AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg har drithare neggler, seriøst, jeg klarer ikke å klippe døm! Jeg har en sånn negglesaks, fungerer veldig godt på tånegglene mine, men det er fingernegglene som er problemet. Hva er det som gjør at de blir så drithare? En slags sopp av noe slag kanskje? Jeg prøvde å få mor til å klippe, men den gamle kjerringa klarte det ikke ho heller, og hun tok virkelig i. Har prøvd å file døm også, men det går bare ikke! Var hos en negglespesialist (manikyrgreier), og dama der ble overraska over hvor hare negglene er! Er det helt unaturlig eller??Anonymous poster hash: 5c2d6...5ac
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Lær deg å skrive før du finner ut av de drithare negglene, takk. Anonymous poster hash: d03f0...eaa 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Lær deg å skrive før du finner ut av de drithare negglene, takk. Anonymous poster hash: d03f0...eaa Lær deg å skrive før du finner ut av de drithare negglene, takk. Anonymous poster hash: d03f0...eaa Hva er vitsen med sånne spydige og ekkle innlegg egentlig? DustAnonymous poster hash: 5c2d6...5ac
Gjest chisandra Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 En drithare har jeg ikke så mye greie på, men når det kommer til neglene dine, ville jeg nok sjekket om det kan være sopp.
Lulilelu Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Haha jeg trodde innlegget skulle handle om en plagsom hare Du mener altså "harde negler" Det er ikke normalt å ha så harde negler nei så det er mulig at det er sopp. Det eneste rådet jeg kan komme med er å dra til legen.
FantasDick Skrevet 29. oktober 2014 #6 Skrevet 29. oktober 2014 (endret) En drithare har jeg ikke så mye greie på, men når det kommer til neglene dine, ville jeg nok sjekket om det kan være sopp. Omg, ler høyt IRL! Hva faen er en drithare, liksom? Edit; innlegget under; en plagsom hare, hahahahah! Endret 29. oktober 2014 av FantasDick
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #7 Skrevet 29. oktober 2014 Hahaha Anonymous poster hash: 93cae...d34
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #8 Skrevet 29. oktober 2014 Hva er vitsen med sånne spydige og ekkle innlegg egentlig? DustAnonymous poster hash: 5c2d6...5ac Når man knapt greier å lese innlegget og misforstår det som står der, så er det kanskje på tide å ta en titt på rettskrivingen. Tror forresten at det bare er tull.Anonymous poster hash: b312e...f96 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå