AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #1 Skrevet 29. oktober 2014 Har du forsøkt nettdating? Hvilke erfaringer har du med det? Gått på mange dater? Anonymous poster hash: 2960e...a17
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Ett år med nettdating til og fra, møtt 7 menn - ikke falt for noen av dem Anonymous poster hash: c116e...966
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Hatt profil på ett nettsted i to år. Mange innom og besøker og skriver brev. Blant de jeg har avtalt å treffe, har alle trukket seg eller fått kalde føtter foruten èn. Han var useriøs. Har ikke helt troen på å finne noen der. Anonymous poster hash: 43d09...ae6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 1,5 år med dating med et opphold i midten. Møtte vel ca 8-10 menn. Gikk rundt og pratet, var ikke interessert i noe mer. Mange menn viste ikke interesse til noe mer heller. Men plutselig!!! Der var han. Og jeg visste allerede kvelden etter at han likte meg godt og var interessert i å trefes. Vi ble mer seriøse noen måneder senere. Har vart sammen i nesten 2 år og er veldig lykkelige. Da var vi 28 og 33 år. Anonymous poster hash: 9bb38...9f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå