg selv. Eneste jeg kan fortelle om sånnt til er en nær venninne. Men ingen andre.

Skrevet

Det er vel nettopp derfor ingen vil ha dem, de vet ikke hvordan de skal tilnærme seg damer og parforhold.

• Liker 1
Skrevet

Det der er idiotisk å skrive. Men i tillegg synes jeg det er bare dumt å ønske at de skal bli likt av andre kvinner, det er ikke akkurat et kvalitetsstempel. Tvert imot i mange sammenhenger.

Anonymous poster hash: 2d608...d7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...