AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Er det dumt å bruke uparfymert intimserviett (for sensitiv hud) i ansiktet for å fjerne sminke? Hadde ikke noe annet i går, så måtte ty til intimserviettene Har sensitiv hud som lett får kviser. Så venter vel egentlig bare på at kvisene skal poppe frem. Anonymous poster hash: cc81d...d25
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Nei, det gjør ingenting. Måtte gjort det et par ganger selv, har også sensitiv hud. Gått fint Anonymous poster hash: 5f902...4f5
Gjest Citronella Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Kan det brukes på slimhinner i vagina, så kan det garantert brukes i ansiktet. Jeg anser det som ganske logisk.
Capricorn Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg bruker bare intimvask i ansiktet jeg. Mye billigere og like bra. Kanskje bedre
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Det er ofte mye alkohol i intimservietter, så jeg vil tro at du kan få dehydrert hud hvis du fortsetter med det over en periode. Som kriseløsning en gang i blant fungerer det sikkert greit. Anonymous poster hash: b8aab...4ce
Gjest Citronella Skrevet 29. oktober 2014 #6 Skrevet 29. oktober 2014 Det er ofte mye alkohol i intimservietter, så jeg vil tro at du kan få dehydrert hud hvis du fortsetter med det over en periode. Som kriseløsning en gang i blant fungerer det sikkert greit. Anonymous poster hash: b8aab...4ce Nei, det er det ikke. Intimservietter du får kjøpt i Norge er uten alkohol. Man skal holde seg for god til å tro og synse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå