AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg har lyst på kjæreste. Jeg har begynt å prøve sjekke opp menn i det siste! Har sjekka tre stykker, fikk ja fra alle tre.Det ene var uinterssant (gjensidig uinteresse), de to andre ble forelsket i meg, men jeg var ikke interessert. Hvor vanlig er det at iniativ fra jenta fører til noe mer? Er min erfaring vanlig? Altså at hvis man ber noen ut (kaffe/øl/kino), så er det sannsynlig at vedkommende får følelser for deg? Eller handler det om at jeg ber ut nerder (for det gjør jeg) som kasnkje ikke har fått så mye oppmerksomhet før? Når man sjekker noen opp, er det jo fordi man har masse felles. Så da er jo en viss match sannsynlig. Jeg er fremdeles redd for å ta iniativ og redd for å bli avvist. Det er så vanskelig å ta det første steget... Anonymous poster hash: 12fe8...751
@Maja Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Synest det er tøft at du tar initiativ eg, det er absolutt ingenting galt med det! Men sjansen? Umulig å sei. Trur ikkje sjansen er annaleis om det er jenta eller gutten som tar initiativ. Ein blir ikkje forelska av ein date eller to, men ein kan jo bli betatt. Det du kaller nerder er kanskje dei som ikkje ofte er på date, og kan bli litt blenda av at du faktisk er interessert. Men for all del, ta det som eit kompliment at dei sa ja og at dei liker deg! Prøv igjen, før eller siden treffer du nåken der begge vil møtes igjen. Ein må bare prøve og sjå kva som skjer...
draug 75 Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Sjansen er definitivt større enn om du sitter og er veggpryd. Det er de store talls lov.
Inwe Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Får alltid ja om jeg tar iniativet først, men har enda til gode og få date nr 2 dette mest fordi interessen ikke har vært til stede fra noen kanter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå